Αναγνώστες

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

εσύ είσαι ο Άλλος

Νομίζω τ’οχω ξαναπεί αυτό : Εγώ ειμί η αλήθεια. το σκεφτόμουν από μικρός Τι εννοούσε ο Χριστός ; ε εννοούσε ότι η αλήθεια ενέχει κάτι το ζωντανό : Δεν είναι κάτι αφαιρετικό , Πλατωνική Ιδέα , η αλήθεια είναι Σάρκινη , θνητή και πάλλουσα , με αρτηρίες και αίμα, .Η αλήθεια είναι Ύπαρξη , πολυδιάστατη ,όχι λέξεις - γιατί δεν φτάνουν οι λέξεις αλλά Σώμα , σώματα Η Αλήθεια ψαύεται , αγγίζεται ,χαϊδεύεται , Ο Θωμάς άγγιξε τις πληγές του Ιησού ..Αν εγώ ειμί η Αλήθεια, τότε το κάθε Εγώ είναι απέραντο σύμπαν .Και όντως , Το κάθε εγώ έχει στο πλάι του το Ασυνείδητο που είναι απείρως μεγαλύτερο του Εγώ .Εγώ ειμί η Αλήθεια καλεί στο Γνώθι σαυτόν .Νιώσε τον εαυτό σου το σώμα σου τα νεφρά τα όργανα τις σκέψεις αλλά και τον άλλον , το άλλο σώμα και πνεύμα γιατί εσύ είσαι ο Άλλος .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα url του θείου Ισιδώρα