Αναγνώστες

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Για τη μακροχρονη Σχεση Ο- Π και Συνασπισμού . Μερικές σκεψεις του Αποσπεριτη .

ομως περαν των αστειων ας σκεφτουμε και μερικά πραγματα

1. Οι οικολογοι -πρασινοι και ο Συνασπισμός εχουν μια μακρια ιστορια και προιστορια συνεργασιας καθώς και μια κοινή σε παρα πολλά θεματα πολιτική κουλτουρα. Στην θεσσαλονικη η ρηξη στις σχεσεις βιωθηκε απο πολλους σαν διασπαση ..με τραυαματικές συνεπεις ..Πολλοι που απομακρυνθηκαν και απο τους δυο πολιτικους χωρους -πιθανότατα θα ξαναεμαπαιναν στο πολιτικό παιχνιδι αν εβλεπαν σημαδια επαναπροσεγγισης ..2. Υπαρχουν βεβαια πολλοι στον Συνασπισμο και στον Συριζα που Δεν θελουν την συνεργασια (γιατί θεωρουν τους Ο- Π προθυμους να συνεργαστουν με το Πασόκ )
Υπαρχουν ομωςκαι πολλοι - η Ανανεωτική πτερυγα .χ που θα εβλεπε με πολύ καλό ματι μια τετοια συνεργασια ..( αναλογα και στους Ο -π …
3. Η πτωση των ποσοστών του Συριζα ισως -λεω ισως - να τους εκανε να αναθεωρησουν την μεχρι τωρα αρνηση οποιασδηποτε συνεργασιας ..
4. Οι Οικολογοι Πρασινοι ειναι πολύ κοντα στο 3%στα Γκαλοπ ..


Ομως ακομη δεν εχει ερθει η αναποφευκτη πολωση ..Αν πιασουν το 3% βγαζουν νομιζω οχτω και παραπανω βουλευτες . Αν ομως δεν το πιασουν ; κατι που ειναι πιθανό ;

Αντιθετα με μια ξεκαθαρη προγραμματική συμφωνια οι Ο- π θα βγαλουν Οπωσδηποτε καποιους βουλευτες.

.Και -προσεξε - κανεις δεν θα μπορει να λασπολογήσει οτι πανε με το Πασοκ για να παρουν θεσεις κλπ


Αλλά και ο Συν και ο Συριζα εχει να κερδισει και οχι μονο το 2-3% που θα του δωσουν οι Ο -π αλλά και γιατί οι συμαχιες εχουν πολλαπλασιαστικά αποτελεσματα..διδουν νεα ωθηση ,νεα πνοη στον κοσμο και μπορει και να κινητοποιησουν και ανθρωπους που μεχρι σημερα στεκονται αναμεσα στους δυο συγγενεις και μη ξεροντας ποιο να διαλέξουν προτιμουν να απέχουν ..


Απο την αλλη το μειον ισως ειναι οτι πιθανόν να απομακρυνθουν καποιοι συντηρητικοι ψηφοφοροι απο τους Ο -π .
αυτό Ναι ειναι ενα κοστος …

εχω κι αλλα -για αργοτερα .
Αποσπερίτης

Οι σημερινές εξελιξεις μαλλον δικαιωνουν τον τιτλο αυτουτου Ποστ..
-Τωρα ..Μιας και λυθηκε δια της Γκαλοπικής τεχνης το ζητημα της Καθοδου των Ο -π στις προωρες εκλογές ..Δεν συνεχιζουμε την κουβενταγια το ζητημα της αυτονομης η μή Καθοδου(οχι βεβαια στις ευρωεκλογές αλλά στις προωρες εκλογές) ;

  • Εγώ θαλεγα Ναι ..στην κοινή καθοδο με το Συριζα
    ως Συριζα/Ο-Π δηλαδή να διασφαλιζεται και στον τιτλο και στις προγραμματικές θεσεις η αυτονομια των Οικ . Πρασινων απο το Συριζα
    Αλλα επισης καλό θαταν να συζητησουμεκαι με ποιους Δεν μπορουν οι Ο -π να συνεργαστουν καθολου σε εθνικές εκλογές

    (φυσικά νομιζω οτι αποκλειεται η συνεργασια τουλαχιστον εκλογικά με Νεοφιλελευθερα κομματα )
    αντε ..λέτε !
    Σεπτέμβριος 16, 2008 στο 6:22 μ.μ
    σχολιαστής

    O ΣΥΡΙΖΑ έχει τους δικούς του οικολόγους. Θα τσακωθούνε.
    Σεπτέμβριος 16, 2008 στο 7:20 μ.μ
    Αποσπερίτης

    ε τα αλλα τα αφηνω ..για αργοτερα .
”Αν οι Ο-Π θέλουν να υπαχθούν στο υπο τον Τσίπρα, έχω-μέσα-απ-ολα σχήμα, θα πληρώσουν τις συνέπειες. Και το τέλος του δρόμου θα είναι η διάλυση. ”

Μα αυτή ειναι και η κυρια αιτια (ισως η Μονη) της Μη συνεργασιας-μεχρι τωρα ..Οι Ο -Π ΔΕΝ θελουν να μπουν στο Συριζα .και δικαωμα τους …

Απο που λέω ειναι Συριζα / ο-π . Δηλαδή να φαινεται και στον τιτλο οτι ειναι δυο ξεχωριστά κοματα ή πολιτικες οργανωσεις ..Απλο δεν ειναι ;

Τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ και των Ο-Π, θα την ήθελα σε ένα ευρύ κεντροαριστερό σχήμα, με στόχο να πέσει η ΝΔ. ‘

Συμφωνώ αλλά

α) απο καπου πρεπει να αρχισουμε

β) ισως οι προσπαθειες να αρχισει ξανα ο διαλογος μεταξυ Συριζα /ο-π να προσδωσει και μια κινητικότητα για το σχημα που λές ..ισως οχι ..αλλά το τελειο ειναι εχθρος του καλου

”Το σενάριο παραμονής της ΝΔ στην εξουσία δε γίνεται δεκτό”

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ και επαυξανω (ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙς )


”Η κοινή κάθοδος ΣΥΡΙΖΑ-ΟΠ θα εξυπηρετούσε με χίλια αυτό το σενάριο.”

ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΛΕς ΑΥΤΌ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ … ;

Σεπτέμβριος 17, 2008 στο 11:28 π.μ.
σχολιαστής

γιατί θα αύξανε τις πιθανότητες της ΝΔ να πάρει το μπόνους των 40 βουλευτών.
Σεπτέμβριος 17, 2008 στο 11:44 π.μ.
Αποσπερίτης

Κοιτα Σχολιαστη .
Συμφωνώ μαζί σου για το Κεντροαριστερο σχημα ..Μαλιστα το λεω εδώκαι αρκετο καιρό. Το ιδανικό θα ηταν ενα σχημα Πασόκ -Συριζα-Οπ…..
Οι Ο-π εχουν το πλεονεκτημα ..στηνν κουρσα των συζητησεων για τις συνεργασιας που να εισαι βεβαιος θα αρχισει να γινεται Εντονοτατη οι πρωτοι μιλησαν για συνεργασιες Αποκλειοντας βεβαια την Δεξια …και τους Νεοφιλελευθερους .-


Οι συνεργασιες ειναι εξαιρετικά δυσκολη υποθεση. Ακριβώς γιατι η ατμοσφαιρα ειναι φορτωμένη.. Ας υποθεσουμε οτι ξεκινα ενας διαλογος συνεργασιας τωρα με το Πασόκ ..Το πασοκ θα αρχισει τα γνωστα του ..Παιδια θα σας δώσουμε υπουργεια θα σας κανουμε ανθρωπους ”
θα σας αλλαξουμε και τα ντυσιματα για να ειστε πιο σικατοι κλπ ..
Αμεσως αυτό θα ριξει νερό στα παθη και θα αρχισουν οι του Συριζα -τουλαχιστον εκεινοι που δεν θελουν με τιποτε συνεργασες ..Ειδατ .Πανε και πουλιουνται στους Πασοκους κλπ ..
Και προσεξε ..Δεν θα το πουνε μονο στους Οικολογους (ετσι κιαλλιως το λενε απο τωρα και απο πριν δεν μπορεις να φανταστεις π.χ το τι ακουγε η Οικολογια Αλληλεγγυη )
αλλά θα το πουνε Κυριως εναντιον αυτών μεσα στο Συνασπισμό πουΘελουν τις συνεργασιες ..Ετσι μπορει να γινει μια καραμπολα που θα εχει αντιθετο αποτελεσμα απο το επιδιωκομενο …
Το πρωτο που πρεπει να γινειμεταξύ Αριστεράς - Κεντροαριστεράς -και Οικολογων Πρ . ειναι η αποφορτισητης συζητησης απο αυτά τα παθιασμένα ”Εισαι πουλημενος ” πας να μας πουλήσεις κλπ
Αυτό ειναι το δυσκολο ..Και αυτή ειναι ομως και η προσπαθεια μας ..
Και απο καπου πρπει να ξεκινησουμε .Ελπίζοντας
Παντως συμφωνώ . Αιχμή του δορατος πρεπει να ειναι .σε οποιαδήποτε συνεργασια .: Να φυγει επιτελους αυτή η Κυβερνηση της Ν Δ που οπισθοδρομησε απιστευτα τον τόπο

απο αυτό εδώ το Ποστ :
http://panosz.wordpress.com/2008/09/12/tsipras-2/

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι ΟΠ είναι το μόνο κόμμα που βρίσκεται στην προνομιακή θέση να αντλεί από όλα τα μέρη του πολιτικού φάσματος. Μην ξεχνάμε ότι κάθε ψήφος που έρχεται στους ΟΠ από δεξιά είναι αντίστοιχα ψήφος που αφαιρείται από ΝΔ - ΛΑΟΣ, που σήμερα μαζί με το ΠΑΣΟΚ αντιπροσωπεύουν την πλευρά εκείνη της ελληνικής πραγματικότητας που όλοι θέλουμε να ξεχάσουμε. Οι ΟΠ μόνοι και ανεξάρτητοι μπορούν να γίνουν οι τελικοί ρυθμιστές σε πολύ περισσότερες καταστάσεις από όσο αν υπάρχει η υποψία ότι οφείλουν τις έδρες τους σε ξένες πλάτες.

Νοσφεράτος είπε...

@ czubul αυτά που γραφεις ειναι αλήθεια .

Ομως ειναι εντελώς διαφορετικό το να δεχονται Ψηφοφοφορους οι Ο -π απο τα δεξια
απο το να επηρρεαζονται απο Δεξιες πολιτικές τοποθετησεις .

Ιδιατερα στην κρισιμη αυτή περιοδο που η Δεξια (η μεγαλη ''φιλελευθερη'' παραταξη με ολα της τα παρακλαδια κανει οτι μπορει για να διατηρηθει στην εξουσια και το πολιτικό σκηνικό γινεται ολο και πιο Σκοτεινό ...

ειμαι της γνωμης οτι οι Ο -Π που μαζί με τον Συνασπισμό (και την μεριδα εκεινη του Πασοκ που δεν ειναι ως τα μπουνια χαμενη μεσα στη νεοφιλελευθερη θολουρα )ειναι τα μονα κοματα που περα απο την διεξοδο στη Κριση οφειλουν να σταθουν και στεκονταιι πλαι στην νεολαια που αγωνιζεται .. Γιαυτό και θα πρεπει να αντιμετωπισθει και η προφανής προσπαθεια της Δεξιας να ελεγξει το οικολογικό κινημα ..

Ναι στους δεξιους ψηφοφορους αρκει βεβαια να μην παραμενουν δεξιοι..
Και οχι στην προσπαθεια Δεξιου καπελώματος (και νεοφιλελευθερου).
Και φυσικά παρα΄τις διαφορές και το πολιτικό διαζυγιο οι Ο-π οφειλουν να συμπαρασταθουν και στο Συνασπισμό και Συριζα που αυτή την περιοδο δεχεται ποταμους Λασπης - συκοφαντιων και προβοκάτσιας απο τους παπαγάλους της Δεξιας...

Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο -Στη τέχνη και στη Κοινωνία. Πέτρος Θεοδωρίδης

  Πέτρος Θεοδωρίδης (τμήμα κινηματογράφου Α.Π.Θ ) Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο Στη τέχνη και στη Κοινωνία   Α. :Μοντερνισμός   ...