Αναγνώστες

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

μια παλια αναρτηση(3/8/2008):Πυρ Ζορμπά ..(απο την Ελευθεροτυπία του Σαββατου)


Με την ευκαιρια...Τι εγινε βρε παιδια με εκεινη την ερευνα για τα σο(σορρυ) τα Δομημενα ..
Μαθατε τιποτις;

Η μηπως ισχυει αυτό το ..ε δεν τρεχει και τιποτα ..Σιγά το πραμα !
Σχετικά εχω γραψει πολύ παλαιοτερα τα ΕΞΗΣ :
Θελω να βρώ τον Αβραμό, θελω να βρώ τον Μάνο
και καθε φιλελεύθερο και των Σουάπ Σαμάνο

να τούς ρωτησω να μου πουν γιαυτά τα δομημένα
ποιοι αραγε τα χωσανε ,γιατί ειναι χωσμένα;
ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ:
αν δεν μου δώσει η μάνα σου σαράντα ομολογίες
Θα κατεβώ στο σπίτι σου ,να καμω φασαρίες

Αν δεν μου κανει ενα σουάπ η πεθερά μου η γκιόσα
θα κατεβώ στο επίπεδο να της Φωνάξω ”Κλώσσα ”

Γιατί μωρή δεν εκανες σε μένανε Σουάπ ;
Μηπως γιατί σου είπανε πώς Ειμαι με τον ΓΑΠ;

γιατί δεν μου εξεδωσες ,‘μόλογο δομημένο;
Μόνο στον αλλο τον Γαμπρο τον Λίγο κουνημένο

κόβεις τοκομερίδια , χρηματιστηριάζεις,
κι οταν Σουάπ εγώ ζητώ,Εσύ αλλού Τυρβάζεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...