Αναγνώστες

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

GREEK RIDER: Επιλογές από την Μπλογκόσφαιρα...

GREEK RIDER: Επιλογές από την Μπλογκόσφαιρα...

GREEK RIDER: Ο υπναράς ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας

GREEK RIDER: Ο υπναράς ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας

Απο το Προσωπικό Ημερολογιο του Ι. Μεταξα .

Απο το Προσωπικό Ημερολόγιο του Ι. Μεταξά . Τομ Δ .σελ 553…
” η Ελλάς έγινε από της 4ης Αυγούστου Κράτος αντικομουνιστικό Κράτος αντικοινοβουλευτικό . Κράτος ολοκληρωτικό……. Επομένως , αν ο Χίτλερ και ο Μουσολίνι αγωνίζονταν πραγματικά για την ιδεολογια που υψώσανε για σημαία έπρεπε να υποστηρίζουν παντού την Ελλάδα με όλη τους την δύναμη..”


απο Σχολιο στου Π &Α
http://pontosandaristera.wordpress.com/2007/10/28/28-10-2007/

Επίσης απο το ιδιο Ποστ(σχολιο του Ν.) :

Αναφερεται σε αρθρο του Γεωργίου Α. Βλαχου στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 25-8-22 για τον Μεταξά οταν διεκδικουσε πρωθυπουργια για ανταμοιβή των'' Κοπων ''του :
Ειναι μεγάλο ..Δεν μπορω να το αντιγραψω ολο
Αρχιζει ετσι:
Ενας ”κυριος” εισέρχεται εις την Σχολήν των ευελπίδων , τρεφεται εκεί και εκπαιδευεται δι’ εξοδων του Κρατους ……….
……και καταλήγει :
- Ειμαι ο κ.Αντιστρατηγος . Θελω να γινω πρωθυπουργός…Εχω τα χαρτια μου εν ταξει : ”Τα εχω ειπή”

Αλλα η Ελλας εχει εργασιαν μαζευει τα τεκνα της . Αν δεν ειχε θα επαιρνε την σκούπαν και θα του ελεγε εκεί , εις την Οδόν.- Φυγε απ’ εδώ , Ανθρωπε μικρε, που περιμενες να κατασκευασης πρωθυπουργικόν φρακον από τα Ρακη . Φυγε απο’ εδώ , ανυποτακτε στρατιώτα των αναγκων μου , αυτοκλητε κηδεμών της ατυχιας μου , τεκνον αχρηστον , ανθρωπε μηδεν. Αυτό θα ελεγε είς τον Αντιστρατηγον κ. Μεταξαν ,δακρυουσα η Ελλάς , αν εστρεφε ποτέ προς τον κ.Μεταξάν η Ελλάς τα βλεμματα .”
Περιεχεται και στο βιβλιο του Τασου Βουρνά , Ιστορία της Συγχρονης Ελλαδας , σ238-240)

Εναλλακτικές προτάσεις και όχι καταγγελίες(site της Οικολογικής κινησης Θεσσαλονικης

Γκάλοπ (Στου Ροίδη (κλικ)

GREEK RIDER: The party is over !! (Updated)

GREEK RIDER: The party is over !! (Updated)

Θεέ μου μεγαλοδύναμε,

(παλιο ρεμπετικο )

Θεέ μου μεγαλοδύναμε,
που΄σε ψηλά κι πάνω.
Ρίξε λιγάκι τουμπεκί, Θεούλη μου,
στον ναργιλέ επάνω.


Εκει ψηλα στης εκκλησιές,
στής στρογγυλές καμάρες.
Αρχισαμε τις ντουμανιές, Θεούλη μου
σάν νά ‘τανε λαμπάδες.


Να, κι ο Αϊ Σπυρίδωνας,
με τ’ άσπρα του τα γέννια.
Τράβηξε μία ντούμανιά, Θεούλη μου
και ξέρασε απ’ τα γέλια.

Οταν φουντόσει ο Ναργιλές
Κ’ αρχισει το ντουμανι,
Φώναξε τους Αρχάγγελους,
Θεούλη μου Να πούν το νάνι νάνι

Θεού Θελοντος (κλικ)

Μολις το ειδα . Υπεροχο http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_qsite1_1_21/08/2008_245198



http://www.youtube.com/watch?v=Kvf1pBCRk-w&feature=related
( στην Ουψάλα)

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ο Δημιουργός και η Αιωνιότητα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ο Δημιουργός και η Αιωνιότητα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: οταν ο κόσμος

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: οταν ο κόσμος

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Το Ηθικόν Δίδαγμα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Το Ηθικόν Δίδαγμα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Μες τα υπόγεια μας Ορυχεία

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Μες τα υπόγεια μας Ορυχεία

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Φεγγάρι , μισοφέγγαρο….

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Φεγγάρι , μισοφέγγαρο….

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: οι Λύκοι Εχουν αγάπη ;

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: οι Λύκοι Εχουν αγάπη ;

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τον Πόντιο μου τον παππού τον σκότωσαν στο ξύλο

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τον Πόντιο μου τον παππού τον σκότωσαν στο ξύλο

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Σαν νιώσουνε το Τέλος τους ,λένε , οι Ινδιάνοι

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Σαν νιώσουνε το Τέλος τους ,λένε , οι Ινδιάνοι

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Αγρια Δύση

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Αγρια Δύση

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τα Σκοτεινά βραδιά

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τα Σκοτεινά βραδιά

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Με πνιγει αυτή η θαλασσα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Με πνιγει αυτή η θαλασσα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: …Σ’ αυτή τη χώρα που παρολα αυτά την αγαπάμε

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: …Σ’ αυτή τη χώρα που παρολα αυτά την αγαπάμε

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Καθε λεξη που προφερουμε

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Καθε λεξη που προφερουμε

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: κι ήταν η νύχτα τόσο αβασταχτα ομορφη

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: κι ήταν η νύχτα τόσο αβασταχτα ομορφη

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: κιαν μες την Ρίμα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: κιαν μες την Ρίμα

Περι Ψωμιαδη , ΝΔ και ΛΑΟΣ


Αφορμή για αυτο το Ποστ ενα αλλο ποστ στην Καλύβα :
Ο Ψωμιάδης στο ΛΑΟΣ;
http://panosz.wordpress.com/2008/09/24/psomiadis-3/#comment-44800

Ιδιαιτερη εντυπωση μου εκανε ενα σχολιο στον Διαλογο
Σεπτέμβριος 24, 2008 στο 9:25 μ.μ
Abravanel
και ιδιως αυτο το κομματι :
- «Δεν υπάρχει καμιά απάντηση. Ούτως ή άλλως εμείς από την πρώτη στιγμή έχουμε πει ότι στον αγώνα για μια καλύτερη Αθήνα δεν λαμβάνουμε υπόψη χρώματα, κόμματα, παρατάξεις, ιδεοληψίες, ιδεολογίες, κλπ. Η μόνη ιδεολογία που έχουμε είναι η αγάπη για την Αθήνα. Για μας η συμμετοχή σ’ ένα συνδυασμό σημαίνει ότι εκφράζει κάποιος τα πιστεύω αυτού του συνδυασμού όπως τα ‘χει εκφράσει ο κ. Κακλαμάνης. Τα αντισημιτικά ή φιλοσημιτικά πιστεύω δεν έχουν να κάνουν με τον αγώνα για την Αθήνα».
- Δηλαδή ο κ. Κακλαμάνης δεν θεωρεί τα «αντισημιτικά πιστεύω» ασύμβατα με τη συμμετοχή κάποιου στο συνδυασμό του;
- «Αφ’ ης στιγμής συμμετέχει ο κ. Μυλωνόπουλος στο συνδυασμό μπορείτε να το ερμηνεύσετε και έτσι».

...και πήγα Μετά και στον σχετικό συνδεσμο του Ιου :


Εν τελει ειναι να Φριττεις !!!

AΠΟΣΠΕΡΙΤΗΣ








http://luciferidis.wordpress.com/
ελάτε στου ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗ

H διεθνής ''ακτινοβολία'' της Ν. Δ κυβερνησης(Κανε κλικ στο CNN -ΕΔΏ)

Monty Python - Cheap Airline (klik)

GREEK RIDER: Σε παγίδα ρευστότητας οι ΗΠΑ

GREEK RIDER: Σε παγίδα ρευστότητας οι ΗΠΑ

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Τι σημαίνει “εβραίος”, “ισραηλίτης”, “ιουδαίος” και τι “ισραηλινός”Abravanel(κλικ εδώ)






ελάτε στου ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗ

Το επεισοδιο εληξε

Εφοσον τα εσβυσε θα σβυσω κι εγώ τα σχετικά ..

βεβαια το ζητημα παραμένει...
Αλλά τουλαχιστον ας παρεμείνει σε ενα επίπεδο.

ANemos: Θάνατος εκ προμελέτης

ANemos: Θάνατος εκ προμελέτης

GREEK RIDER: Για την καταδίκη Κεφαλογιάννη (updated)

GREEK RIDER: Για την καταδίκη Κεφαλογιάννη (updated)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Περι Βλακειας και Κακιας

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Περι Βλακειας και Κακιας

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: για τον νεο φασισμό και τη σχεση του με τους παλιους

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: για τον νεο φασισμό και τη σχεση του με τους παλιους

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: για την Πολιτική Απάθεια

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: για την Πολιτική Απάθεια

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Στην Μηχανη του Χρονου

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Στην Μηχανη του Χρονου

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Για τον Δεξιο Αναθεωρητισμο της Εθνικής Αντιστασης και του Εμφυλιου

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Για τον Δεξιο Αναθεωρητισμο της Εθνικής Αντιστασης και του Εμφυλιου

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Το Όνειρο του Τζοναθαν Χαρκερ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Το Όνειρο του Τζοναθαν Χαρκερ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Περι Χιουμορ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Περι Χιουμορ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Η Ρασπουτάνα και αλλα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Η Ρασπουτάνα και αλλα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: 1908-2008: 100 χρόνια από τη γέννηση του Σαλβαδόρ Αλιέντε(απο του Στρατου Κερσανίδη ) κλικ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: 1908-2008: 100 χρόνια από τη γέννηση του Σαλβαδόρ Αλιέντε(απο του Στρατου Κερσανίδη ) κλικ

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Ποτε και με ποιούς όρους θα ειχε νοημα μια συνεργασία Πασόκ, Συριζα , Ο-Π..


Εδώ και πολύ καιρό υποστηριζα και υποστηριζω την αναγη μιας τετοιας συνεργασιας ..Οχι βεβαια μονο ή κυριως εκλογικής . Αυτό -για την δική μου οπτική παρεμενε και παραμένει δευτερευον ...Το σημαντικό ειναι η κοινωνική συνεργασια .....Στους χωρους δουλειας , στο εκπαιδευτικό κινημα , στους οικολογικους αγώνες , στις πορειες , στον αγώνα για την υπερασπιιση των Συνταγματικών δικαιωματων(ατομικών και κοινωνικών) ..


Εβλεπα αυτή την αναγκαιοτητα εδώ και πολύ καιρό ως μονη εναλλακτική διεξοδο στην απελπισια και στη σηψη στην οποια οδηγει με μαθηματική ακριβεια τη χωρα ηξεκαθαρα Νεοφιλελευθερη δεξια πολιτική της Ν .Δ.

- Ομως

και για να μη παρεξηγουμεθα :


Σε καμμια περιπτωση δεν εννοουσα αυτή την συνεργασια σαν συναθροιση ''Παραγόντων '' γυρω απο το Πασόκ ..


- Σε καμμια περιπτωση δεν θα εβλεπα ως εναλλακτική λύση να αρχισουν να τρεχουν γυρω απο το Πασόκ ολα εκεινα τα ''στελέχη'' ειτε του Συνασπισμού ειτε των ''Ο-Π'' που ονειρευονται -ή πιθανόν ονειρευονται - θεσουλες ..


-Δυστυχώς και στην δεκαετια του '90 και στις αρχες του 2000 εχουμε χορτασει απο τετοιου ειδους ''συνεργασιες ''


- Η συνεργασια Δεν θα μπορουσε ποτε να γινει στην βαση Σοσιαλ-νεοφιλελευθερων θεσων στις οποιες μας ειχε συνηθισει παλιοτερα το Πασόκ

-ουτε να χρησιμευσουν για ενα αριστερο ή και οικολογικό αλλοθι σ ενα Πασοκ που τυχον συνεχιζει τα παλια (π.χ Δεν παιρνει ξεκαθαρη θεση κατα της ΑναΘεωρησης του Αρθου 16 παρ Π 5 ( και υπερασπισης του κατασυκοφαντημενου απο τα δεξια παπαγαλάκια φοιτητικου κινηματος)οπως εχουν κανει ΞΕΚΑΘΑΡΑ και Ο Συριζα και οι Ο- Π που δεν θελουν να παραδωσουν τα Δημοσια Πανεπιστημια στα Ιδιωτικά Κολλεγια )


- Στην δικήμου οπτική Ο Συνασπισμός , το Συριζα αλλά και οι Ο- Π εχουν πολλά να δώσουν στην κοινωνια ,σε μια προοπτική συνεργασιας - Αν ομως και μόνον αν - εμμεινουν στις αρχες τους , αν επιμενουν σε προγραμματικές συμφωνιες , αν παραμεινουν πιστοι στην πολιτική τους ιστορια και προιστορια , αν δεν απεμπολησουν τις μη εθνικιστικές αντιρατσιστικές αντινεοφιλελευθρες αρχες τους , αν δεν περιφρονήσουν εκεινα τα στελέχη τα μελη και τους οπαδους τους που τοσα χρονια τους Πίστεψαν δινοντας την μαχη της Οικολογιας και της εργασιας ..


Αλλιως αν προκειται να ανελιχθουν παλι ορισμένοι

Αν ειναι να κανουν καρριερα καποιοι ..


..Αν εχει τετοιο νοημα ..Δεν με (μας) ενδιαφερει.

θα ήθελα να μπορούσα να θυμηθώ :


απο την παλιά Μαρξιστική ορολογία

το τι ακριβώς σημαίνουν όροι όπως ''Οπορτουνισμός''

Το μόνο που θυμάμαι είναι ένα τσιτάτο του Λένιν' Ο Οπορτουνιστής στριφογυρνά σαν το φίδι ανάμεσα σε απόψεις αλληλοαποκλειόμενες''

Δεν θυμάμαι που και πότε το είπε ..

Σίγουρα δεν εννοούσε κάποια πολιτική ακαμψία. Μάλλον κάτι άλλο εννοούσε.

Μάλλον εννοούσε : να παίρνεις μια πολιτική θέση όταν σε Βολεύει (εννοείται απο εντελώς συμφεροντολογική προσωπική πλευρά ) και μετά -όταν οι συνθήκες αλλάξουν - να παίρνεις ακριβώς την αντίθετη (και ίσως και να κατακεραυνώνεις αυτούς που δέχτηκαν την προηγουμένη σου άποψη )

Μπορεί να εννοούσε ένα πολύ γνωστό μείγμα Θράσους και κυνισμού.

Ίσως ..

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τελικά τα Νεοφιλελευθερα Εδεσματα που μας προτεινουν αποδεικνυονται μάλλον ..εμέσματα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τελικά τα Νεοφιλελευθερα Εδεσματα που μας προτεινουν αποδεικνυονται μάλλον ..εμέσματα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: συζητηση για τους Ο-Π , Συριζα, Πασοκ κλπ στου Ροίδη

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: συζητηση για τους Ο-Π , Συριζα, Πασοκ κλπ στου Ροίδη

Για τη μακροχρονη Σχεση Ο- Π και Συνασπισμού . Μερικές σκεψεις του Αποσπεριτη .

ομως περαν των αστειων ας σκεφτουμε και μερικά πραγματα

1. Οι οικολογοι -πρασινοι και ο Συνασπισμός εχουν μια μακρια ιστορια και προιστορια συνεργασιας καθώς και μια κοινή σε παρα πολλά θεματα πολιτική κουλτουρα. Στην θεσσαλονικη η ρηξη στις σχεσεις βιωθηκε απο πολλους σαν διασπαση ..με τραυαματικές συνεπεις ..Πολλοι που απομακρυνθηκαν και απο τους δυο πολιτικους χωρους -πιθανότατα θα ξαναεμαπαιναν στο πολιτικό παιχνιδι αν εβλεπαν σημαδια επαναπροσεγγισης ..2. Υπαρχουν βεβαια πολλοι στον Συνασπισμο και στον Συριζα που Δεν θελουν την συνεργασια (γιατί θεωρουν τους Ο- Π προθυμους να συνεργαστουν με το Πασόκ )
Υπαρχουν ομωςκαι πολλοι - η Ανανεωτική πτερυγα .χ που θα εβλεπε με πολύ καλό ματι μια τετοια συνεργασια ..( αναλογα και στους Ο -π …
3. Η πτωση των ποσοστών του Συριζα ισως -λεω ισως - να τους εκανε να αναθεωρησουν την μεχρι τωρα αρνηση οποιασδηποτε συνεργασιας ..
4. Οι Οικολογοι Πρασινοι ειναι πολύ κοντα στο 3%στα Γκαλοπ ..


Ομως ακομη δεν εχει ερθει η αναποφευκτη πολωση ..Αν πιασουν το 3% βγαζουν νομιζω οχτω και παραπανω βουλευτες . Αν ομως δεν το πιασουν ; κατι που ειναι πιθανό ;

Αντιθετα με μια ξεκαθαρη προγραμματική συμφωνια οι Ο- π θα βγαλουν Οπωσδηποτε καποιους βουλευτες.

.Και -προσεξε - κανεις δεν θα μπορει να λασπολογήσει οτι πανε με το Πασοκ για να παρουν θεσεις κλπ


Αλλά και ο Συν και ο Συριζα εχει να κερδισει και οχι μονο το 2-3% που θα του δωσουν οι Ο -π αλλά και γιατί οι συμαχιες εχουν πολλαπλασιαστικά αποτελεσματα..διδουν νεα ωθηση ,νεα πνοη στον κοσμο και μπορει και να κινητοποιησουν και ανθρωπους που μεχρι σημερα στεκονται αναμεσα στους δυο συγγενεις και μη ξεροντας ποιο να διαλέξουν προτιμουν να απέχουν ..


Απο την αλλη το μειον ισως ειναι οτι πιθανόν να απομακρυνθουν καποιοι συντηρητικοι ψηφοφοροι απο τους Ο -π .
αυτό Ναι ειναι ενα κοστος …

εχω κι αλλα -για αργοτερα .
Αποσπερίτης

Οι σημερινές εξελιξεις μαλλον δικαιωνουν τον τιτλο αυτουτου Ποστ..
-Τωρα ..Μιας και λυθηκε δια της Γκαλοπικής τεχνης το ζητημα της Καθοδου των Ο -π στις προωρες εκλογές ..Δεν συνεχιζουμε την κουβενταγια το ζητημα της αυτονομης η μή Καθοδου(οχι βεβαια στις ευρωεκλογές αλλά στις προωρες εκλογές) ;

  • Εγώ θαλεγα Ναι ..στην κοινή καθοδο με το Συριζα
    ως Συριζα/Ο-Π δηλαδή να διασφαλιζεται και στον τιτλο και στις προγραμματικές θεσεις η αυτονομια των Οικ . Πρασινων απο το Συριζα
    Αλλα επισης καλό θαταν να συζητησουμεκαι με ποιους Δεν μπορουν οι Ο -π να συνεργαστουν καθολου σε εθνικές εκλογές

    (φυσικά νομιζω οτι αποκλειεται η συνεργασια τουλαχιστον εκλογικά με Νεοφιλελευθερα κομματα )
    αντε ..λέτε !
    Σεπτέμβριος 16, 2008 στο 6:22 μ.μ
    σχολιαστής

    O ΣΥΡΙΖΑ έχει τους δικούς του οικολόγους. Θα τσακωθούνε.
    Σεπτέμβριος 16, 2008 στο 7:20 μ.μ
    Αποσπερίτης

    ε τα αλλα τα αφηνω ..για αργοτερα .
”Αν οι Ο-Π θέλουν να υπαχθούν στο υπο τον Τσίπρα, έχω-μέσα-απ-ολα σχήμα, θα πληρώσουν τις συνέπειες. Και το τέλος του δρόμου θα είναι η διάλυση. ”

Μα αυτή ειναι και η κυρια αιτια (ισως η Μονη) της Μη συνεργασιας-μεχρι τωρα ..Οι Ο -Π ΔΕΝ θελουν να μπουν στο Συριζα .και δικαωμα τους …

Απο που λέω ειναι Συριζα / ο-π . Δηλαδή να φαινεται και στον τιτλο οτι ειναι δυο ξεχωριστά κοματα ή πολιτικες οργανωσεις ..Απλο δεν ειναι ;

Τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ και των Ο-Π, θα την ήθελα σε ένα ευρύ κεντροαριστερό σχήμα, με στόχο να πέσει η ΝΔ. ‘

Συμφωνώ αλλά

α) απο καπου πρεπει να αρχισουμε

β) ισως οι προσπαθειες να αρχισει ξανα ο διαλογος μεταξυ Συριζα /ο-π να προσδωσει και μια κινητικότητα για το σχημα που λές ..ισως οχι ..αλλά το τελειο ειναι εχθρος του καλου

”Το σενάριο παραμονής της ΝΔ στην εξουσία δε γίνεται δεκτό”

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ και επαυξανω (ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙς )


”Η κοινή κάθοδος ΣΥΡΙΖΑ-ΟΠ θα εξυπηρετούσε με χίλια αυτό το σενάριο.”

ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΛΕς ΑΥΤΌ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ … ;

Σεπτέμβριος 17, 2008 στο 11:28 π.μ.
σχολιαστής

γιατί θα αύξανε τις πιθανότητες της ΝΔ να πάρει το μπόνους των 40 βουλευτών.
Σεπτέμβριος 17, 2008 στο 11:44 π.μ.
Αποσπερίτης

Κοιτα Σχολιαστη .
Συμφωνώ μαζί σου για το Κεντροαριστερο σχημα ..Μαλιστα το λεω εδώκαι αρκετο καιρό. Το ιδανικό θα ηταν ενα σχημα Πασόκ -Συριζα-Οπ…..
Οι Ο-π εχουν το πλεονεκτημα ..στηνν κουρσα των συζητησεων για τις συνεργασιας που να εισαι βεβαιος θα αρχισει να γινεται Εντονοτατη οι πρωτοι μιλησαν για συνεργασιες Αποκλειοντας βεβαια την Δεξια …και τους Νεοφιλελευθερους .-


Οι συνεργασιες ειναι εξαιρετικά δυσκολη υποθεση. Ακριβώς γιατι η ατμοσφαιρα ειναι φορτωμένη.. Ας υποθεσουμε οτι ξεκινα ενας διαλογος συνεργασιας τωρα με το Πασόκ ..Το πασοκ θα αρχισει τα γνωστα του ..Παιδια θα σας δώσουμε υπουργεια θα σας κανουμε ανθρωπους ”
θα σας αλλαξουμε και τα ντυσιματα για να ειστε πιο σικατοι κλπ ..
Αμεσως αυτό θα ριξει νερό στα παθη και θα αρχισουν οι του Συριζα -τουλαχιστον εκεινοι που δεν θελουν με τιποτε συνεργασες ..Ειδατ .Πανε και πουλιουνται στους Πασοκους κλπ ..
Και προσεξε ..Δεν θα το πουνε μονο στους Οικολογους (ετσι κιαλλιως το λενε απο τωρα και απο πριν δεν μπορεις να φανταστεις π.χ το τι ακουγε η Οικολογια Αλληλεγγυη )
αλλά θα το πουνε Κυριως εναντιον αυτών μεσα στο Συνασπισμό πουΘελουν τις συνεργασιες ..Ετσι μπορει να γινει μια καραμπολα που θα εχει αντιθετο αποτελεσμα απο το επιδιωκομενο …
Το πρωτο που πρεπει να γινειμεταξύ Αριστεράς - Κεντροαριστεράς -και Οικολογων Πρ . ειναι η αποφορτισητης συζητησης απο αυτά τα παθιασμένα ”Εισαι πουλημενος ” πας να μας πουλήσεις κλπ
Αυτό ειναι το δυσκολο ..Και αυτή ειναι ομως και η προσπαθεια μας ..
Και απο καπου πρπει να ξεκινησουμε .Ελπίζοντας
Παντως συμφωνώ . Αιχμή του δορατος πρεπει να ειναι .σε οποιαδήποτε συνεργασια .: Να φυγει επιτελους αυτή η Κυβερνηση της Ν Δ που οπισθοδρομησε απιστευτα τον τόπο

απο αυτό εδώ το Ποστ :
http://panosz.wordpress.com/2008/09/12/tsipras-2/

ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗΣ (ΚΛΙΚ ΕΔΏ)


Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ΠΙΕΡ- ΑΝΤΡΕ ΤΑΓΚΙΕΦΑπό τον βιολογικό στον διαφοριστικό ρατσισμό

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ΠΙΕΡ- ΑΝΤΡΕ ΤΑΓΚΙΕΦΑπό τον βιολογικό στον διαφοριστικό ρατσισμό

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ενα πολύ ενδιαφερον Ποστ για την καταναλωση ως μηχανισμου ελεγχου και επιβολής

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ενα πολύ ενδιαφερον Ποστ για την καταναλωση ως μηχανισμου ελεγχου και επιβολής

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Kατι σημαντικό αλλαξε στις τασεις στα Γκαλοπ;

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Kατι σημαντικό αλλαξε στις τασεις στα Γκαλοπ;


ε...νομίζω οτι επιβεβαιωνομαι..

Και Για να δουμε : Ολοι αυτοι που καθε λίγο και λιγακι κοροιδευανε τον ΓΑΠ που επεσε απο το ποδηλατο κλπ

..Τωρα μαλλον θ' αρχισουνε να τα βαζουν με το ΚΚΕ για τη σταση του στην Μικρασιατική καταστροφή , με τον Τσιπρα για αυτά που ειπε για την Λατινική Αμερική κλπ
- θα πετανε που και που και κανενα ποστ για τονΒουlγαράκη, για το Βατοπέδι ...
Ο. Φ.Α

Ανθρωπινα ειναι ολα αυτά ..Πολύ ανθρωπινα !!!

ομως
και για να θυμηθουμε λίγο τους στιχους του ποιητή:

''Σκοπός της Ζωή μας μας Δεν ειναι η Χαμέρπεια ''

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Mel Brooks!(και Δρακουλας) κλικ

ANemos: Το Μεγάλο Κραχ (ένα ποστ που θα ανανεώνεται διαρκώς)

ANemos: Το Μεγάλο Κραχ (ένα ποστ που θα ανανεώνεται διαρκώς)

καταλαβες τωρα; (Μονο για τον Vripol)


καταλαβες Vripola; Στα εξηγεί ο ''άνθρωπος '' το γιατί σκυλόβρισε

Οποτε-οπως ολοι-μπορεις πια και συ να λες ''μη με ανακατεύετε εμένα' ΄ή ακόμα


''για να βρίζει έτσι δίκιο θα χει ..''


είναι τα γνωστά ..Τα ελληναραδικα . τα ιντερνετζαμπομαγκιτικα ..
οταν τα βρίσκουμε σκούρα , οταν δεν έχουμε επιχειρήματα , οταν φαίνεται η Γύμνια και η ξεφτίλα ..Ρίχνουμε κανένα βρισίδι μπας και τσιμπήσει ο άλλος ...
Πιθανολογώντας ότι οι άλλοι(οι υπεδελοιποι... αυτοι που βλέπουν ) θα κωλώσουν από την επίδειξη ιντερνετικής μαγκιάς !
Για δες κιαυτό..Για σενα ειναι.
(ο... ανωνυμος ..Τα γνωστά.)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: "I'm Singing in the rain", Gene Kelly(πάτα το)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: "I'm Singing in the rain", Gene Kelly(πάτα το)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ministry of Silly Walks(πατα το Πατα το πατα το Τωρα !!)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ministry of Silly Walks(πατα το Πατα το πατα το Τωρα !!)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τιμή στον πρόεδρο Αλιέντε (klik)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τιμή στον πρόεδρο Αλιέντε (klik)

Προσεχώς : Μικρες φιλελευθερες ιστοριες(τα απαγορευμενα )


και νεα σπαρταριστά επεισοδια (καθώς το υλικο πληθαινει )


εν τω μεταξύ ..Μη χανετε τον Αποσπεριτη

-μαθατε που ειναι ..ελπίζω .

αν οχι ψαξτε διπλα στις ετικεττες

μΙα εξαιρετική Βραδυά

Χθες . Στη Θεσσαλονικη .Στον αρχαιολογικό Χωρο της Γουναρη και της πλατειας Ναυαρινου..

Απο την Σπανια φωνή της Γεωργιας Συλλαιου σε μουσική Σακη Παπαδημητριου( που επιαζε στο πιανο) ακουσαμε Μελοποιημενους στιχους του Μπερτολντ Μπρεχτ ..
Ευτυχως που ακομα υπάρχει και η ''αλλη '' Θεσσαλονίκη..

και μπορουμε να αναπνεουμε ..ακόμη.

Μας ενδιαφερει η σημαια της Αριστεράς ;(κλικ)

ε καποιους μπορει να μη τους ενδιαφερει ...
Καποιους τους ενδιαφερει..

(ΕΚτος αν επικαλουμαστε τωρα και αυτά ..ε τους Τιτλους ...!)

Παρακλουνται δε οι συντροφοι που δεν τους ενδιαφερει η σχεση με την αριστερά ..Οχι υβρεις κυριοι..Συγκρατηθειτε.

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

GREEK RIDER: Ύφεση? όχι ακόμα....

GREEK RIDER: Ύφεση? όχι ακόμα....

Αποσπεριτης ....













ελατε στου Αποσπερίτη !!!!!!!!!

Επιστολή του Προέδρου του ΣΥΝ Αλέξη Τσίπρα στους Προέδρους της Βολιβίας, Βενεζουέλας, Κούβας, Παραγουάη, Εκουαδόρ και Νικαράγουα(Συνασπισμός- Κλικ )

Φυσικά και δεν ξεχναμε τον Αλλιεντε.....


Σεπτέμβριος 17, 2008 στο 8:20 μ.μ
Αποσπερίτης

”100 χρόνια από την γέννηση του συντρόφου Σαλβαδόρ Αλλιέντε, της ιστορικής UNIDAD POPULAR, της θυσίας του ιδίου και χιλιάδων αγωνιστών που ηταν αποτέλεσμα αιματηρής στρατιωτικής επέμβασης με την στήριξη του Λευκού Οίκου., δηλώνουμε ότι δε ξεχνάμε. ”
Φυσικά και δεν ξεχναμε .. Πως ειναι δυνατόν να ξεχασουμε ..Δεν ειμαστε τοσο Λωτοφάγοι παρά τους Λωτους της Λήθης που μας σερβιρουν ακαταπαυστα εδώ και πολύ καιρό τα ΜΜΕ και η ασυστολη Νεοφιλελευθερη προπαγάνδα...''

