Αναγνώστες

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Σαρτρ :Καλός πατερας δεν υπαρχει....

""Καλός πατέρας δεν υπάρχει, αυτός είναι ο κανόνας.
δε φταίνε οι άνθρωποι γι αυτό, μα ο δεσμός της πατρότητας πού έχει σαπίσει. Να κάνεις παιδιά τι πιο εύκολο
μα να ταχεις στη πλάτη σου ,τι καταδίκη. Αν ζούσε ο πατέρας μου θα είχε πέσει πάνω μου ¨όλο το βάρος του και θα μ είχε τσακίσει. Για καλή μου τύχη πέθανε όταν ήμουν μωρό΄ ανάμεσα στους Αινείες πού κουβαλούν στους ώμους τους Αγχίσους τους, περνάω απ τη μια όχθη στην άλλη, ολομόναχος κι¨ολος απέχθεια γι αυτούς τους αόρατους γεννήτορες πού μένουν καβάλα στη τάχη των παιδιών τους όλη τους τη ζωή΄ ΄άφησα πίσω μου ένα νεαρό νεκρό πού δεν πρόφτασε να γίνει πατέρας μου και πού θα μπορούσε να ναι σήμερα ,γιος μου. Μου βγήκε σε κακό ή σε καλό; ,Δεν ξέρω, προσυπογράφω, όμως , ευχαρίστως τη γνωμάτευση ενός διάσημου ψυχαναλυτή:δεν εχω υπερεγώ»
.. Ζαν Πωλ Σαρτρ, Οι Λέξεις, Μτφρ Κ Σταματίου ,εκδ Ι Αρσενίδη ,Αθήνα χ.χ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...