Αναγνώστες

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Η αρνητική πολιτική διαφήμιση στις ΗΠΑ φθάνει σε νέες ακρότητες Η βασικότερη επίκριση αφορά στο ότι δεν βασίζονται πάντα σε πραγματικά στοιχεία

Η αρνητική πολιτική διαφήμιση στις ΗΠΑ φθάνει σε νέες ακρότητες
Η βασικότερη επίκριση αφορά στο ότι δεν βασίζονται πάντα σε πραγματικά στοιχεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ Η ΠΑΝΤΕΙΟΣ ΚΙ ΕΓΩ

 Ο Γιανναράς ,η Πάντειος ,η απουσία μιας επιστημονικής  κοινότητας κι   εγώ ... Πέτρος Θεοδωρίδης  --------------------------------- Θα το γ...