Σεπτέμβριος 18, 2008 στο 1:40 π.μ.
Αποσπερίτης

παντως και στο Οικολογικό κινημα υπαρχουν παντα πολλοι που θυμουνται…Θυμουνται το ποιοι και με ποιο τροπο επνιξαν στο Αιμα την χωρα του Αλλιεντε
Και δεν ξεγιελουνται καθολου απο το πλαστό δηθεν(νεο) φιλελευθερο χαμογελο και τα φτιασιδωματα του Αγριου καπιταλισμου των πολυεθνικών που -ολοι ξερουμε - οργανωσε και το πραξικοπημα που.εριξε τον ΑΛΛΙΕΝΤΕ..Ουτε και γελουν με την απολύτως δικαιολογημενη συμπαρασταση των συντροφων του Συνασπισμου προς τους δοκιμασμενους λαους της Λατινικής Αμερικής.
Για πολλα μπορει να κανουμε κριτική προς τον Τσιπρα αλλά ΟΧΙ για αυτό.
-------------

Ποιον Δρομο να διαλέξουμε; (η για τον Αλιεντε ) απο την συζητηση στην Καλυβα για τον Μελιγαλά (κλικ)




Σεπτέμβριος 17, 2008 στο 7:19 μ.μ
Αποσπερίτης

απο τα πολλά και αξιολογα που εγραψε ο Πανος διαλεγω ενα που μου φανηκε Το Πιο ενδιαφερον
”Σεπτέμβριος 16, 2008 στο 10:45 μ.μ
Πάνος
Στο σημείο αυτό θα μου επιτρέψετε μια προσωπική αφήγηση, από τα γεγονότα που συνέβησαν στο πατρογονικό μου χωριό, στο Ρωμύρι της Πυλίας. Ήρθε στον κομματικό υπεύθυνο του χωριού λίστα με 20 ονόματα αντιδραστικών, τους οποίους έπρεπε να συλλάβει και να εκτελέσει. Αυτός αρνήθηκε, έδιωξε κακήν κακώς τον απεσταλμένο του Κόμματος που έφερε τη διαταγή και οι εκτελέσεις δεν έγιναν. Λίγους μήνες αργότερα, μετά τη Βάρκιζα, κάποιοι απ΄ αυτούς τους είκοσι τον έδεσαν με τριχιά και τον έσερναν πίσω από το άλογο στα καλντερίμια του χωριού. Ο άτυχος άτυχος κομμουνιστής δεν πέθανε τότε, έζησε! Έμεινε με σοβαρές αναπηρίες, αλλά ζει ακόμα - και ψηφίζει ΠΑΣΟΚ! Ο ίδιος μου αφηγήθηκε την ιστορία που σας αφηγήθηκα, αλλά δε μπορούσα για πολλά χρόνια να την εντάξω σε κάποιο συνολικό πλαίσιο.”
Γιατί ενδιαφερον ; Γιατί συμπυκνωνει ολα τα τρομερα διληματα των απανταχου επαναστατών .Και μαλιστα απο τον καιρό της Γαλλικής επαναστασης …
Πως πρεπει να φερθεις στους αντιδραστικους; Οταν μαλιστα ξερεις οτι δοθεισης ευκαιριας θα σε δεσουν με τριχιά και θα σε σερνουν πίσω από το άλογο στα καλντερίμια του χωριού. ;
Νομίζω οτι και ο Αλλιεντε επαθε κατι αναλογο ..Εμπιστευτηκε τον Πινοσετ..Δεν φερθηκε βιαια στην δεξια , στους αντιδραστικους κλπ
Παρολα αυτά , παρα΄τα σκληρα μαθηματα της Ιστοριας - εμεις δεν μπορει παρα να ειμαστε με τον Αλλιεντε..Ειναιο Δικος μας Αγιος
Αυτοι ας ειναι με τον Πινοσετ .

Του Αγίου Ιλαρίωνος ..απο τον Cirut

Του Αγίου Ιλαρίωνος


-Δεν πάει άλλο. Πρέπει να καθαρίσουμε. Ή εμείς ή αυτοί..
- «Πατέρα, μια μετωπική σύγκρουση θα ήταν άστοχη. Θα ‘χαμε και μεις βαριές απώλειες....», τόλμησε ο μεγάλος γιος.
-Φοβάσαι, ρε; Εννιά τσακάλια σας ανάστησα. 7 μαντραχαλαίους και 2 κουρσάρες. Θα σας αφανίσω ένα - ένα άμα καταλάβω ότι φοβάστε. Όποιος φοβάται πεθαίνει. Έτσι είμαστε εμείς. Μαχητές. Αύριο βράδυ. Του Αγίου Ιλαρίωνος. Ο Κάσταρ και η φαμίλια του θα το γλεντάνε στην πλατεία της πόλης. Έβαλα το σχέδιο της περιφρούρησης τους στο χέρι. Θα εξοντώσουμε τη φρουρά τους αστραπιαία. Θα βγούμε από παντού. Υπόνομους, ταράτσες, δέντρα, κλειστά μαγαζιά. Και στο τελικό ξεκαθάρισμα, πέρα οι συμμορίες, θα ‘μαστε μόνο οι δυο φαμίλιες, εμείς κι αυτοί.
-Και η αστυνομία, πατέρα;
Ο Τέγκο γέλασε. Χτύπησε απαλά στο σβέρκο το γιό του, χωρίς εξηγήσεις.
Ο Κάσταρ με τη φαμίλια του έφτασε. Κάθισαν στα στρωμένα τραπέζια. Σαν αρχηγός σηκώθηκε και έκανε ένα έλεγχο ασφάλειας τριγύρω. Σήκωσε δυο καπάκια υπονόμων κι έριξε μέσα καπνογόνα κι από μια χειροβομβίδα. Βιάστηκε ωστόσο να φύγει κι έτσι έχασε τη χαρά να δει να κομματιάζονται δυο γιοί του Τέγκο και οι άντρες τους και τ’ απομεινάρια τους να κυλούν στα υπόγεια κόκκινα αυλάκια. Έλεγξε τα γύρω στενά. Ύστερα γύρισε στο τραπέζι.
Ν’ αρχίσει η μουσική έσκουξε. Πανηγύρι έχουμε. Του Αγίου Ιλαρίωνος. Τέγκο φίλε μου, σε προσκαλώ.
Κι άδειασε μια δεσμίδα σφαίρες στον αέρα.
Ο Τέγκο πράγματι έφτασε. Άνθρωποι του όρμισαν στη φρουρά του Κάσταρ και την κατέσφαξαν. Είχαν από καταδότη το χαρτί με τις θέσεις των φρουρών, ακόμα και των καμουφλαρισμένων. Κι ύστερα άρχισε το μεγάλο μακελειό. Μυδράλια κι αυτόματα ξερνούσαν. Μα και οι άνθρωποι του Κάσταρ απάντησαν. Ο μεγάλος γιος του Τέγκο και υπαρχηγός του έπεσε λαβωμένος.
-Ηλίθιοι, ούρλιαξε ο πατέρας του. «Δεν φοράτε τα αλεξίσφαιρα σας, ανόητοι»;
Έβαλαν όσοι δεν φορούσαν τα αλεξίσφαιρα. Η αστυνομία ήρθε πολύ αργά. Για την άργητα είχε προηγηθεί από νωρίς τηλεφώνημα του Τέγκο στο φίλο διοικητή... Τα περιπολικά μπλοκαρίστηκαν από φορτηγά του Τέγκο, που έφραζαν τους γύρω δρόμους. Μηχανικοί αυτόματοι πυροβολητές του Τέγκο, στηριγμένοι στους τοίχους, έκαναν φράγμα πυρός στα μπλόκα και δεν πέρασε κανείς.
Κάποτε το μακελειό σταμάτησε, αφήνοντας καπνούς, κομματιασμένα πτώματα, αίματα και σκόνες. Ο θριαμβευτής Τέγκο προχώρησε προς το μέρος του Κάσταρ, σέρνοντας απ΄ τα μαλλιά τη μονάκριβη κόρη του.
-Ήθελα πριν πεθάνεις, σκύλε να δεις το θάνατο της φύτρας σου.
Το κορίτσι έκλαιγε και παρακαλούσε, μη ξέροντας ίσως ότι ο Τέγκο δεν είχε συναισθήματα οίκτου. Ο Κάσταρ έπεσε στα γόνατα εκλιπαρώντας, μάταια επίσης, μα το μόνο που κατάφερε ήταν να δει από πιο κοντά τον αποκεφαλισμό του παιδιού του και να πιτσιλιστεί στο αίμα του. Το κεφάλι έγινε για λίγο κλωτσοσκούφι στα πόδια των περιχαρών ανθρώπων του Τέγκο.
Ο Τέγκο σήκωσε ψηλά το χέρι του. Όλα σταμάτησαν. Η μεγάλη του κόρη έφερε ένα γιγάντιο πολυβόλο, που με τη μια θα έκανε αερικό τον Κάσταρ. Η γιγάντια σκοτεινή κάνη τον κοίταξε επίμονα. Μα την ίδια στιγμή ένας αστυνομικός, που έσπασε τον κλοιό, τον πυροβόλησε με μια γαλάζια φονική ακτίνα.
Δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε μετά, επειδή ο οκτάχρονος γιος μου «έχασε», παίζοντας το καινούριο βιντεοπαιγνίδι «Του Αγίου Ιλαρίωνος», που του έφεραν στη γιορτή του, αφήνοντας μας σε αγωνία για τη συνέχεια μας....

Ούριος άνεμος στα πανιά του ΠΑΣΟΚ η θέση του ΣΥΡΙΖΑ.μια πολύ ενδιαφερουσα πολιτική συζητηση στην Καλύβα (κλικ)


Απο την οποια επιλεγω ενα σχολιο του Αποσπεριτη:


Σχολιαστή πραγματι.ομως περαν των αστειων ας σκεφτουμε και μερικά πραγματα


1. Οι οικολογοι -πρασινοι και ο Συνασπισμός εχουν μια μακρια ιστορια και προιστορια συνεργασιας καθώς και μια κοινή σε παρα πολλά θεματα πολιτική κουλτουρα. Στην θεσσαλονικη η ρηξη στις σχεσεις βιωθηκε απο πολλους σαν διασπαση ..με τραυαματικές συνεπεις ..Πολλοι που απομακρυνθηκαν και απο τους δυο πολιτικους χωρους -πιθανότατα θα ξαναεμαπαιναν στο πολιτικό παιχνιδι αν εβλεπαν σημαδια επαναπροσεγγισης .



.2. Υπαρχουν βεβαια πολλοι στον Συνασπισμο και στον Συριζα που Δεν θελουν την συνεργασια (γιατί θεωρουν τους Ο- Π προθυμους να συνεργαστουν με το Πασόκ )
Υπαρχουν ομωςκαι πολλοι - η Ανανεωτική πτερυγα .χ που θα εβλεπε με πολύ καλό ματι μια τετοια συνεργασια ..( αναλογα και στους Ο -π …

3. Η πτωση των ποσοστών του Συριζα ισως -λεω ισως - να τους εκανε να αναθεωρησουν την μεχρι τωρα αρνηση οποιασδηποτε συνεργασιας ..

4. Οι Οικολογοι Πρασινοι ειναι πολύ κοντα στο 3%στα Γκαλοπ ..Ομως ακομη δεν εχει ερθει η αναποφευκτη πολωση ..Αν πιασουν το 3% βγαζουν νομιζω οχτω και παραπανω βουλευτες . Αν ομως δεν το πιασουν ; κατι που ειναι πιθανό ;
Αντιθετα με μια ξεκαθαρη προγραμματική συμφωνια οι Ο- π θα βγαλουν Οπωσδηποτε καποιους βουλευτες..Και -προσεξε - κανεις δεν θα μπορει να λασπολογήσει οτι πανε με το Πασοκ για να παρουν θεσεις κλπ

Αλλά και ο Συν και ο Συριζα εχει να κερδισει και οχι μονο το 2-3% που θα του δωσουν οι Ο -π αλλά και γιατί οι συμαχιες εχουν πολλαπλασιαστικά αποτελεσματα..διδουν νεα ωθηση ,νεα πνοη στον κοσμο και μπορει και να κινητοποιησουν και ανθρωπους που μεχρι σημερα στεκονται αναμεσα στους δυο συγγενεις και μη ξεροντας ποιο να διαλέξουν προτιμουν να απέχουν ..

Απο την αλλη το μειον ισως ειναι οτι πιθανόν να απομακρυνθουν καποιοι συντηρητικοι ψηφοφοροι απο τους Ο -π .

- Ολη η συζητηση ειναι πολύ ενδιαφερουσα




αυτό Ναι ειναι ενα κοστος …

Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008

Για τον Δεξιο Αναθεωρητισμο της Εθνικής Αντιστασης και του Εμφυλιου

Στηνν Καλυβα αναρτηθηκε το εξής Ποστ :

13-16 Σεπτεμβρίου 1944: Μελιγαλάς
http://panosz.wordpress.com/2008/09/16/meligalas/#comment-44210


οπου αναμεσα στα αλλα o Αποσπεριτης εκανε και το εξής σχολιο
Ισως μπορεσουμε να καταλαβουμε το τι συμβαινει τα τελευταια χρονια με τον δικο μας εμφυλιο και την εθνικη αντισταση αν λαβουμε υποψη το τι εγινεστην Ισπανια εκει γυρω στις αρχες του ‘90..
Εκμεταλευομενοι την αποτυχια και την καταρευση του Υπαρκτου Σοσιαλισμου οι Δεξιοι αναθεωρητες (ιστορικοι και ”φιλοσοφοι”κλπ ) αρχισαν να προβαλουν τον ρολο του Φρανκο και να θυμιζουν διαρκώς οτι και οι Φρανκικοι ειχανε θυματα και” ευτυχως που επικρατησε ο Φρανκισμός αλλιως η Ισπανια θα γινοταν κομμουνιστική και θα ειχε την τυχη του ”Υπαρκτου σοσιαλισμου ” κλπ ”
κι αυτο κρατησε και επικρατησε για μερικά χρονια..Μεχρι που οι συγγενεις κυριως των απειρων (πολύ πάνω απο εναμισυ εκατομμυριο )της πλευράς των Δημοκρατικών γυρισαν μπουμεραγκα αυτή την προσπαθεια Δεξιου αναθεωρητισμου
και αρχισαν να σκαλιζουν το θαμενο ζητημα των πολλών ομαδικών ταφων - γηραλεοι εκτελεστες των Φρανκιστών αρχισαν να μιλάνε και να ομολογουν τα Φρικαλέα εγληματα τους κλπ
Και η προσπαθειες των Δεξιων αναθεωρητών να σκεπασουν τ- ή να ισοσκελίσουν την καταδική τους Ντροπή
το εντελώς δικο τους αισχος τους γυρισε Μπουμεραγκ …
Καποια προσπαθεια Δεξιου αναθεωρητικους (καποιες εργασιες για τα θυματα της Κατοχής που -Δηθεν αποδεικνυουν οτι οι Ελασιτες εκετελεσαν περισσοτερους απο οσους οι Ταγματασφαλιτες συνεργατες των Γερμανών ..Εγιναν και εδώ.. Πολυ αποτυχημενα βεβαια ..
- κατι εχει γραψει παλιοτερα ο Ιος ..Θα ψαξω να το βρώ..
Αλλά εκεινο που ειναι φανερό -και στην Ισπανια και στην Ελλαδα και οπου γης εγινε εμφυλιος - οπου ο Δεξιος αναθεωρητισμός προσπαθησε να περασει το μαυρο για ασπρο και τους Θυτες για ..θυματα
εκεινο που το ξερουν ολοι πιά
ειναι το απο που ενορχηστρωνται οι αναθεωρητικές προσπαθειες..
Επισης ο Αποσπεριτης και ο Παπουλης βρηκαν -ταυτοχρονα- μια σχετική ερευνα και συζητηση στον Ιο της Ελευθεροτυπίας
http://www.iospress.gr/ios2003/ios20031026a.htm

ε ..δεν σας λεω κιαλλα .Μπειτε και διειτε . Η συζητηση συνεχιζεται...

Τα Αλλα μέτρα για την ακρίβεια(απο την Κυριακατικη Ελευθεροτυπία)Κλικ


Μου θυμισε εκεινο το θεατρικότου Νταριο Φο που οι παλιοτεροι θα το θυμουνται

το ''Δεν Πληρώνω '' Δεν πληρώνω''

H Ντροπή και τα Πράματα ή αλλιώς : Ντροπής πραματα


Αυτά τα ξεδιάντροπα που συμβαίνουν στην Χώρα με τον Βουλγαρακη τον Καραμανλή κλπ

νομίζω οτι ξαναφέρνουν στην επιφανεια το Τεράστιο ηθικό , συναισθηματικό και Πολιτικό ζήτημα της Ντροπής ..

Λοιπόν ..Πατε στου ''Αποσπεριτη ''και ψάξτε το Ποστ ''Η Ντροπή''
(κι εδώ υπάρχει οπως και στο ''Περιοδικό ΕΝΕΚΕΝ '' αλλά εκεί είναι πιο εύκολο να το βρείτε...

Και να το συζητήσουμε

Κοντολογίς η κεντρική διαφορά Μεταξύ Ενοχής και Ντροπής

Ενοχή νιώθουμε όταν έχουμε κάνεινομιζουμε οτι εχουμε κανει) κατι κακό

Ντροπή νιώθουμε για πολύ πιο απροσδιόριστους λόγους αλλά πάντως οχι για κάτι που κάνανε ή παραβιασαμε (τοσο)

..οσο για πράματα που αφορούν στην ταυτότητα μας , την εικόνα μας, το πως( νομίζουμε ότι ) μας βλέπουν ...
Και ..στην εποχή μας
Ποιοι ντρέπονται ;

Οχι φυσικά τα Λαμογια που ορκίζονται στην ελευθερη οικονομία '' και πουλάνε μούρη Επιτυχίας στις πλατες των αλλων ...
Σήμερα Η Ντροπή αφορά - ως αίσθημα - αυτούς που επιμένουν να είναι αξιοπρεπείς . Η αντιστροφή (μέσω των ΜΜΕ ,της απoθεωσης της ''επιτυχίας' ,των ξεσαλωμένων επωνυμων ''' σταρ της αρπαχτης σε αντιθεση με τους ''ανώνυμους'' της αξιοπρεπειας κλπ ) της έννοιας της Ντροπής που εχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια κάνει τους Ξεδιάντροπους ακόμα πιο ξεδιάντροπους και τους αξιοπρεπείς να νιώθουν Ντροπή ...
τέλος πάντων ..Ψάξτε το ποστ και τα ξαναλέμε..
(στου Αποσπεριτη ειπαμε ...
http://luciferidis.wordpress.com/

Kατι σημαντικό αλλαξε στις τασεις στα Γκαλοπ;


Αν μαθατε τιποτε παρακαλώ πεστε μου..Φευγω τωρα..


Ε Γυρισα ..Πραγματι κατι αλλαξε υπερ του Πασοκ.


Ξερετε τι θυμηθηκα; Εκεινη την ιστορια με τον Ναπολεοντα που το εσκασε απο την νησο Ελβα και τραβηξε για το Παρισι για την τελευταια του μαχη..


Την πρωτη μέρα οι εφημεριδες του Παρισιου γραφανε : ''Το Κτηνος διεφυγε '' τη Δευτερη το Τερας στο δρομο για το Παρισι την Τριτη ''ο Δικτατορας εξω απο το Παρισι '' την τεταρτη ''ο Ελευθερωτής μπηκε στηνΠολη του Φωτός ''( καπως ετσι τα γραφω απο μνημης)


Ε κατι μου λεει πως ολοι αυτοι που γλυφανε τον Κωστακη και κοροιδευανε τον Γιωργακη , για τα ελληνικά του , τις γκαφουλες του και το οτι επεσε απο το ποδηλατο κλπ ...


Σε λιγο θα αρχισουν να λένε και να γραφουν : Και τι ωραια ελληνικά που ξερει '' και μπραβο του που κανει και ποδηλατο '' και τι συμπαθητικός που ειναι κλπ


Εδώ ειμαστε..Θα δειτε..

