Αναγνώστες

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2022

Η αίσθηση του Παρόντος χρόνου

μια σκέψη : Η αίσθηση του παρόντος χρόνου εξαρτάται από τον χρόνο στον οποίο διαμορφώθηκε ο ψυχισμός μας , από τα διαθέσιμα τότε Μέσα Επικοινωνίας κλπ Ο Δικός μου ψυχισμός διαμορφώθηκε στις δεκαετίες του 60( παιδί ) και του 70 ( έφηβος ) Βλέπω τον κόσμο με τα τότε εφόδια ( βιβλίο , ραδιόφωνο Μαγνητόφωνο , εφημερίδα ) με το τότε πρίσμα διάκρισης ( Δεξιά αριστερά , Σοσιαλιστικός vs καπιταλιστικός κόσμος ) κλπ . Αυτό μου άφηνει ένα αίσθημα δυσαρέσκειας στην προσαρμογή καθώς αισθάνομαι τη Ηττα ολοκληρωτικά : Όχι μόνο ήττα της Αριστεράς αλλά και ολόκληρου του κόσμου μου , των κοσμοθεωρητικων μου αφετηριων. Παραλληλα όμως μου δίνει και την δυνατότητα ολοψυχης κριτικής στο υπάρχον Αυτός εδώ ο εφιάλτης δεν είναι δεν ήταν ποτέ ο μόνος δυνατός κόσμος...Π.Θ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...