Αναγνώστες

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Απο το Προσωπικό Ημερολογιο του Ι. Μεταξα .

Απο το Προσωπικό Ημερολόγιο του Ι. Μεταξά . Τομ Δ .σελ 553…
” η Ελλάς έγινε από της 4ης Αυγούστου Κράτος αντικομουνιστικό Κράτος αντικοινοβουλευτικό . Κράτος ολοκληρωτικό……. Επομένως , αν ο Χίτλερ και ο Μουσολίνι αγωνίζονταν πραγματικά για την ιδεολογια που υψώσανε για σημαία έπρεπε να υποστηρίζουν παντού την Ελλάδα με όλη τους την δύναμη..”


απο Σχολιο στου Π &Α
http://pontosandaristera.wordpress.com/2007/10/28/28-10-2007/

Επίσης απο το ιδιο Ποστ(σχολιο του Ν.) :

Αναφερεται σε αρθρο του Γεωργίου Α. Βλαχου στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 25-8-22 για τον Μεταξά οταν διεκδικουσε πρωθυπουργια για ανταμοιβή των'' Κοπων ''του :
Ειναι μεγάλο ..Δεν μπορω να το αντιγραψω ολο
Αρχιζει ετσι:
Ενας ”κυριος” εισέρχεται εις την Σχολήν των ευελπίδων , τρεφεται εκεί και εκπαιδευεται δι’ εξοδων του Κρατους ……….
……και καταλήγει :
- Ειμαι ο κ.Αντιστρατηγος . Θελω να γινω πρωθυπουργός…Εχω τα χαρτια μου εν ταξει : ”Τα εχω ειπή”

Αλλα η Ελλας εχει εργασιαν μαζευει τα τεκνα της . Αν δεν ειχε θα επαιρνε την σκούπαν και θα του ελεγε εκεί , εις την Οδόν.- Φυγε απ’ εδώ , Ανθρωπε μικρε, που περιμενες να κατασκευασης πρωθυπουργικόν φρακον από τα Ρακη . Φυγε απο’ εδώ , ανυποτακτε στρατιώτα των αναγκων μου , αυτοκλητε κηδεμών της ατυχιας μου , τεκνον αχρηστον , ανθρωπε μηδεν. Αυτό θα ελεγε είς τον Αντιστρατηγον κ. Μεταξαν ,δακρυουσα η Ελλάς , αν εστρεφε ποτέ προς τον κ.Μεταξάν η Ελλάς τα βλεμματα .”
Περιεχεται και στο βιβλιο του Τασου Βουρνά , Ιστορία της Συγχρονης Ελλαδας , σ238-240)

1 σχόλιο:

Γιάννης είπε...

η συνέχεια (μετά την παράθεση του ΓΚ μέρους του διαλόγου) εκ μέρους μου στο http://gkekaumenos.blogspot.com/2007/12/blog-post_19.html

ο διάλογος βέβαια εκεί προχωράει πολύ αργά.

Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο -Στη τέχνη και στη Κοινωνία. Πέτρος Θεοδωρίδης

  Πέτρος Θεοδωρίδης (τμήμα κινηματογράφου Α.Π.Θ ) Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο Στη τέχνη και στη Κοινωνία   Α. :Μοντερνισμός   ...