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗ


αν τον χάσετε ..χάνετε

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

Οι Αρβανίτες 1. Αρβανίτικα, Η γλώσσα της ντροπής.( Του δοκτωρα )


Mια πιο πολιτική οικολογία;(απο την ιστοσελίδα της Οικολογικής Κινησης Θεσσαλονικης )Κλικ εδώ!



Δειτε επίσης αυτό το Ποστ στην Καλύβα



οπου κατω , στα σχολια γινεται ενας ενδιαφερον διαλογος

(Συμμετέχει και ο Αποσπεριτης , Ο Βιοάννης , ο Π 2, ο Π. Ζ, ο Παππουλης, ο Αιγαιοπελαγιτης και πολλοι αλλοι απο τους αγαπημενους σας ηθοποιους )

Ελατε Αμεσως στου Αποσπεριτη


Τωρα .

αντε..

GREEK RIDER: Η καινοτομία στην πολιτική

GREEK RIDER: Η καινοτομία στην πολιτική

Ο Φατίχ Ακίν και ο διδακτικός σταλινισμός του Ριζοσπάστη(του Στρατου Κερσανιδη)

Last Supper(Mel Brooks)

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

GREEK RIDER: Ο σοσιαλισμός των πλουσίων

GREEK RIDER: Ο σοσιαλισμός των πλουσίων

Πολιτικές βαριάντες στο τουρκικό σκάκι




Πολιτικές βαριάντες στο τουρκικό σκάκι
Του ANDREW FINKEL*
Στη Σημερινη Ελευθεροτυπια : Μια πολύ ενδιαφερουσα αναλυση για το τι συμβαινει στην Τουρκια απο την Μοντ http://www.enet.gr/online/online_text/c=111,id=95350664


βλ και


Τούρκοι με γερμανική προφορά
Του MICHEL VERRIER

GREEK RIDER: Τα άγια ρεμάλια

GREEK RIDER: Τα άγια ρεμάλια

Γιαννη Σκαρίμπα:φαντασια

Γιαννη Σκαρίμπα
Φαντασία
Nάναι σα να μας σπρώχνει ένας αέρας μαζί
προς έναν δρόμο φειδωτό που σβει στα χάη,
και σένα του καπέλλου σου βαμμένη φανταιζί
κάποια κορδέλλα του, τρελλά να χαιρετάει.
Kαι νάν σαν κάτι να μου λες,
κάτι ωραίο κοντά γι άστρα τη ζώνη
που πηδάν των νύχτιων φόντων,
κι αυτός ο άνεμος τρελλά, τρελλά να μας σκουντά
όλο προς τη γραμμή των οριζόντων.
Kι όλο να λες, να λες, στα θάμβη της νυκτός
για ένα με γυάλινα πανιά πλοίο που πάει
όλο βαθειά,όλο βαθειά, όσο που πέφτει εκτός :
όξ απ τον κύκλο των νερών στα χάη.
Kι όλο να πνέει, να μας ωθεί αυτός ο αέρας
μαζί πέρ από τόπους και καιρούς
έως ότου φως μου
καθώς τρελλά θα χαιρετάει
κείν η κορδέλλα η φανταιζί,
βγούμε απ την τρικυμία αυτού του κόσμου

Θα σας το πω αλλη μια φορά

Ελατε στον



ΑΝΤΕ!

Οι Ποιητες Γυμνοι Τραγουδάνε(κλικ εδώ)

μου τοστειλε η Coerdia και την ευχαριστώ
απο το site
http://www.geocities.com/diafana_krina_gr.

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2008

Αποσπεριτης


Οικείο περιβάλλον

ζεστή ,φιλική ατμοσφαιρα

σχεδιασμένο απο ειδικους σχεδιαστές


αποσπερίτης


Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Περι Χιουμορ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Περι Χιουμορ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Λαο Τσε

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Λαο Τσε

ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗΣ(ΚΛΙΚ εδώ)

ελάτε!


Αποσπερίτης

Μια συζητηση στην Καλύβα για την πολιτική του Συριζα

http://panosz.wordpress.com/2008/09/12/tsipras-2/#comment-43837

και ενας καλός διαλογος στα σχόλια

Μαλλον συμφωνώ με τον Αποσπερίτη(με καποιες επιφυλάξεις βεβαια )

Διαβαστε για τον Ανδρέα Εμπειρiκο κανοντας κλικ σ' αυτό το semeio

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2008

ΤΑ ΣΤΙΧΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ "ΧΑΛΙ" ΔΙ ΕΤΑΙΡΑΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ..









Δέν φτιάχνουμε τούς στίχους μας "γιά νά περνάει η ώρα".
Είναι οι στίχοι τής ψυχής,αναπνοή κι ελπίδα,
είναι ανάγκη ζωτική,σάν εμετού ρουκέτα
ακατασχέτου διάρροιας ορμητική ξεπέτα,
είν τού μυαλού βορβορυγμοί θεσπέσιων νοημάτων,
μά κι ανυπόφορη οσμή σεσηποτών πτωμάτων.
Είναι τού πόνου γέννημα,τού νόστου αναδευτήρια,
τής προσδοκίας διακομιστές
τού αγώνα εμβατήρια.
''vripolίδης μονολογών : "
Tade efh Βριπολίδης
(παρά τις υποσχεσεις περι Προσωρινής Διακοπής δεν μπορεσα ν' αντισταθώ )

H συνενετευξη του Πρυτανη του Α.Π.Θ στο Μπλογκ dentist...

Παλι θα παραβιασω την αναστολή εργασιων
Θυμαστε τα καλοκαιρινά επεισοδια στο Α. Π. Θ
Ο Πρυτανις κ. Μανθος ειχε δώσει τότε μια πολύ ενδιαφερουσα συνεντευξη στο Μπλόγκ των φοιτητων Οδοντιατρικής
την οποια παραθετω παρακάτω ... Διαβαστε και τα σχολια..
http://dentnews.wordpress.com/2008/06/23/synenteyksh-manthou-dentnews/

και πειτε μου σε λιγες γραμμές τι καταλάβατε οτι εγινε ..

Αποσπερίτης


Δεν πατε κι απο κεί μια βόλτα;

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Μόνη της η αριστερά, έστω και στο σύνολό της, δεν επαρκεί/Δημήτρης Χατζησωκράτης, / Ανανεωτική Πτερυγα Συν (κλικ εδώ)

Το ρευστό ΠΑΣΟΚ/Ανδρέας Πανταζόπουλος, Ελευθεροτυπία/ανανεωτική πτερυγα Συν(κλικ)

Εκ νέου πολιτικοποίηση σε όλα τα επίπεδα-Μιχάλης Παπαγιαννάκης/το Βημα ,Αν. πτερυγα Συνασπισμου /κλικ

Ο Ανδρέας Εμπειρίκος

Ανδρεας Εμπειρίκος:Αφιερωμα στην Βιβλιοθηκη της Ελευθεροτυπίας

http://www.enet.gr/online/online_issues?pid=51&dt=08/06/2001

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Κοντά στην άκρη του γκρεμού είναι η αγάπη

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Κοντά στην άκρη του γκρεμού είναι η αγάπη

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: κατω από την ψυχρη επιφανεια

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: κατω από την ψυχρη επιφανεια

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Δρ Τζεκυλ και Χάυντ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Δρ Τζεκυλ και Χάυντ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τι ναναι αυτό που φλόγα βγάζει σαν κερί;

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τι ναναι αυτό που φλόγα βγάζει σαν κερί;

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Εαυτοί και Ταυτοτητα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Εαυτοί και Ταυτοτητα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ερωτας θνητος απωθημενος Θανατος

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ερωτας θνητος απωθημενος Θανατος

Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2008

GREEK RIDER: Ακατάλληλο, απαραίτητη η γονική συναίνεση

GREEK RIDER: Ακατάλληλο, απαραίτητη η γονική συναίνεση

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: η ζήλια

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: η ζήλια

7 σκληρές αλήθειες για την οικονομία

http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=67919528

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: φυλή του άβελ τρώγε, πίνε και κοιμήσου(Μπωντλαιρ Τα ανθη του Κακου )

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: φυλή του άβελ τρώγε, πίνε και κοιμήσου(Μπωντλαιρ Τα ανθη του Κακου )

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: oι Ο-Π να Υπερασπισουν το Δημοσιο Αγαθό (στην Νεοφιλελευθερη Μετα- Δημοκρατια )

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: oι Ο-Π να Υπερασπισουν το Δημοσιο Αγαθό (στην Νεοφιλελευθερη Μετα- Δημοκρατια )

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ο αλιγατορας του Μορετι

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ο αλιγατορας του Μορετι

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: David Lynch

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: David Lynch

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Που οφειλεται αραγε η Ανεξηγητη γοητεια του Αντισημιτισμου

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Που οφειλεται αραγε η Ανεξηγητη γοητεια του Αντισημιτισμου

δεν εχει τελος το πανηγυρι των σκανδαλων ..

Νέο φιλέτο αντί πινακίου φακής

http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=39459368,54354856,41207144,49228520,55029864,71178728

σεμνα ,σεμνα
σεμνα και μετρητά

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: H μνήμη, το ενθυμούμενο παρόν η εξατομίκευση

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: H μνήμη, το ενθυμούμενο παρόν η εξατομίκευση

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Zygmunt Bauman

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Zygmunt Bauman

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: για την Πολιτική Απάθεια

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: για την Πολιτική Απάθεια

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Για την Βιντεοσκοπηση των Διαδηλώσεων:(οπου ναναι θ' αρχισουν παλι οι διαδηλώσεις και οι ...Βιντεοσκοπήσεις ) πατα εδώ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Για την Βιντεοσκοπηση των Διαδηλώσεων:(οπου ναναι θ' αρχισουν παλι οι διαδηλώσεις και οι ...Βιντεοσκοπήσεις ) πατα εδώ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: για τον Ζιζεκ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: για τον Ζιζεκ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ψυχαναλυση

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ψυχαναλυση

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ο Λακάν ΚΑΙ το Πολιτικό

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ο Λακάν ΚΑΙ το Πολιτικό

GREEK RIDER: Το δικαίωμα στο πλουτίζειν από το blog "βλέμμα"

GREEK RIDER: Το δικαίωμα στο πλουτίζειν από το blog "βλέμμα"

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ο Πασκάλ για τον Χρόνο

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ο Πασκάλ για τον Χρόνο

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Στοιχειωδεις αρχές φαιάς προπαγάνδας

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Στοιχειωδεις αρχές φαιάς προπαγάνδας

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ο πόλεμος στο ναζισμό

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ο πόλεμος στο ναζισμό

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Η Κοινωνία του Ρίσκου και οι Απωθησεις

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Η Κοινωνία του Ρίσκου και οι Απωθησεις

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: - Γιατί ο Καπιταλισμός δεν μπορεί να γίνει οικολογικός και πράσινος

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: - Γιατί ο Καπιταλισμός δεν μπορεί να γίνει οικολογικός και πράσινος

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: μια παρατηρηση στα περι Αγκαμπεν , Γυμνης Ζωής κλπ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: μια παρατηρηση στα περι Αγκαμπεν , Γυμνης Ζωής κλπ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Νεο Λαικισμός- Εθνολαικισμός . Αφιερωμα στην Επιθεωρηση ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Νεο Λαικισμός- Εθνολαικισμός . Αφιερωμα στην Επιθεωρηση ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: περι Αισθητικής οπτικής:” Η πτωση” που αναφερεται στις τελευταιες μερες του Χιτλερ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: περι Αισθητικής οπτικής:” Η πτωση” που αναφερεται στις τελευταιες μερες του Χιτλερ

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Philip Roth Η συνωμοσία εναντίον της Αμερικής(kane klik)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Philip Roth Η συνωμοσία εναντίον της Αμερικής(kane klik)

GREEK RIDER: Πλούτος, κοινωνία και ιδιωτική πυροσβεστική

GREEK RIDER: Πλούτος, κοινωνία και ιδιωτική πυροσβεστική

Οικολογικές ανησυχίες από μια έρημο

απο το πολύ ενδιαφερον περιοδικο TERMINAL 119
http://www.terminal119.gr/show.php?id=442

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: «Δεν υπάρχει τριαντάφυλλο χωρίς αγκάθια. Πολλά αγκάθια όμως είναι χωρίς τριαντάφυλλο»

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: «Δεν υπάρχει τριαντάφυλλο χωρίς αγκάθια. Πολλά αγκάθια όμως είναι χωρίς τριαντάφυλλο»

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: περί αντικειμενικότητας(συζητηση με τον Γιαννη και Τζιτζιμιτζιχόντζιρα)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: περί αντικειμενικότητας(συζητηση με τον Γιαννη και Τζιτζιμιτζιχόντζιρα)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Σχετικά με την αντιληψη του Εθνικισμου ως'' Παιδικής Αρρωστιας''

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Σχετικά με την αντιληψη του Εθνικισμου ως'' Παιδικής Αρρωστιας''

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Εκδοχή της «αφύπνισης» και εκδοχή του «καταλοίπου

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Εκδοχή της «αφύπνισης» και εκδοχή του «καταλοίπου

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Η μεταμόρφωση της Ιδιότητας του Πολίτη

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Η μεταμόρφωση της Ιδιότητας του Πολίτη

Κώστας Καραμανλής: τέλος εποχής (Στην καλυβαν ..σημερα) κλικ


Είπαμε ..τα καλά να λέγονται...!


τωρα ..Ριξτε μια ματια σαυτό http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=935445&lngDtrID=244


και πειτε μου πώς σας φαινεται αυτό'' Ερωτηθείς για την κριτική που δέχεται ο υπουργός Επικρατείας Θ.Ρουσόπουλου για «ασυμβίβαστο» με την επαγγελματική ενασχόληση της συζύγου του, ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε τέτοιες απόψεις «σχετικά με τη δραστηριότητα των γυναικών» «αναχρονιστικές» και «μεσαιωνικές».'' ;


Εμένα μου φαινεται σαν ενα πολύ καλό παραδειγμα για το πως η συγχρονη Κυνική και αδεια απο περιεχομενο (εκτος απο την Κυνική υπερασπιση συμφεροντων )Δεξια ιδεολογια

Οικειοποιεται τα συνθηματα , τις κατακτησεις , την ρητορική του Προοδευτικου , Αριστερου , Φεμινιστικου κλπ Χωρου

για να τα στρεψει ενατιον του χωρου αυτου και της ιδιας της κοινωνιας


Και για να γινω πιο σαφής : αυτό που λεμε Κοινώς : Δουλεμα

η αλλη αντιληψη για τις Διαδηλώσεις





Μολις ξυπνησα εν μεσω της πληρως χαοτικής μου καταστασης ,και με την τσιμπλα στο μάτι ειδα ξανά το παραπονο του αξιολατρευτου εν διαδικτυω ανηψιου μου οτι δεν δημοσιευσα την αποψιν του δια τας Διαδηλώσεις ενώ την ειχα δημοσιευσει ..
Καλου κακου λοιπόν την αναδημοσιευω-(το κομματι που αφορα στις διαδηλώσεις και οχι τ'αλλα) ...

Μολις ξυπνήσω εντελώς(πλυθώ , ντυθώ κάνω μια βολτα στην κυριακάτικη πολη

θα απαντησω ..


Ιδου λοιπόν η αποψις του ανηψιού επι του φλεγοντος θεματος των διαδηλώσεων:


''Έχει μια ιστορική φόρτιση η διαδήλωση στο δρόμο και βέβαια κρύβει τις σημασίες της αυτή η προεικόνα. Κάπως όμως μου ‘ρχεται να παραληρήσω, αυτή τη βαριά μαγκιά του παλιού «αγωνιστή» που σε σηκώνει από την καρέκλα σου με την διαδήλωση ως « το τουφέκι των μορφών αγώνος» που είναι ιερή κι όλοι θα ‘πρεπε να παρευρισκόμαστε. Άσε που δανείζεται πολλές φορές στοιχεία που την κάνουν να μοιάζει με την παρουσία σε εκκλησιαστική θεία λειτουργία στην οποία οι πιστοί παρίστανται μεν, αλλά το μυστήριο, είναι όχι μόνο ένα μεγάλο ψέμα είναι απλά απών.Μόνο μη με πεις ελιτίστα που τεμπελιάζει να κατέβει στους δρόμους γιατί αν έτσι θες να με δεις, αυτό είμαι τότε. (Έλα όμως που δεν είμαι μόνο αυτό!)''

Επι της απόψεως αυτής ,εν πρωτοις,εχω να καμνω δυο παρατηρησεις :


α) Το να επικαλειται τα πολύ ενδιαφεροντα παραπάνω καποιος εν μεσω της Τωρινής συγκυριας (ΔΕΘ , επισκεψη Καραμανλή στην Θεσσαλονικη ,οταν αυτή η Κυβερνηση εχει οδηγησει την χωρα στην απελιπισια και εκατομμυρια ελληνες (και μεταναστες) παραληρουν και δεν ξερουν τι να κανουν για να αντιδρασουν στην αγριοτατη επιθεση της Δεξιας )


το να επικαλειται λοιπόν μια Αισθητική θεωρητικοποιηση


''απεχθειας προς τις διαδηλώσεις'' για να την κανει ...προς τας εξοχας


μου φαινεται τουλαχιστον...Βολικό(και δεν εννοώ εσενα φιλτατε)


Αν δε συνοδευεται και απο αξιωσεις'' αγωνιστικοτητας '', επικλησης της ''κριτικής του στασης'' απεναντι στα πραγματα αλλά και αλλα και αξιωσεις ηγεσιας πολιτικών κομματων ,κλπ .. εκ μερους του 'βολικου '' μου φαινεται .απλώς .εξοργιστικό!


β) Ομως απο την αλλη η αποψη αυτή εκφραζει και μια αντιληψη που πιθανόν εχει περασει σε μια ολοκληρη γενια και ισως να εχει και ενα πυρήνα αλήθειας ..Αυτά περι ''διαδηλωσης ως τελετουργιας της νεωτερικότητας'' θα θελα πραγματι να το συζητησουμε .θα επανελθω


Υ. γ - ανηψιε πως το κανεις αυτο που βαζεις λινκ και γραφεις κι απο πάνω και φωτιζεται; (το ειχα μαθει αλλά το ..ξεχασα)

παρατηρώ με επιφυλακτικήν ευχαριστησιν ...


..οτι κάποιοι μπλογκερ αρχίζουν επιτέλους να θυμούνται ότι εδώ και πολύ καιρό

ΔΕΝ μας κυβερνά το Πασοκ , ούτε καν το ''ΝΔΣΟΚ''

αλλά η ΝΔ , η οποία επιπλέον μας έχει ταράξει και στα σκάνδαλα συν τα (σο)δομημενα ομόλογα , τις κάμερες στις διαδηλώσεις , την φορολογίαν,την εξαφανισιν σχεδον των συνταξεων κλπ κλπ ..

οπότε αρχίζουν να αναρτούν και κάποια ποστ που δεν αφορούν Μόνον τον ΓΑΠ αλλά και υπουργούς της παρούσης κυβέρνησης ..


κάτι είναι κι αυτό . μακάρι να συνεχιστεί ..


το καλό να λέγεται .

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ενας Γευσιγνωστης γαστρονόμος (πιθανόν (νεο)φιλελευθερης ηδεωλογίας) εισερχεται σε ενα σικ εστιατοριο και εκ-σωτερικευει τον εσωτερικο του κόσμο ...

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ενας Γευσιγνωστης γαστρονόμος (πιθανόν (νεο)φιλελευθερης ηδεωλογίας) εισερχεται σε ενα σικ εστιατοριο και εκ-σωτερικευει τον εσωτερικο του κόσμο ...

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τον Πόντιο μου τον παππού τον σκότωσαν στο ξύλο

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τον Πόντιο μου τον παππού τον σκότωσαν στο ξύλο

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τα Αλμπατρός ,πελώρια ,όταν πετούν τα βράδια

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τα Αλμπατρός ,πελώρια ,όταν πετούν τα βράδια

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τα Σκοτεινά βραδιά

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Τα Σκοτεινά βραδιά

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: O κυρ Αντωνης

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: O κυρ Αντωνης

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ο κορεσμός των ταυτοτήτων

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ο κορεσμός των ταυτοτήτων

Ο Ενοικος: Μπίλυ Χολιντευ, Ελλα Φιτζεραλντ, Αρμοστρονγκ,

Ο Ενοικος: Μπίλυ Χολιντευ, Ελλα Φιτζεραλντ, Αρμοστρονγκ,

Ο Ενοικος: Να Εισαι σαν τον Φτερωτο Ιπποπόταμο

Ο Ενοικος: Να Εισαι σαν τον Φτερωτο Ιπποπόταμο

Ο Ενοικος: Ο Θειος Ισίδωρας

Ο Ενοικος: Ο Θειος Ισίδωρας

Ο Ενοικος: Το Φλογερόν Φλαούτο

Ο Ενοικος: Το Φλογερόν Φλαούτο

Ο Ενοικος: Το Χρονικόν(του Γάτου) του Μορέος

Ο Ενοικος: Το Χρονικόν(του Γάτου) του Μορέος

Ο Ενοικος: η Τέτα

Ο Ενοικος: η Τέτα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: H ιπποποταμίνα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: H ιπποποταμίνα

Η διαφημιστική εκστρατεία της ΝΔ που δεν έγινε ποτέ(αποκλειστικό του Allu Fan Marx , αλλά .το βάζω κιεγώ ) κλικ ..ελα κανε κλικ

«...σεμνότητα και ταπεινότητα ''

«...σεμνότητα και ταπεινότητα πάνω απ' όλα είναι κώδικας συμπεριφοράς, καθημερινής συμπεριφοράς, στάση ζωής, δηλωτική της ποιότητας και του χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου. Θέλω να είμαι απόλυτα σαφής και ξεκάθαρος. Και θέλω και σ' αυτά να είμαι απόλυτα σαφής - δεν μιλώ μόνο για πολιτική συμπεριφορά, που εξυπακούεται. Αναφέρομαι και στην κοινωνική συμπεριφορά και ζωή»Κ. Καραμανλής10/3/2004
Κ. Καραμανλή
Ησασταν Απολυτως σαφής . Απολύτως .

Ερωτημα: Πιστευετε οτι τον ΚΑΚ και την πολιτική του τον προστατεύει κατα κάποιον τρόπο απο την κριτική ενα τμήμα της Μπλογκόσφαιρας ;


α) Ναι το πιστεύω . Και η μεθοδος ειναι : Μολις αποκαλυπτεται ακομα ενα σκάνδαλο της τωρινης Κυβερνησης ΚΑΚ , αρχιζει η παραγωγή αναρτησεων για τον ..ΓΑΠ : πως επεσε απο το ποδηλατο , δεν ξερει καλά ελληνικά , γιατι ειπε ''Ναι ''στο σχεδιο ΑΝΑΝ κλπ .

β) Οχι , Δεν το πιστευω... Διοτι ως γνωστόν ο ΓΑΠ φταιει για ολα ( για τους φορους , τα δομημενα ομολογα (βρε που τα θυμηθηκα παλι ) κλπ κλπ

γ) εμένα βασικά Δεν με αφορουν αυτά ..Και ο Αλογοσκουφης μ' αρεσει(η ξανθιά πουλέγαμε )

δ) Μπαοκ

ε) βρε αει χασου...μηρμυγκακι...

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Dogville

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Dogville

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Για τα εθνη κρατη, την Παγκοσμιοποιηση , την ανισοτητα ..Μια συζητηση που ειχα με τον Γιαννη

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Για τα εθνη κρατη, την Παγκοσμιοποιηση , την ανισοτητα ..Μια συζητηση που ειχα με τον Γιαννη

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ποιος είναι ξένος σήμερα;

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ποιος είναι ξένος σήμερα;

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ατομικοτητα και εξατομικευση

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ατομικοτητα και εξατομικευση

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Είστε όλοι άτομα »

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Είστε όλοι άτομα »

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: η Νεωτερικοτητα και η Νοσταλγια της Κοινοτητας . Απο το Βιβλιο: Οι Μεταμορφωσεις της ταυτοτητας , Εθνος Νεωτερικοτητα και εθνικιστικός λόγος .

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: η Νεωτερικοτητα και η Νοσταλγια της Κοινοτητας . Απο το Βιβλιο: Οι Μεταμορφωσεις της ταυτοτητας , Εθνος Νεωτερικοτητα και εθνικιστικός λόγος .

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: η ταυτοτητα ως αντισταθμισμα του διαρκους ξεριζωματος

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: η ταυτοτητα ως αντισταθμισμα του διαρκους ξεριζωματος

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ταυτιση και ταυτότητα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ταυτιση και ταυτότητα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Αγαπά την κοινότητα σου ως εαυτόν. Δυο μύθοι

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Αγαπά την κοινότητα σου ως εαυτόν. Δυο μύθοι

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: τι συμβαίνει στην ''ύστερη νεωτερικοτητα'' ;

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: τι συμβαίνει στην ''ύστερη νεωτερικοτητα'' ;

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ‘’ποιος είμαι’’;

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ‘’ποιος είμαι’’;

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Erving Goffman :το στίγμα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Erving Goffman :το στίγμα

Τι φταιει που παμε κατα Διαόλου ;(Στην Οικονομια , συνταξεις , Φορολογια,Παιδεια , Υγεια , Δικαιωματα κλπ κλπ;)


Μα Φυσικά...Ο ΓΑΠ !!!!!!

Να τα Χιλιάσεις : Αντε και με το εκατομμύριο ....


Ενα καλοκαιράκι λιγότερο...καλο χειμώνα(λογοκλοπή απ' τον Προκρουστη)

ΖΕΣΤΗ
Ζεστο το αλωνι,στον ηλιο που πυρωνει

χαμουρευονται η ακρη του σταχιου με το χορταρι.
Κι απ το πυθαρι που γερμενο στεκεται στεγνο πισω απ τo αλμυρικι,

βγαινει ενας καβουραςπου ψαχνει την κυρα του.

Με τη σειρα του ενας μπαμπουρας κουτσος ανηφοριζει,
στης θυμωνιας την κορυφη αντικρυζοντας
μια μπαμπουρινα ξαπλωμενη αναθαρρευει και προχωρα.
Κι ο ηλιος που γελαει καλοπροαιρετα,

στης τεντας μου τα χρωματα ξαπλωνεται
κι ολοκληρωνεταιτης φαντασιωσης το πιο καυτο επεισοδιο.
Σχόλιο από periyiali Σεπτέμβριος 5, 2008

σ’ αυτά τα αλλεπαλληλα καυτά Επεισοδια
μερικά εκατομμυρια Μερμηγκες καψανε τα πόδια τους
αγκομαχώντας να μεταφερουν σπειρι σπειρί το στάρι
aπο τα σταχυα
ενώλιγο πιο περαενας Τζιτζικας λιαζεται τεμπελικα
και ο Ηλιος κι η Σεληνη
γυριζουν αδιαφορα στον τροχό τους
Ενα καλοκαιράκι λιγότερο

Καλό χειμώνα
Σχόλιο από
Νοσφεράτος Σεπτέμβριος 6, 2008

Συγνομη Λαθος ειπεν ο Σκατζοχοιρος και κατεβηκε απο την Βουρτσα

luciferidis (klik)

ΑΓΑΠΗ(porta Aurea)(κλικ εδώ:)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Η Γευσις της ζωής μας

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Η Γευσις της ζωής μας

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ο Δημιουργός και η Αιωνιότητα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ο Δημιουργός και η Αιωνιότητα

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ο Μορμονογοργονος

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ο Μορμονογοργονος

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: φαινεται πως παρανομα εφαγε ενα Μηλο

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: φαινεται πως παρανομα εφαγε ενα Μηλο

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ας ηταν Τωρα νάμπαινα σ’ενα Ονειροπλάνο

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Ας ηταν Τωρα νάμπαινα σ’ενα Ονειροπλάνο

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

Τι λεει το εξωφυλλο της Ελευθεροτυπίας στις 5-9-2008

http://www.enet.gr/online/online
«...σεμνότητα και ταπεινότητα πάνω απ' όλα είναι κώδικας συμπεριφοράς, καθημερινής συμπεριφοράς, στάση ζωής, δηλωτική της ποιότητας και του χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου. Θέλω να είμαι απόλυτα σαφής και ξεκάθαρος. Και θέλω και σ' αυτά να είμαι απόλυτα σαφής - δεν μιλώ μόνο για πολιτική συμπεριφορά, που εξυπακούεται. Αναφέρομαι και στην κοινωνική συμπεριφορά και ζωή»Κ. Καραμανλής10/3/2004

Μ. Εβερτ"Οταν γίνονται υπουργοί, ας βάζουν στην άκρη τα κότερά τους"

Γ. Βουλγαράκης «Το έκανα για τα παιδιά μου»

και οι μεσα σελιδες http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=49590504

http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=57607784

http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=05.09.2008,id=79623528

http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=85023464
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=92905576
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=6006824
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=27952936

Buried Bones-Tindersticks /απο την coerdia

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Monty Python ~ Marching up and down the square(klik)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Monty Python ~ Marching up and down the square(klik)

Ερωτημα : Ποιά λυση βλεπετε στο Πολιτικό αδιεξοδο;


Ποια λύση βλέπετε στο Πολιτικό Αδιέξοδο και στην απίστευτη σήψη στην οποία Βυθίζει τη Χώρα η Δεξιά Διακυβέρνηση της Ν .Δ;


α) στις εκλογές να Συνεργαστούν οι Προοδευτικές δυνάμεις του τόπου ΠΑΣΟΚ , Σύριζα, Ο-Π κ.α

β) Να κατεβουν χωριστά για να καταμετρησουν τις Δυναμεις τους και οποιον πάρει ο Χάρος

γ) Να γινει συν- Κυβέρνηση ΝΔ -Λάος για να μάθουμε τι εστί βερίκοκο(ρικοκο ρικοκο)

δ) Εμπρός Λαέ μη σκύβεις το Κεφάλι ,με τον Καραμανλή Ενότητα και Πάλη ΚΑΙ

Βουλγαράκη Βουλγαράκη Γ... ΤΟΝ ..........ΤΟΝ Γιωργάκη (και Α και Ου και Δαπ -Νου Δουφουκου ..ολέ!! (ταμπούρλα κλπ )

ε) Εμένα βασικά μου αρέσει ο Αλογοσκουφης ( ξανθιά Δαπίτισσα )

η) Μ...Πάοκ

θ ) Ρε αει στο Διαλο !

ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟΥ Παρουσίαση του βιβλίου της Ξένιας Καλαιτζίδου . / Πέτρος Θεοδωρίδης

  ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟΥ    Παρουσίαση του βιβλίου της   Ξένιας Καλαιτζίδου :    Πέτρος Θεοδωρίδης   1 Αγαπητοι φιλοι   ...