Αναγνώστες

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Βαρυσημαντος Εξέλιξη : Ανεκαλύφθη οτι ο Πρωτος που ειπε για τα Ευ -Βρωμολογα ηταν ο...υποφαινομενος και μάλιστα σε εντελώς ανυποπτο χρόνο ....

ε να ...ανακαλυψα οτι πολύ πολυ παλαιοτερα ειχα γραψει αυτο:

ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ:
αν δεν μου δώσει η μάνα σου σαράντα ομολογίες
Θα κατεβώ στο σπίτι σου ,να καμω φασαρίες

Αν δεν μου κανει ενα σουάπ η πεθερά μου η γκιόσα
θα κατεβώ στο επίπεδο να της Φωνάξω ”Κλώσσα ”


''Γιατί μωρή δεν εκανες σε μένανε Σουάπ ;
Μηπως γιατί σου είπανε πώς Ειμαι με τον ΓΑΠ;




γιατί δεν μου εξεδωσες ,‘μόλογο δομημένο;
Μόνο στον αλλο τον Γαμπρο τον Λίγο κουνημένο


κόβεις τοκομερίδια , χρηματιστηριάζεις,
κι οταν Σουάπ εγώ ζητώ,Εσύ αλλού Τυρβάζεις;''

Ε;

19/12/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...