Αναγνώστες
Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011
Το κίνημα των ΗΠΑ είναι ...μεταδοτικό
Το κίνημα των ΗΠΑ είναι ...μεταδοτικό
Την ώρα που οι «καταληψίες της Wall Street»
κερδίζουν συμπαράσταση, άλλη τόση αντίδραση προκαλούν σε συντηρητικούς
πολίτες και πολιτικούς, ενώ εντείνεται και η καταστολή από την εξουσία
«Καταλάβετε τη Γουόλ Στριτ»! «Καταλάβετε το Χρηματιστήριο του Λονδίνου»!
«Καταλάβετε το Χρηματιστήριο του Δουβλίνου»! Το κίνημα κατά της Γουόλ
Στριτ αποδεικνύεται μεταδοτικό.
Πλήρες θέμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η ΕΠΙΠΕΔΟΧΩΡΑ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ
Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Η Θεσσαλονίκη σήμερα του Πετρου Θεοδωριδη( ΕΝΕΚΕΝ τ. 14) αποσπασμα Η Θεσσαλονίκη σήμερα θυμίζει τη Πενθεσί...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου