Αναγνώστες

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

In Memoriam :Επιστημονικό Συμπόσιο του Ιδρύματος θείος Ισίδωρος(περασμενα μεγαλεια ...) ή περι Ονειρων και Ονειροκριτικών ...(Στα Υποψιν ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΙΟΥ)


http://panosz.wordpress.com/2007/06/12/%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%83%cf%85%ce%bc%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b9%ce%bf-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b9%ce%b4%cf%81%cf%8d%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%82/


(στο κέντρο της φωτογραφίας του γνωστού παπαράτσο Ραφαήλ, ο θείος Ισίδωρος με το Νοσφεράτο και τριγύρω άλλοι γνωστοί καλυβίστας, πχ ο Παπούλης, στη μέση της σκάλας. Κλικ, για να τη δείτε ολόκληρη)


οπου το Ιδρυμα Θειος Ισιδωρος στο πλαισιο των φιλοσοφικων και κοινωνιολογικων του σπουδων ειχε διοργανωσει επισημο ανοιχτο Συμποσιο (Ιουνίου 12, 2007)με θεμα:
“Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ -Ο ΠΑΠΟΥΣ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΓΑΜΙΕΤΑΙ !”

και οπου ειχα κανει την εξής ανακοινωσιν:

Ιουνίου 12, 2007 στο 11:58 μμ
Νοσφεράτος

Αγαπητοι κυριοι ..
Στα Ονειροκριτικά του Αρτεμιδωρου(μεγαλου επιστημονος Ονειροκριτου της Υστερης αρχαιοτητας 2ος αιων μ. χ ) μπορουμε να βρουμε ακρως διαφωτιστικάς πληροφοριας επι του πώς αντιμετωπιζαν οι αρχαιοι υημών προγονοι το εν λόγω θεμα
Διοτι ο Αρτεμίδωρος τονίζει μια σημαντική διάκριση:εκείνη που αφορά τη θέση του ενυπνιαζόμενου κατά τη σεξουαλική πράξη είναι ενεργετικός η παθητικός; Το να είσαι «από κάτω » από τον υπηρέτη σου , να ανατρέπεις δηλαδή την κοινωνική ιεραρχία είναι κακός οιωνός, σημάδι ότι θα υποστείς από τούτον τον κατώτερο σου κάποια ζημιά ή θα υποστείς την περιφρόνηση του.και ο Αρτεμίδωρος επιβεβαιώνοντας οτι προκειται σαφώς εδώ οχι για ενα παρα φυση ατόπημα , αλλά για ενα πλήγμα στις κοινωνικές ιεραρχίες και για απειλή κατά του δικαίου συσχετισμού των δυνάμεων,
Ο Όνειρος είναι καλός αν στον ονειρευόμενο κάνει έρωτα ένας γηραιότερος και πλουσιότερος (υπόσχεση δώρου) είναι κακός αν ο ενεργητικός σύντροφος είναι νεότερος και φτωχότερος: οιωνός δαπανών:,(Μισέλ Φουκώ , Ιστορία της σεξουαλικότητας .)
Όταν ένας πατέρας βλέπει στον ύπνο του πως έχει σχέσεις με την κόρη ή με τον γιο του η σημασία είναι ουσιαστικά πάντα δυσοίωνη »γιατί το να χρησιμοποιεί κανείς για απόλαυση σεξουαλική τον γιο του, το να «ξοδεύει» μέσα του το σπέρμα του είναι μια ανώφελη πράξη:μάταιη δαπάνη από την οποία δεν μπορεί να ποριστεί κανένα όφελος και η οποία κατά συνέπεια προμηνάει μια μεγάλη απώλεια χρημάτων ….αν σε τέτοια όνειρα , ο πατέρας βρίσκεται σε παθητική στάση οι σημασίες είναι ολέθριες :η τάξη των ιεραρχιών , οι πόλοι της κυριαρχίας και της ενεργητικότητας αντιστρέφονται. Η σεξουαλική «κυριαρχία» του γιου πάνω στον πατέρα προμηνάει εχθρότητα και σύγκρουση
Κατά έναν παράξενο τρόπο η αιμομιξία γιου με την μητέρα είναι συχνά φορέας ευοίωνων μηνυμάτων …..Γιατί , η μητέρα είναι το επάγγελμα΄ η συνουσία μαζί της συνεπώς σημαίνει επαγγελματική επιτυχία και προκοπή.
Η μητέρα είναι η πατρίδα:όποιος ονειρεύεται μια σχέση μαζί της μπορεί να προγνώσει ότι θα επιστρεψει στον τόπο του αν είναι εξόριστος, η ότι θα γνωρίσει την επιτυχία στην πολιτική ζωή. Η μητέρα είναι η γόνιμη γη από την οποία βγήκαμε: οποίος είναι στα δικαστήρια, όταν βλέπει ένα αιμομικτικό Όνειρο, σημαίνει πως θα πάρει την κυριότητα του επίδικου κτήματος αν είναι καλλιεργητής θα έχει τη σοδειά. Ωστόσο , διαγράφεται κίνδυνος για τους αρρώστους:το να χωθείς σ¨αυτή τη μητέρα γη σημαίνει πως θα πεθάνεις….Σε οτι αφορα δε στις παρα φύσει πράξεις ο Αρτεμίδωρος θέτει ως αρχή ότι η φύση όρισε μια συγκεκριμένοι μορφή πράξης για κάθε είδος και στους ανθρώπους ένα πολύ συγκεκριμένο τρόπο συνουσίας…οπου ο άνδρας είναι ξαπλωμένος πάνω στη γυναίκα Όλες οι άλλες στάσεις «επινοήθηκαν από τους ανθρώπους ως αποτέλεσμα της λαγνείας, της ακολασίας και της κραιπάλης»
Ιδιατερη μνεία κάνει στον στοματικό ερωτισμό«φοβερή πράξη » που ως μάταιη εκσπερμάτιση προαναγγέλλει στο Όνειρο μια περιττή δαπάνη.
Η ερωτική σχέση με τον εαυτό -πουδεν πρέπει να εννοηθεί ως αυνανισμός είναι επίσης παρά φύσει για τον Αρτεμίδωροθεωρειται παρα φυση
Στην παρά φύση επαφή του ατόμου με τον εαυτό του – και παρακαλώ οι ναρκισσοι εξ υμων να το προσεξετε :πρόκειται για την εισχώρηση του γεννητικού οργάνου στο ίδιο του το κορμί, για το φιλί που δίνει στο ίδιο του το πέος , για πιπίλισμα του οργάνου με το στόμα.
Ο πρώτος τύπος προαγγέλλει φτώχεια , ανέχεια οδύνη ,ο τελευταίος αυτός τύπος σημαίνει ότι τα παιδία του θα πεθάνουν , ότι ο ονειρευόμενος θα στερηθεί από γυναίκα ή ερωμένη (γιατί δεν έχει κανείς ανάγκη από γυναίκα όταν μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί) ή ότι θα περιέλθει σε μεγάλη φτώχεια .

