Τετάρτη, 31 Μαρτίου 2010

Κλειστά Δημαρχεία στη Θεσσαλονίκη στις 8 Απριλίου


Κλειστά Δημαρχεία στη Θεσσαλονίκη στις 8 Απριλίου

Ναι ! Το ΙΘΙ ΑΝΤΕΧΕΙ . ..


ΙΘΙ/ΓΡΑΤΥ/ΤΑΠ
ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΙΟΣ ΙΣΙΔΩΡΟΣ – ΙΘΙ                   25 Μαρτίου 2020

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΓΡΑ.ΤΥ                              Ten Years After ( shave )

ΤΜΗΜΑ ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΕΩΣ – Τ.ΑΠ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Παρ’ ολο που το θεμα του υπέρογκου χρέους της κεντρικής κυβέρνησης της Ελλάδας κυριαρχεί στα διεθνή ΜΜΕ, αμείωτο εξακολουθεί να παραμένει το ενδιαφέρον τους για το ΙΘΙ, και ενώ η χώρα βρίσκεται στο επίκεντρο της διεθνούς κριτικής ας δούμε τι αναφορές γίνονται για το Ίδρυμα Θειος Ισίδωρος.

~ * ~

Ο Όμηρος στην Ιλιαδα για το ΙΘΙ


ΝΟΣΣΙΣ
ω ξείν’, ει τύ γε πλεις ποτί καλλίχορον Μιτυλήναν
ταν Σαπφούς χαρίτων άνθος εναυσόμενος,
ειπείν ως Μούσαισι φίλαν τήνα τε Λοκρίς γα
τίκτε μ’΄ίσαις δ’ ότι μοι τούνομα Νοσσίς
, ίθι
Μεταφραση:
Ω ξενε εάν ταξειδευεις στη χορευταρού Μιτυληνη
και για απολαυσεις λεσβιακες εισαι κατακαβλωμένος
πες στις Μουσες να φερουνε την φιλη τους την Τίνα γιατι οι λούγγρες
δεν τίκτουν [στο λεω] στα ίσια. [πες τους] δε ότι το ονομα μου είναι Νοσσ[φ]ι από το ΙΘΙ.
Απαντηση του ΓΡΑΠΙΘΙ:
Ευχομαστε ουριο ανεμο στον πυρκαβλο ταξειδιωτη και τον συμβουλευουμε αν –για καποιο λογο- δεν βρει  την Τινα, η Μιτυληνη διαθετει και εξαιρετικο λαδοτυρι.
Για τα υπολοιπα τον παραπεμπουμε στην απαντηση μας στον Παπουλακο.



~ * ~

Ο Νίκων ο Μετανοείτε για το ΙΘΙ



” δ’ εστίν ευλάβεια , μάθε. ‘Οταν συ προσπίπτη τι των τούτων δογμάτων ίθι επί θεών αποτροπαίων ιερά ικέτης επί τας αποδιοπομπήσεις”

Μεταφραση:
Μαθε ότι δεν είναι ευλαβικο όταν πεφτεις πανω στα δογματα του ΙΘΙ αυτοι να σε αποπεμπουν γιατι στο ΙΘΙ [λενε]  ειναι χοντρη μαλακια (αποτροπαιων) να ικετευεις τους θεους.

Απαντηση του ΓΡΑΠΙΘΙ:
Δεν θα δυσκολευτουμε να συμφωνησουμε με τον αγιο πατερα ότι η …ευλαβικοτης δεν είναι το δυνατο μας σημειο, και θα επιβεβαιωσουμε οτι οι δηλωσεις του περι ικεσιας στους θεους απηχουν μ ε ακριβεια τις αποψεις του ΙΘΙ.
~ * ~

ΠΕΤΡΙΝΗ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΕ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΙΘΙ (γραφει -αναμεσα στα αλλα)




«Ληθην τ’ όπισθεν ος ιθι ελευσεται»
Μεταφραστικες εικασιες:
α)  Οποιος ερχεται στο ΙΘΙ ξεχναει τα παλια
β)  Πετρινο (λίθινο) σωβρακο στα οπισθια του [να φοραει] οποιος  ερχεται στο ΙΘΙ
γ)  [Ακομα και] ο Κολοκοτρωνης ( αυτος με τα πετρινα οπισθια) ερχεται στο ΙΘΙ

Απαντηση του ΓΡΑΠ ΙΘΙ:
Να πω κι εγω ένα: «Από πανω σαν μπαμπακι, από κατω σαν τηγανι, από πισω σαν ψαλιδι», τι είναι?

(δεκτες μεχρι 3 απαντησεις)
~ * ~


Το ζευγος Αχιλεύς και Γραμματική Τζαρτζάνου για το ΙΘΙ


pr-ind






εἶμι



ptc

εἶς



>M >Ne
εἶ subj opt imp
ἰών ἰόν ἰοῦσα
ἴμεν ἴω ἴοιμι

ἰόντος ἰόντος ἰούσης
ἴτε ἴῃς ἴοις ἴθι
ἰόντι ἰόντι ἰούσῃ
ἴασιν ἴῃ ἴοι ἴτω inf ἰόντα ἰόν ἰοῦσαν
ᾖα ἴωμεν ἴοιμεν
ἰέναι ἰόντες ἰόντα ἰοῦσαι
ᾔεις ἴητε ἴοιτε ἴτε
ἰόντων ἰόντων ἰουσῶν
ᾔειν ἴωσιν ἴοιεν ἰόντων
ἰοῦσιν ἰοῦσιν ἰούσαις
ᾖμεν



ἰόντας ἰόντα ἰούσας
ᾖτε






ᾖσαν






pa-ind


























































































































Απαντηση του ΓΡΑΠ ΙΘΙ:
Ο κος και η κα Τζαρτζανου τα εχουν βαλει όλα μεσα σε …κουτακια τα οποια βρυθουν ιών, ιόντων, ιουσών κλπ  και σε αυτό το πλαισιο αντιλαμβανονται και το ΙΘΙ.
Περαν τουτου χαιρετιζουμε με συγκινηση την κα Γραμματικη Τζαρτζάνου αφου είναι αυτή η οποια, κυριολεκτικα, σημαδεψε τον προεδρο σε μια ιδετερα τρυφερη ηλικια (όταν ενας  δασκαλος του την πεταξε στο κεφαλι) γεγονος στο οποιο οφειλεται η προβληματικη σχεση του με την κορη της την Ορθογραφια!
~ * ~

Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΡΩΣΟΣ-ΠΟΝΤΙΟΣ (& ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ) ΓΙΑ ΤΟ ΙΘΙ





«δείπνον καί πóαι γής προσέστωσαν καί τά έκ δένδρων ώραία· ϊθι δέ έπί τήν τροφήν. εύσταθώς καί μη λυσσώδη γαστριμαργίαν έμφαίνων· μηδέ σαρκοβóρος μηδέ …»


Μεταφραση:
Να δειπνησω με πόας (θαμνους) και ωραια κλαδια δενδρων μου στρωσανε όταν πηγα στο ΙΘΙ για να φαω και να  …στανιάρω (εύσταθώς) και να μη λυσσαξω από την λιγούρα και τους δαγκωσω εκει μεσα και για να μην…………….
Απαντηση του ΓΡΑΠ ΙΘΙ:
- Καλο θα είναι να παψει να παριστανει τον ψοφιο κοριο (foto) -αλλωστε εμας  μια χαρα  (εύσταθώς) μας φαινεται- και να παραδώσει επιτελους τα τιμαλφη διοτι η ζωη συνεχιζεται και μαλιστα με μεγαλες δυσκολιες,  την δε φορολογια δεν προκειται να τη γλυτωσει
Τελος, να παψει να κατηγορει το ΙΘΙ για την φιλοξενεια που του προσεφερε και να γνωριζει  ο κος Μαξιμοβιτς ότι το Ιδρυμα Θειος Ισιδωρος δεν είναι μεγαρο Μαξίμου.
~ + ~
Ο ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΘΙ



«Άσωτoς εί τις, ως εγώ, θαρρών ίθι, θείoυ γάρ oίκτoυ πάσιν ήνoικται θύρα».
Μεταφραση:
Ο καθε ασωτος, σαν κι εμενα, νομιζω ότι μπορει να παει στο ΙΘΙ  διοτι του θειου [Ισιδωρου] ο οικτος κραταει σε ολους ανοιχτες τις  πορτες.


Απαντηση του ΓΡΑΠ ΙΘΙ:

Το ΙΘΙ ως  «ιδρυμα καταστηματικων ηδονων» κραταει παντα ανοιχτες τις πορτες του σε κάθε κουρασμενο ταξειδιωτη, ιδιετερα δε σε αυτους που ταξειδευουνε  για «τη χορευταρού Μιτυληνη αναζητωντας απολαυσεις λεσβιακες»
Από ‘κει και περα κανει πολύ μεγαλο λαθος ο αγιος πατερας αν νομιζει ότι ο οικτος και η φιλεσπλαχνια του προεδρου  σημαινει ότι το ιδρυμα είναι μπατε σκυλοι αλεστε. Καλο είναι να καταλαβει ο κάθε ασωτος ότι το ιδρυμα εχει και …απ’οξω μεριά.



~ * ~

 και αλλα πολλά εδώ 
http://panosz.wordpress.com/2010/03/27/isidoros-32/
 
μπραβο ΠΑΠΟΥΛΗ  ..αΙΝΤΕ  ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕι Ο πΡΟΕΔΡος 
υ. γ Χαιρετισματα στον Ομαντεον  τον δια-υπερκειμενικό...

ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ Κοινός βηματισμός των δημιουργικών δυνάμεων της Θεσσαλονίκης

Κοινός βηματισμός των δημιουργικών δυνάμεων της Θεσσαλονίκης

το youpayyourcrisis.blog spot.com. στην Ελευθεροτυπια

Social media

Ως ένα μπλογκ που φτιάχτηκε σε ένδειξη διαμαρτυρίας των χαμηλόμισθων «για την άνιση πολιτική λιτότητας σε μια κρίση που δεν δημιουργήσαμε εμείς» αυτοσυστήνεται το youpayyourcrisis.blog spot.com.
Περιλαμβάνει ενδιαφέροντα άρθρα και αναλύσεις που εντοπίζουν οι διαχειρίστριες (e-cynical και pentanostimi) αλλά και οι επισκέπτες του μπλογκ, τα οποία βοηθούν στην κατανόηση της οικονομικής κρίσης. Ενημερώνει και για τις τρέχουσες κινητοποιήσεις των εργαζομένων, ανεξαρτήτως πολιτικού χώρου.

Χημικές λύσεις για τα κοινωνικά προβλήματα Του Ν. ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ απο την Ελευθεροτυπια ''Πολλά από τα θεωρήματα του 20ού αιώνα χρειάζονται τώρα αναθεώρηση: όχι, η εξάρτηση πολλών νέων από το Διαδίκτυο δεν αποτελεί την οδό διαφυγής τους1 από τον πραγματικό κόσμο προς κάποιον άλλον εικονικό. Ο πραγματικός κόσμος ήδη τους έχει αποκλείσει, τα δικά του αγαθά έχουν γίνει φανταστικά και εικονικά, ενώ το Διαδίκτυο προσφέρει απτά, έστω αποστεωμένα, στοιχεία ένταξης και συμμετοχής. Αυτά συνήθως προσλαμβάνονται θετικά, αφού η κοινωνική απομόνωση είναι προηγούμενη κι όχι απότοκη του Διαδικτύου. Ο νέος, που πουθενά δεν ακουγόταν και δεν επιδρούσε, ο «ακοινώνητος», χάρη στο ποντίκι γίνεται όντως συμμετοχικός, διαδραστικός και παρών. Σε ακραίες καταστάσεις μπορεί να υπερβεί ένα κατώφλι και να φτάσει από τη χρήση του υπολογιστή στην κατάχρηση και στην εξάρτηση. Ακόμη και τότε, μόνον οι κοινωνικές σχέσεις μπορούν να αποκαστήσουν τον κόσμο της γειτονιάς στη θέση της οθόνης. Γίνεται φανερό με τα παραπάνω πόσο απερίσκεπτη είναι αυτή τη στιγμή η περικοπή κατά το 10% της επιχορήγησης του ΚΕΘΕΑ: ενός οργανισμού με ενενήντα περίπου μονάδες στη χώρα, σύστοιχου με άλλα ανάλογα προγράμματα κοινωνικής και ψυχολογικής παρέμβασης (18 Ανω, Ψυχιατρείο Θεσσαλονίκης), που παρέχει υπηρεσίες απεξάρτησης από ναρκωτικά, με έμφαση στην κοινωνική επανένταξη. Η ίδια η δυσλειτουργική και χειμαζόμενη από την οικονομική κρίση αγορά προτιμά, βέβαια, να λύνει τα κοινωνικά προβλήματα με (κερδοφόρα) φάρμακα και υποκατάστατα. Οπως, δηλαδή, ο τεχνοκράτης του κατασταλτικού ελέγχου, που ξεριζώνει δήθεν το έγκλημα με αέναο εμπλουτισμό του τεχνολογικού αστυνομικού εξοπλισμού και διαλύει τις διαδηλώσεις με χημικά αέρια. Εχει εν τω μεταξύ σωρευτεί εμπειρία, γνωστή σχεδόν παντού (εξαιρούνται κάποια αφειδώς επιχορηγούμενα επιστημονικά συνέδρια), που δείχνει πόσο μάταιο είναι να προσπαθεί ένα σύστημα να αντιμετωπίσει κοινωνικά προβλήματα, όπως τα ναρκωτικά και η εξάρτηση από το Διαδίκτυο, προωθώντας κυρίως φαρμακευτικά σκευάσματα και τη «διαμόρφωση ειδικών μονάδων σε νοσοκομεία»2. Οι ιατροφαρμακευτικές συνταγές, πολύτιμες για τη θεραπεία παθολογικών καταστάσεων της υγείας, γίνονται απρόσφορες αλλά και επικίνδυνες όταν προσφέρονται σαν λύσεις κοινωνικών προβλημάτων. Στο πεδίο της ταραγμένης καθημερινότητας, «πρόγραμμα συντήρησης» μιας κατάστασης σημαίνει πρόγραμμα συντήρησης της δυστυχίας και της εγκληματικότητας. Τώρα, ακριβώς, επομένως, φτάσαμε στην πολιτικά καίρια στιγμή της προτεραιότητας των δημοσίων δαπανών για δομές κοινωνικής στήριξης και αλληλεγγύης. Αυτές αποτελούν τα αποτελεσματικά αντίβαρα της κοινωνικής απορρύθμισης.

Χημικές λύσεις για τα κοινωνικά προβλήματα

 

Χημικές λύσεις για τα κοινωνικά προβλήματα

Αν όχι όλοι, οι περισσότεροι δέχονται την κλασική ιδέα του Αριστοτέλη, ότι ο άνθρωπος είναι ον κοινωνικό.
Αυτή η ανθρώπινη ιδιότητα δοκιμάζεται σε περιόδους πολέμων ή οικονομικής κρίσης και απορρύθμισης, όπως η σύγχρονη. Θα περίμενε κανείς ότι τότε ο πολίτης απομονώνεται, γίνεται άτομο και χάνει τις κοινωνικές του αναφορές. Η δύναμη της κοινωνικότητας, ωστόσο, είναι τόσο ορμητική, ώστε να συμβαίνει κάτι τελείως διαφορετικό.
Σε μια ομαλή περίοδο η κοινωνική ένταξη -και διορθωτικά η επανένταξη- μεθοδεύονται με τους ιστορικά καταξιωμένους τρόπους: με τους θεσμούς της δημοκρατίας, τις κοινότητες, τις παραγωγικές σχέσεις, τα σχολεία κ.λπ. Η Δικαιοσύνη και οι δομές περίθαλψης στηρίζουν όσους αδικούνται ή πάσχουν. Η ευρωπαϊκή ανάπτυξη κατά τις πρώτες μεταπολεμικές δεκαετίες καθρέφτισε αυτό ακριβώς το μοντέλο κοινωνικών σχέσεων.
Οταν εκδηλωθεί μια βαθιά κοινωνική κρίση και απορρύθμιση, είναι ωστόσο αξιοπρόσεκτο πως οι πολίτες δεν γίνονται λύκοι μοναχικοί. Αρχίζουν να αναζητούν εναλλακτικές δομές για την κοινωνικοποίησή τους. Στη θέση, π.χ., της νόμιμης αγοράς υπεισέρχεται η μαύρη εργασία, με τις δικές της ιεραρχίες, κουλτούρα και δεσμεύσεις. Ο Ρ. Σαβιάνο περιγράφει εύγλωττα πώς η Καμόρρα παρέχει ασφαλιστικές παροχές στους συγγενείς των μελών της.
Σαν παράγωγα της ίδιας εξέλιξης, κυκλώματα διακινητών, προστάτες, χούλιγκαν «αλκοολικοί της βίας» και φανατικοί της δυναμικής θρησκοληψίας υποκαθιστούν τις δομές της κανονικής κοινωνικοποίησης. Προσφέρουν εισόδημα, κοινωνική ταυτότητα, σύμβολα και στόχους. Ο προσηλωμένος στις παραδοσιακές αξίες πολίτης έχει την εντύπωση ότι όποιος στρατεύεται ή προσχωρεί στις σκοτεινές δομές, μεθοδεύει τη φυγή του προς μια στρεβλή ή εικονική πραγματικότητα. Τα τέκνα της ενοχής όμως έχουν καταλάβει: για τους απόκληρους ο πραγματικός κόσμος, ο μόνος στον οποίο μπορούν να ενταχθούν, είναι τα δίκτυα της παρανομίας. Αυτό ακριβώς δεν ισχύει άλλωστε για τους εισερχόμενους ή παραμένοντες στη χώρα χωρίς νόμιμους όρους ή για τους εξαρτημένους από τα ναρκωτικά;
Στις «φυλές» αυτές ο απόκληρος προσκολλάται σαν στρείδι. Με ορμή επιβίωσης, φυσική και ψυχολογική. Γίνεται υπάκουος, όπως το καλό παιδί στους δασκάλους του. Αναγνωρίζει ήρωες, πατέρες - αφέντες, οικόσημα, «εθνόσημο» και διαλέκτους. Εν μέρει ακολουθεί το κοινωνικό του ορμέμφυτο, εν μέρει επιλέγει συνειδητά, ασκώντας διαχείριση των διαθεσίμων μέσων ένταξης. Για πολλούς, εναλλακτικό μέσον δεν υπάρχει. Στη μακρινή πατρίδα ίσως τους είχαν ήδη καταδικάσει η πείνα και η δίψα. Εδώ, το γκέτο γίνεται χωνευτήρι μάταιων ελπίδων.
Στη συγκυρία αυτήν η οργανωμένη κοινωνία, κινδυνεύοντας από τον ανταγωνισμό του οργανωμένου εγκλήματος, σπεύδει να αντιτάξει τον αστυνομικό και ποινικό έλεγχο. Λάθος τακτικής, καθώς το εργαλείο αυτό προσφέρεται για ακραίες περιπτώσεις, κι όχι για γενικευμένη χρήση. Με την ένταση της αστυνόμευσης, με την επέκταση του παιχνιδιού κλέφτες κι αστυνόμοι, όλοι καλούνται να παίζουν στο γήπεδο της βίας. Οι ίδιες εταιρείες πωλούν άλλωστε όπλα σε νόμιμους και παράνομους οπλοφόρους.
Μοναδικό ανάχωμα και συγκράτηση της κοινωνικής απορρύθμισης αποτελεί η ενδυνάμωση των δομών αλληλεγγύης προς τους αδυνάτους. Η δυνατότητα των μεταναστών να παρακολουθούν σχολεία και να επισκέπτονται νοσοκομεία, των εξαρτημένων από ναρκωτικά να προσφεύγουν σε θεραπευτικές υπηρεσίες, είναι σωσίβια κοινωνικής συνοχής. Πόσοι, άραγε, έχουν συνειδητοποιήσει ότι το ζητούμενο των απόκληρων της εποχής δεν είναι η φυγή, αλλά η συμμετοχή σε δίκτυα, υπηρεσίες και ομάδες; Η κοινωνικότητα των ανθρώπων κακοφορμίζει, αλλά δεν εξαφανίζεται.
Πολλά από τα θεωρήματα του 20ού αιώνα χρειάζονται τώρα αναθεώρηση: όχι, η εξάρτηση πολλών νέων από το Διαδίκτυο δεν αποτελεί την οδό διαφυγής τους1 από τον πραγματικό κόσμο προς κάποιον άλλον εικονικό. Ο πραγματικός κόσμος ήδη τους έχει αποκλείσει, τα δικά του αγαθά έχουν γίνει φανταστικά και εικονικά, ενώ το Διαδίκτυο προσφέρει απτά, έστω αποστεωμένα, στοιχεία ένταξης και συμμετοχής. Αυτά συνήθως προσλαμβάνονται θετικά, αφού η κοινωνική απομόνωση είναι προηγούμενη κι όχι απότοκη του Διαδικτύου. Ο νέος, που πουθενά δεν ακουγόταν και δεν επιδρούσε, ο «ακοινώνητος», χάρη στο ποντίκι γίνεται όντως συμμετοχικός, διαδραστικός και παρών. Σε ακραίες καταστάσεις μπορεί να υπερβεί ένα κατώφλι και να φτάσει από τη χρήση του υπολογιστή στην κατάχρηση και στην εξάρτηση. Ακόμη και τότε, μόνον οι κοινωνικές σχέσεις μπορούν να αποκαστήσουν τον κόσμο της γειτονιάς στη θέση της οθόνης.
Γίνεται φανερό με τα παραπάνω πόσο απερίσκεπτη είναι αυτή τη στιγμή η περικοπή κατά το 10% της επιχορήγησης του ΚΕΘΕΑ: ενός οργανισμού με ενενήντα περίπου μονάδες στη χώρα, σύστοιχου με άλλα ανάλογα προγράμματα κοινωνικής και ψυχολογικής παρέμβασης (18 Ανω, Ψυχιατρείο Θεσσαλονίκης), που παρέχει υπηρεσίες απεξάρτησης από ναρκωτικά, με έμφαση στην κοινωνική επανένταξη.
Η ίδια η δυσλειτουργική και χειμαζόμενη από την οικονομική κρίση αγορά προτιμά, βέβαια, να λύνει τα κοινωνικά προβλήματα με (κερδοφόρα) φάρμακα και υποκατάστατα. Οπως, δηλαδή, ο τεχνοκράτης του κατασταλτικού ελέγχου, που ξεριζώνει δήθεν το έγκλημα με αέναο εμπλουτισμό του τεχνολογικού αστυνομικού εξοπλισμού και διαλύει τις διαδηλώσεις με χημικά αέρια.
Εχει εν τω μεταξύ σωρευτεί εμπειρία, γνωστή σχεδόν παντού (εξαιρούνται κάποια αφειδώς επιχορηγούμενα επιστημονικά συνέδρια), που δείχνει πόσο μάταιο είναι να προσπαθεί ένα σύστημα να αντιμετωπίσει κοινωνικά προβλήματα, όπως τα ναρκωτικά και η εξάρτηση από το Διαδίκτυο, προωθώντας κυρίως φαρμακευτικά σκευάσματα και τη «διαμόρφωση ειδικών μονάδων σε νοσοκομεία»2.
Οι ιατροφαρμακευτικές συνταγές, πολύτιμες για τη θεραπεία παθολογικών καταστάσεων της υγείας, γίνονται απρόσφορες αλλά και επικίνδυνες όταν προσφέρονται σαν λύσεις κοινωνικών προβλημάτων. Στο πεδίο της ταραγμένης καθημερινότητας, «πρόγραμμα συντήρησης» μιας κατάστασης σημαίνει πρόγραμμα συντήρησης της δυστυχίας και της εγκληματικότητας. Τώρα, ακριβώς, επομένως, φτάσαμε στην πολιτικά καίρια στιγμή της προτεραιότητας των δημοσίων δαπανών για δομές κοινωνικής στήριξης και αλληλεγγύης. Αυτές αποτελούν τα αποτελεσματικά αντίβαρα της κοινωνικής απορρύθμισης.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
1. Κ. Μάτσα, «Εξάρτηση από το Διαδίκτυο», Τετράδια Ψυχιατρικής 108 (2009) 82
2. Βλ. εύστοχη κριτική τής Κ. Μάτσα (προηγ. σημείωση), αλλά και υποστήριξη του Σ. Μανουσέλη, Διαδικτυομανείς...», Ελευθεροτυπία 27/3/2010.

Το κοινό συμφέρον της Σοβιετικής Ένωσης και ολόκληρης της ανθρωπότητας – Μάο Τσε Τουνγκ


Το κοινό συμφέρον της Σοβιετικής Ένωσης και ολόκληρης της ανθρωπότητας – Μάο Τσε Τουνγκ

Κίνα

Κίνα (01)

Άλλοι είναι οι Έλληνες και ο Ελληνικός Πολιτισμός… "Βουλγάροι κι Αρβανίτες, Αρμένιοι και Ρωμιοί, Αράπηδες και άσπροι, με μια κοινήν ορμή, για την ελευθερίαν, να ζώσωμεν σπαθί, πως είμαστ' αντρειωμένοι, παντού να ξακουσθεί", έγραφε στον Θούριο ο Ρήγας Φεραίος

Άλλοι είναι οι Έλληνες και ο Ελληνικός Πολιτισμός…

"Βουλγάροι κι Αρβανίτες, Αρμένιοι και Ρωμιοί, Αράπηδες και άσπροι, με μια κοινήν ορμή, για την ελευθερίαν, να ζώσωμεν σπαθί, πως είμαστ' αντρειωμένοι, παντού να ξακουσθεί", έγραφε στον Θούριο ο Ρήγας Φεραίος.

Τον θεωρήσαμε σύμβολο του αγώνα μας για την ελευθερία. Με τα ιδανικά του μεγαλώσαμε και τα ιδανικά του προβάλλουμε μέσω της 25ης Μαρτίου: την ελευθερία και την αλληλέγγυα φιλία των λαών ανεξαρτήτως χρώματος και φυλής, φυλής και θρησκευτικού πιστεύω. Δίπλα στην κατάκτηση της δημοκρατίας, της τέχνης και της φιλοσοφίας, στα πλαίσια της αρχής ότι Έλληνας είναι ο κοινωνός του ελληνικού πολιτισμού και όχι ο κατέχων την όποια, φανταστική, «φυλετική» καθαρότητα.

Το αποτρόπαιο γεγονός που σημάδεψε πρόσφατα το εξωπραγματικό πλέον «έθιμο» της στρατιωτικής παρέλασης της 25ης Μαρτίου, μοιάζει να μας προβάλλει σε μια άλλη σελίδα ενός άλλου, νέου, ελληνικού «πολιτισμού», όπου η φυλετική διάκριση, γνήσια μισαλλόδοξη και επιθετική, αποκτά επίσημα και στίχο μόλις λίγα μέτρα από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Η χυδαία συμπεριφορά τμήματος των βατραχανθρώπων των Ειδικών Δυνάμεων του Λιμενικού Σώματος που παρέλασε κραυγάζοντας ρατσιστικά συνθήματα προβληματίζει απαισιόδοξα για την υποθάλπουσα πολιτισμική «αλλαγή» και θέτει επείγοντα σειρά από ερωτήματα:

- Υπάρχει οργανωμένη παρουσία ρατσιστικών στοιχείων στο σώμα του στρατιωτικού και αστυνομικού μηχανισμού;

- Σε ποια άλλη χώρα θα ήταν δυνατόν να συμβεί κάτι παρόμοιο που, δικαίως, στάθηκε αιτία διαμαρτυριών, διαδηλώσεων και διπλωματικών επεισοδίων, διασύροντας την εικόνα της χώρας μας και αμαυρώνοντας την πολιτισμική της διάσταση και παράδοση;

- Έως πότε θα αμαυρώνεται η πολιτισμική διάσταση της ελληνικότητας μέσω της συστηματικής της ταύτισης με την φυλετική διάκριση, από μέρους ακροδεξιών στοιχείων, γεγονός στο οποίο δεν τολμούν να αντιταχθούν άμεσα και σοβαρά τα δύο κόμματα εξουσίας;

Η Θεματική Ομάδα Πολιτισμού των Οικολόγων Πράσινων ζητά να εκκινήσει άμεσα η διαδικασία προφύλαξης της πολιτισμικής μας διάστασης από κάθε επηρμένο παραχαράκτη της. Ζητά την άμεση απομάκρυνση από το στράτευμα όσων μετείχαν στην απαράδεκτη εκδήλωση στα πλαίσια της παρέλασης της 25ης Μαρτίου και, μαζί, απαιτεί την αποκάλυψη των οργανωτών και ηθικών αυτουργών της. Ζητά, επίσης, την αντικατάσταση των απαρχαιωμένων, μιλιταριστικών και πολυέξοδων, παρελάσεων με πολιτιστικές εκδηλώσεις μνήμης για αυτούς που αγωνίστηκαν για την ελευθερία και την συμφιλίωση μεταξύ των οποίων και πολλοί αρβανίτες (Αλβανοί) καθώς και για εκείνους που διατύπωσαν τα ιδανικά μας. Όπως ο Ρήγας Φεραίος και πολλοί άλλοι ποιητές, όπως ο Κάλβος και ο Διονύσιος Σολομός. .


Θεματική Ομάδα Πολιτισμού Οικολόγων Πράσινων

Παρουσιάστηκαν τα έργα του Νίκου Μπελογιάννη και της Έλλης Παππά( δειτε στην ΑΥΓΗ)



 



Συγκινησιακά φορτισμένη η ατμόσφαιρα, χθες το μεσημέρι, στη Στοά του Βιβλίου, στην παρουσίαση των βιβλίων "Το ξένο κεφάλαιο στην Ελλάδα" και "Σχέδιο για μια ιστορία της νεοελληνικής λογοτεχνίας" του Νίκου Μπελογιάννη και "Ο Λένιν χωρίς λογοκρισία και εκτός μαυσωλείου" της Έλλης Παππά, που μόλις κυκλοφόρησαν από τις εκδόσεις “Άγρα”. Το χαρακτήρα φιλολογικού μνημόσυνου είχε άλλωστε η εκδήλωση, καθώς σαν χθες, στις 30 Μαρτίου του 1952, ο Νίκος Μπελογιάννης οδηγήθηκε στο εκτελεστικό απόσπασμα. Την ίδια στιγμή η Έλλη Παππά γλίτωνε το απόσπασμα εξαιτίας του γιου της, που μόλις πριν λίγους μήνες είχε έρθει στη ζωή τους. Τις μωρομάνες δεν τις εκτελούσαν.

Τι θα πιστεύατε για τα στατιστικά μιας χώρας, έαν σας έλεγαν πως ο σημερινός πληθωρισμός είναι 3% , αλλά εάν χρησιμοποιούσαμε τον τρόπο που τον μετρούσαμε στις αρχές της δεκαετίας του 90 θα ήταν 6%, κι αν χρησιμοποιούσαμε τη μέθοδο της δεκαετίας του 80 θα ήταν κοντά στο 10%? Πώς θα νιώθατε εάν μαθαίνατε πως η επίσημη ανεργία είναι 10%, αλλά εάν ψάχνατε βαθιά μέσα στα κιτάπια τους θα βλέπατε πως είναι 17,5%? Ή πως εάν μετράγατε την ανεργία με τον τρόπο που το έκαναν μέχρι το 1994 το ποσοστό θα έφτανε 22%? ΚΛΙΚ ΕΔΏ


Να απαγορευτεί το ψάρεμα με βιντζότρατα Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/03/2010 Την άμεση εφαρμογή του Μεσογειακού Κανονισμού Αλιείας 1967/2006 στη χώρα μας και την απαγόρευση της αλιείας με βιντζότρατα ζητούν οι περιβαλλοντικές οργανώσεις Αρχέλων, Δίκτυο Μεσόγειος SOS, MΟm-Εταιρία Μελέτης και Προστασίας της Μεσογειακής Φώκιας, Ινστιτούτο Κητολογικών Ερευνών Πέλαγος, Greenpeace και WWF Ελλάς. Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό (ΕΚ) 1967/2006 «σχετικά με μέτρα διαχείρισης για τη βιώσιμη εκμετάλλευση των αλιευτικών πόρων στη Μεσόγειο Θάλασσα» και τη σχετική Υπουργική Απόφαση 162570/12.01.2007 (ΦΕΚ 60/Β/24.01.2007), η αλιεία με βιντζότρατα πρέπει να απαγορευτεί οριστικά έως τις 31 Μαΐου 2010. Όμως η κυβέρνηση, όπως επισημαίνουν με κοινή ανακοίνωσή τους, δεν έχει προχωρήσει ακόμη στις κατάλληλες ενέργειες για την οριστική απαγόρευση. Η βιντζότρατα είναι ένα αλιευτικό εργαλείο με τη μορφή σάκου τράτας, το οποίο σύρεται με βίντζι επάνω σε προστατευόμενα λιβάδια Ποσειδωνίας καταστρέφοντάς τα. Επίσης, αλιεύει σε μεγάλο βαθμό νεαρά υπομεγέθη ψάρια, θέτοντας σε κίνδυνο τα ιχθυοαποθέματα και τη θαλάσσια βιοποικιλότητα. Στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται σήμερα περίπου 350 σκάφη που αλιεύουν με βιντζότρατα, για τα οποία όμως "η απαγόρευση δεν θα σημάνει απώλεια εργασίας, καθώς έχουν τη δυνατότητα χρησιμοποίησης άλλων αλιευτικών εργαλείων, τα οποία ούτως ή άλλως χρησιμοποιούν την περίοδο του έτους που απαγορεύεται να αλιεύουν με βιντζότρατα και τα οποία είναι περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον" καταλήγουν.(κλικ για την ΑΥΓΗ )


«Συγγνώμη» για τη σφαγή στη Σρεμπρένιτσα ζητά η Σερβία Το κοινοβούλιο υιοθέτησε απόφαση με την οποία αναγνωρίζει τη σφαγή της Σρεμπρένιτσα και ζητά συγγνώμη από τις οικογένειες των θυμάτων. Ύστερα από μαραθώνια συζήτηση, που διήρκεσε 13 ώρες και αντιπαράθεση μεταξύ βουλευτών της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης, η Σερβική Βουλή υιοθέτησε διακήρυξη, με την οποία καταδικάζονται τα εγκλήματα που διαπράχθηκαν στη Σρεμπρένιτσα και ζητείται «συγγνώμη» από τις οικογένειες των θυμάτων. Η διακήρυξη υιοθετήθηκε με 127 ψήφους υπέρ και 21 κατά. Από τους συνολικά 250 βουλευτές της Σερβικής Βουλής, οι υπόλοιποι ή εγκατέλειψαν την αίθουσα στη διάρκεια της ψηφοφορίας ή δεν προσήλθαν στην ψηφοφορία. Οι βουλευτές της κυβερνητικής πλειοψηφίας εκτίμησαν ότι, η υιοθέτηση της διακήρυξης είναι καλή βάση, ώστε τα Κοινοβούλια των άλλων χωρών να καταδικάσουν και τα εγκλήματα που διαπράχθηκαν σε βάρος των Σέρβων, αλλά οι εκπρόσωποι της αντιπολίτευσης τόνισαν ότι «ο διαχωρισμός των θυμάτων» είναι απαράδεκτος. Τη διακήρυξη για τη σφαγή 8.000 μουσουλμάνων στη Σρεμπρένιτσα στήριξαν 127 βουλευτές των κοινοβουλευτικών ομάδων «Για μία ευρωπαϊκή Σερβία» - Μπόρις Τάντιτς, της G-17 plus, του Σοσιαλιστικού Κόμματος Σερβίας - Ενιαία Σερβία (SPS - JS), του Κόμματος Ενωμένων Συνταξιούχων (PUPS) και της κοινοβουλευτικής ομάδας των μειονοτήτων. Κατά της υιοθέτησης της διακήρυξης τάχθηκαν το Δημοκρατικό Κόμμα Σερβίας (DSS) και το κόμμα «Νέα Σερβία» (NS). Οι βουλευτές του Σερβικού Προοδευτικού Κόμματος (SNS) του Τόμισλαβ Νίκολιτς αποχώρησαν από την αίθουσα πριν από την ψηφοφορία και οι βουλευτές του Σερβικού Ριζοσπαστικού Κόμματος (SRS) του Βόισλαβ Σέσελι και του Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος (LDP) του Τσέντομιρ Γιοβάνοβιτς δεν παρέστησαν στην ψηφοφορία. Στο κείμενο αναφέρεται ότι η Βουλή της Σερβίας καταδικάζει οξύτατα το έγκλημα που διαπράχθηκε σε βάρος του μουσουλμανικού πληθυσμού της Σρεμπρένιτσα, τον Ιούλιο του 1995, όπως επιβεβαιώθηκε από το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης. Ωστόσο, στη διακήρυξη η σφαγή στη Σρεμπρένιτσα δεν χαρακτηρίζεται γενοκτονία. Οι εκπρόσωποι της κυβερνητικής πλειοψηφίας που κατέθεσαν το σχέδιο διακήρυξης, υποστήριξαν ότι με την υιοθέτησή της θα κλείσει ένα τραγικό κεφάλαιο της πρόσφατης ιστορίας, θα δημιουργηθούν νέες προοπτικές για τις μελλοντικές γενιές και θα επανέλθει η αξιοπιστία προς τη Σερβία. Η υιοθέτηση της διακήρυξης για την καταδίκη των εγκλημάτων στη Σρεμπρένιτσα, όπως τόνισαν, είναι μία θαρραλέα πράξη και μήνυμα συμφιλίωσης. Από την άλλη πλευρά, η πλειοψηφία των κομμάτων της αντιπολίτευσης εξέφρασαν δυσαρέσκεια για το κείμενο και αρνήθηκαν να το ψηφίσουν. Ορισμένα κόμματα ζήτησαν να ανακληθεί η διακήρυξη και να υιοθετηθεί νέο κείμενο με το οποίο θα καταδικάζονταν όλα τα εγκλήματα που διαπράχθηκαν στο χώρο της πρώην Γιουγκοσλαβίας. «Το έγκλημα στη Σρεμπρένιτσα δεν ήταν μεγαλύτερο από αυτά που διαπράχθηκαν σε άλλες περιοχές», είπε ο αρχηγός του κόμματος «Νέα Σερβία», Βέλιμιρ Ίλιτς, αναφερόμενος στα εγκλήματα των Κροατών σε βάρος των Σέρβων. «Δεν μπορούμε να τα αφήσουμε κατά μέρος», πρόσθεσε. Ο αρχηγός του αντιπολιτευόμενου Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος (LDP) Τσέντομιρ Γιοβάνοβιτς, διαμαρτυρήθηκε, επειδή τα εγκλήματα στη Σρεμπρένιτσα δεν χαρακτηρίστηκαν γενοκτονία. Ο κ. Γιοβάνοβιτς σημείωσε ότι κανένας δεν κατηγόρησε το σερβικό λαό ή τη Σερβία για γενοκτονία, αλλά πρόσθεσε ότι η Σερβία φέρει ευθύνη, επειδή δεν τήρησε τη διεθνή συνθήκη για την αποτροπή γενοκτονίας. Οι εκπρόσωποι του Δημοκρατικού Κόμματος Σερβίας (DSS) τόνισαν ότι η διακήρυξη διαχωρίζει τα θύματα και είναι επιζήμια για τη Σερβία και τη Σερβική Δημοκρατία της Βοσνίας, επειδή διχάζει τους λαούς και δεν καταδικάζει τα εγκλήματα σε βάρος των Σέρβων. «Το κεντρικό μήνυμα της διακήρυξης είναι ότι η Σερβία δεν είναι πίσω από τους δράστες των εγκλημάτων, ότι δεν γίνεται διαχωρισμός των θυμάτων και ότι τιμάται ισότιμα κάθε θύμα, καθώς και ότι η Βουλή της Σερβίας καταδικάζει τα εγκλήματα στη Σρεμπρένιτσα, εκφράζει ειλικρινή συγγνώμη στις οικογένειες των θυμάτων και αποτίει φόρο τιμής στα θύματα», δήλωσε η επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας του κυβερνητικού συνασπισμού Νάντα Κολούντζια. Η πρόεδρος της Σερβικής Βουλής, Σλάβιτσα Τζούκιτς - Ντεγιάνοβιτς, ανήγγειλε ότι σύντομα θα κατατεθεί δεύτερη διακήρυξη, με την οποία θα καταδικάζονται τα εγκλήματα σε βάρος των Σέρβων.(κλικ)


του Θ .Παγκαλου :Οι Αρβανίτες της Αττικής και η συμβολή τους στην εθνική παλιγγενεσία Οι Αρβανίτες της Αττικής και η συμβολή τους στην εθνική παλιγγενεσία Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Καθημερινή της Κυριακής», 24 Μαρτίου 2007

Οι Αρβανίτες της Αττικής και η συμβολή τους στην εθνική παλιγγενεσία

Οι Αρβανίτες της Αττικής και η συμβολή τους στην εθνική παλιγγενεσία
Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Καθημερινή της Κυριακής», 24 Μαρτίου 2007

Χωρίς ηλικία klik


Δεν έχασα τίποτε

Δεν έχασα τίποτε

Ιστορία του ΔΣΕ, μέρος 39: Για την Πολιτική Δουλειά στον Δημοκρατικό Στρατό

Ιστορία του ΔΣΕ, μέρος 39: Για την Πολιτική Δουλειά στον Δημοκρατικό Στρατό

Αυτοί, που, κάποτε ήταν στο περιθώριο της κοινωνίας, βρέθηκαν, αναπάντεχα, στο περιθώριο της ύπαρξης. Η καταδικαστική ετυμηγορία τους ανακοινώθηκε ερήμην τους, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι απέφυγαν την εκτέλεση μιας καταδίκης όχι λιγότερο σκληρής από το μαρτύριο του Σίσυφου και όχι περισσότερο από την αφαίμαξη των αιχμαλώτων του Άουσβιτς. Καταναλώνουν σούπες σε φακελάκια, δοξάζοντας τον αυτοματισμό, αλλά το χρόνο που εξοικονομούν θα το ξοδέψουν βλέποντας τηλεόραση. Ερωτοτροπούν με μια πλαστική κούκλα, γιατί, μάλλον υ υπάρχουσα γυναίκα και η πλαστική κούκλα δεν έχουν μεγάλη διαφορά και έτσι μπορεί η μια να αντικαθιστά την άλλη, χωρίς ιδιαίτερη αίσθηση απώλειας. Κάνουν ασφάλειες ζωής, γιατί δεν τους επιτρέπεται να αφήσουν αυτόν τον κόσμο, χωρίς να εξασφαλίσουν ένα πακέτο καταναλωτικής παροχής για κάποιο "τυχερότερο". Επιστρέφουν σπίτι τη νύχτα, έπειτα από άλλη μια πληκτική διασκέδαση, όπου η μη-εκπλήρωση θα έπρεπε να είναι αναμενόμενη, φοβούνται ακόμα και τον ίσκιο τους. Κάνουν τα πάντα για να μην μείνουν μόνοι και τους τσακίζει η μοναξιά. Όσο περισσότερο λένε ότι τους αγαπούν, τόσο περισσότερο αντικρίζουν το αμείλικτο πρόσωπο του Διαχωρισμού. Ο ψεύτης που ψεύδεται απέναντι στον ίδιο του τον εαυτό σημαίνει, εδώ, μια βολονταριστική αίσθηση ευτυχίας. Ονειρεύονται αυτό που τους επιτρέπεται, αλλά, καθώς αυτό το επιτρεπτό όνειρο δεν είναι εφικτό, σύντομα μετατρέπεται σε εφιάλτη. Και ενώ η συνήθης κατάληξη κάθε εφιάλτη είναι ένα λυτρωτικό ξύπνημα, αυτοί, εδώ, δείχνουν μια διάθεση να κοιμούνται αιώνια. Οι επιτηρητές τους φρόντισαν και φροντίζουν καθημερινά γι' αυτό. Λένε "πάμε για καφέ" (- ο πιο κοινότοπος κώδικας επικοινωνίας της αποσυντιθέμενης γλώσσας του θεάματος ) και κάνουν μόνο αυτό. Αν το εμπόρευμα κυριαρχεί εμφανώς στη γλώσσα τους, αυτό συμβαίνει γιατί ομοιοτρόπως έχει κυριεύει τις συμπεριφορές τους. Και ας το βουλώσει κάποιος μίζερος απολογητής της αθλιότητας αν αρχίσει να λέει για "πρόφαση επικοινωνίας" ή κάποιος ακόμα πιο μίζερος αν πει ότι "τα φαινόμενα απατούν"' γιατί τα φαινόμενα απατούν μόνο γι' αυτόν που αναγνωρίζει τον εαυτό του ως Υποκείμενο και όχι γι' αυτόν που έχει μετατραπεί ο ίδιος σε απλό φαινόμενο. Κοντολογίς, ακριβέστερα, τα φαινόμενα δεν απατούν• κυριεύουν. Για πρώτη φορά στην ιστορία, αυτοί οι χαμερπείς, θέλουν να "σκοτώσουν το χρόνο τους". Και μ' αυτόν τον τρόπο βρίσκουν κάποιο νόημα στην εργασία. Μια υποταγή αυτού του μεγέθους θα τη χλεύαζε ακόμη κι ένας δούλος, γιατί αν απελευθερωνόταν από την εργασία, σίγουρα θα έβρισκε κάτι πιο δημιουργικό να κάνει. Πάντως, όποιος θέλει να "σκοτώσει το χρόνο του", μάλλον, αναγνωρίζει ότι αυτός ο (θεαματικός) χρόνος έγινε κάτι αφόρητα ενοχλητικό. Καθώς, όμως, δε βλέπει πέρα από το Είναι, αυτό που είναι Πραγματικό, την Άρνηση του Είναι και το Γίγνεσθαι, και το σημαντικότερο, δεν μπορεί να κατανοήσει αυτό το Είναι, αναγκάζεται να δει το χρόνο σαν ένα τεράστιο κενό, το οποίο πρέπει να βιαστεί να γεμίσει για να μη χαθεί μέσα του. Αισθάνονται τη δικτατορία του πανομοιότυπου, σαν το απατηλό χάδι μιας γυναίκας, και ανακαλύπτουν την αναγκαιότητα της φυγής, αλλά αγοράζουν τα φθηνότερα εισιτήρια που προσφέρουν μια τέτοια εξασφάλιση• γιατί τα ακριβά εισιτήρια προϋποθέτουν μια διαπαιδαγώγηση που δεν έλαβαν• και από αυτά που φέρνουν ευτυχία τίποτα δεν τους επιτράπηκε.

 

 

Αυτοί, που, κάποτε ήταν στο περιθώριο της κοινωνίας...

 

Δειτε το ..Στη Ροδιά 

ΝΙΚΟΣ ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ 1915-1952

ΝΙΚΟΣ ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ 1915-1952

Υποβάθμιση για πέντε ελληνικές τράπεζες

Υποβάθμιση για πέντε ελληνικές τράπεζες

Σταματά η επί πιστώσει χορήγηση φαρμάκων σε μερίδα ασφαλισμένων

Σταματά η επί πιστώσει χορήγηση φαρμάκων σε μερίδα ασφαλισμένων

Ένα νανούρισμα για τον Χαμιντουλάν Ναζαφί

Ένα νανούρισμα για τον Χαμιντουλάν Ναζαφί

Πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις για τα spreads...

Πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις για τα spreads...

Για τον τραυματισμό της 10χρονης Αφγανής

Για τον τραυματισμό της 10χρονης Αφγανής

Θλιμενοι τωρα ,οχι για την αξιοπρεπεια που χασαμε αλλά γιατι αυτο που πηραμε σε ανταλλαγμα - λίγο Βολεμα , τηλεορασεις πλασματος και Ιντερνετ και αυτοκινητα με δοσεις ,χαλάκι στην εξωπορτα και Κιτς αγαλματακια στον κηπο-μας το Ζητανε πίσω και με τόκο; Τι να κανουμε ;

Τι να κανουμε ; Σαυτήν  την ερημη χωρα οπου κρυφτηκαμε  σαν στρουθοκαμηλοι με τα μάτια παντα αγρυπνα βεβαια αλλά στραμένα προς τα μέσα ,ανήμποροι μες  τον ιδιο μας τον φθονο , ευνουχισμένοι απο Μνησικακια και βουτηγμένοι στην απάθεια .. Θλιμενοι τωρα  ,οχι για την αξιοπρεπεια που χασαμε αλλά γιατι αυτο που πηραμε σε ανταλλαγμα - λίγο Βολεμα , τηλεορασεις πλασματος και Ιντερνετ  και αυτοκινητα με δοσεις ,χαλάκι στην εξωπορτα και Κιτς αγαλματακια στον κηπο-μας το Ζητανε  πίσω και με τόκο;
 Τι να  κανουμε ;

ΜΕΡΙΚΕσ παλιες αναρτησεις του 2008

εθνολαικισμός και Θεσσαλονίκη

εθνολαικισμός και Θεσσαλονίκη
στου ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου