Αναγνώστες

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

Οι χελιδόνες της καλύβας

Λοιπόν η δική μου παρατηρηση : Την εχεις(ετε) ξεφτιλίσει την Χελιδόνα ..Κλαίει η καρδια μου..
Ας (τε) τηνα να αναπαυτει εν ειρηνη ..Και βγαλε αυτες τις ξεκωλες ..Φτανει..
εντω μεταξύ θυμηθηκα ΑΥΤΟ:
http://panosz.wordpress.com/2007/06/10/helidona-2/#comment-14566

Κι αυτό του θειου ισιδωρα
http://panosz.wordpress.com/2007/06/10/helidona-2/#comment-15017

κι αυτό:αν δεν μου δώσει η μανα σου σαραντα ομολογίες
Θα κατεβώ στο σπίτι σου να καμω φασαρίες
Αν δεν μου κανει ενα σουάπ η πεθερά μου η γκιόσα
θα κατεβώ στο επιπεδο να της Φωναξω ”Κλώσσα ”
Γιατί μωρή δεν κανεις και σε μένανε Σουάπ ;
Μηπως επειδή εμαθες πώς Ειμαι με τον ΓΑΠ;
γιατί δεν μου εξεδωσες ‘μόλογο δομημένο
Μόνο στον αλλο τον Γαμπρο τον Λιγο κουνημένο
κόβεις τοκομερίδια , χρηματιστηριαζεις,
κι οταν σουαπ εγώ ζητώ εσύ αλλού Τυρβάζεις;(συνεχιζεται )
Ιούνιος 25, 2007 στο 2:29 π.μ.
Νοσφεράτος

Θελω να βρώ τον Αβραμό, θελω να βρώ τον Μάνο
και καθε φιλελεύθερο και των Σουάπ Σαμάνο
να τούς ρωτησω να μου πουν γιαυτά τα δομημένα
ποιοι αραγε τα χωσανε ,γιατί ειναι χωσμένα;

Και για την Φιλελευθερη να μαθω Συμμαχία
μη ταχα ειναι ναυαρχοι που κανουν Ναυμαχία ;
ποιες αραγε ειναι οι θεσεις τους και τι καπνό φουμαρουν ;
Τι αραγες θα κανουνε την ψηφο που θα πάρουν;
κι αυτο:

http://panosz.wordpress.com/2007/06/10/helidona-2/#comment-16216

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο -Στη τέχνη και στη Κοινωνία. Πέτρος Θεοδωρίδης

  Πέτρος Θεοδωρίδης (τμήμα κινηματογράφου Α.Π.Θ ) Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο Στη τέχνη και στη Κοινωνία   Α. :Μοντερνισμός   ...