Ιουνίου 13, 2007 στο 12:40 πμ
Νοσφεράτος

Δεν νομίζω να ειναι εξω αγαπητε … Ισα ισα … οπως ειχα υποσχεθεί η ανακοινωση μου εχει να κανει με το κρισμοτατο ερωτημα:
Ηταν ο Μέγας Αλέξανδρος ντιγκινταγκας; …
Ε Με χαρα σας ανακοινωνω οτι ΟΧΙ δεν ητο ….,,,
Διοτι ο ντιγκινταγκισμός ,συνδεεται σημερα με μιαν ορισμενην θηλυπρεπεια , παθητικοτητα , πως να το πουμε ρε παιδι μου ……ενώ οπως αποδεικνυεται μεσω του αρτεμιδωρου η παθητικοτητα στους αρχαιους ηταν συνδεδεμένη με τους ”απο κατω ”: Γυναικες , παιδια , δουλοι κατωτεροι ….-ενώ οι ισχυροι ησαν ενεργητικοι ”απο πάνω ”
-Αυτο βεβαια εμεινε …αιωνια ελληνική γλώσσα – και σημερα και εμφαινεται εις εκφρασεις ”θα σου ξεσκισω το διχτακι ” αμα κατεβω κατω θα σε γαμήσω ρε κ.λ.π ” τα οποια δειχνουν αθανατη ελληνική μαγκια …
-Τωρα σε σχεση με τον παππου ;να …Αν ο παππους ειναι γνησιος Ελλην …οποιος παει να τον γαμήσει …θα του πεταξει Αυτός τα ματια εξω ”-

 συμφωνα και με την παλαιαν σουρεάλ συνταγήν του Αντρε Μπρετόν : βγαλτε τα μέσα εξω ”’(βλ και Ομαντεων Απαντα τομ3 σ 342)


και οχι τα μπροντιγιαρικα   λουγκρικά :”βαλτε τα εξω -μεσα”


για την ανακοινωσιν και τις επιστημονικες παρεμβασεις μου ειχα κερδισει την ευφημονον μνεια:


Νοσφεράτε,
εισαι μες τη …σκεψη μου, δικαιως κατεχεις τη θεση του μεγαλου τιμονιερη της “Νεας (και παλιας) Χελιδωνος” !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: