---------------------------
Φυσικά
ορισμένοι - - θεωρούν ασήμαντο πρόβλημα το να παει ένας 55αρης
καθηγητής απο την Θεσσαλονίκη στη Καβάλα π.χ διαλύοντας την οικογένεια
του ενώ του έχει μειωθεί ο μισθός του κατά το 1/3 ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ και πέρασε
τα προηγούμενα χρόνια της ζωής του στα νησιά περιμένοντας τον Γκοντό
η
Μόνη λύση λοιπόν Δεν ήταν η αύξηση του Ωραρίου ...Τα κενά μπορούσαν να
επιλυθούν α) με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών και β) με επιστροφή
αποσπασμένων..Η αλήθεια όμως είναι ότι επέλεξαν αυτή την Λύση Διότι
α) Δεν δούλεψαν σοβαρά αλλά διάλεξαν την εύκολη λύση
β) η αύξηση του ωραρίου δημιουργούσε ελπίδες για .ερείσματα στην κοινωνία μέσω της εκμετάλλευσης του Φθηνού λαϊκισμού των ΜΜΕ κατά των εκπαιδευτικών
γ) λειτούργησε και η εμπάθεια και μνησικακία άλλων συγγενικών κλάδων της εκπαίδευσης( όχι όλων αλλά ..ορισμένων )
α) Δεν δούλεψαν σοβαρά αλλά διάλεξαν την εύκολη λύση
β) η αύξηση του ωραρίου δημιουργούσε ελπίδες για .ερείσματα στην κοινωνία μέσω της εκμετάλλευσης του Φθηνού λαϊκισμού των ΜΜΕ κατά των εκπαιδευτικών
γ) λειτούργησε και η εμπάθεια και μνησικακία άλλων συγγενικών κλάδων της εκπαίδευσης( όχι όλων αλλά ..ορισμένων )
δ) θέλουν να σπρώξουν σε παραιτήσεις τους μεσήλικες
εκπαιδευτικούς-μέσω των ξαφνικών μεταθέσεων σε άλλη πόλη στα 58 τους πχ λόγω μη
δυνατότητας συμπλήρωσης ωραρίου - - για να βάλουν νέους , τρομαγμένους και άρα χειραγωγημένους
δεν μπορείς να αποξενώνεσαι από τους εκπαιδευτικούς Τη
στιγμή που τους έχεις - περισσότερο από ποτέ ανάγκη : Σε σχολεία ,με μύρια
προβλήματα και με παιδιά ΡΗΜΑΓΜΈΝΑ από την κρίση .. οι εκπαιδευτικοί παλεύουν σο
μπορούν..Το να τους στέλνεις για ..τιμωρία στη Καβάλα -με μετάθεση -όχι γιατί
δεν κάνουν τηνδουλεια τους αλλά γιατί ..δεν βγαίνει το Ωράριο .. σημαίνει οτι
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ -
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Ορισμένοι αποδίδουν τις ευθύνες για το εξάμβλωμα
που θα προκύψει στα ωρολόγια προγράμματα των σχολείων με την αύξηση του ωραρίου
,στους ..ίδιους τους καθηγητές και τους ..συνδικαλιστές τους .
όμως όσο άσχετοι και να είναι ..οι τελευταίοι (που είναι)
..το ΑΙΣΧΟΣ αυτό δεν έχει καμιά σχέση ούτε με την μη αποδοχή μεταρρυθμίσεων ούτε με τους Συνδικαλιστές ...
.Είναι ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΈΝΟ για να πλήξουν τους εκπαιδευτικούς - οι όποιοι είναι εύκολος στόχος γιατί έτσι κιαλλιως όλη η κοινωνία τους έχει απωθημένα .. Φυσικά ,θα απολύσουν εκπαιδευτικούς και όχι π.χ Παπάδες ..
..Δεν φταίνε οι εκπαιδευτικοί για την επίθεση που γίνεται εναντίον τους όπως ακριβώς δεν φταίνε και οι μετανάστες για τις επιθέσεις εναντίον τους ..
όμως όσο άσχετοι και να είναι ..οι τελευταίοι (που είναι)
..το ΑΙΣΧΟΣ αυτό δεν έχει καμιά σχέση ούτε με την μη αποδοχή μεταρρυθμίσεων ούτε με τους Συνδικαλιστές ...
.Είναι ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΈΝΟ για να πλήξουν τους εκπαιδευτικούς - οι όποιοι είναι εύκολος στόχος γιατί έτσι κιαλλιως όλη η κοινωνία τους έχει απωθημένα .. Φυσικά ,θα απολύσουν εκπαιδευτικούς και όχι π.χ Παπάδες ..
..Δεν φταίνε οι εκπαιδευτικοί για την επίθεση που γίνεται εναντίον τους όπως ακριβώς δεν φταίνε και οι μετανάστες για τις επιθέσεις εναντίον τους ..
Απλώς είναι εύκολος στόχος ..
Όπως οι ναζί λένε : για την κρίση φταίνε οι μετανάστες
που μας παίρνουν τις... δουλείες .. έτσι και οι ''εκσυγχρονιστές'' της συγκυβέρνησης
λένε:
για την κρίση και την διόγκωση του Δημόσιου τομέα (
δεν φταίνε οι χιλιάδες ρουσφετολογικές προσλήψεις που οι ίδιοι κινάνε)
αλλά οι εκπαιδευτικοί που έχουν μικρό -τάχα - διδακτικό ωράριο..
Είναι ακριβώς ο ίδιος μηχανισμός σκέψης αυτός που οδηγούσε στον Μεσαίωνα - όποτε είχαν πανούκλα
να πιάσουν καμιά κοπελίτσα και να την καψουνε ως μαγισσα για μάγισσα ..
Λέγεται τακτική του αποδιοπομπαίου Τράγου..
Είναι ακριβώς ο ίδιος μηχανισμός σκέψης αυτός που οδηγούσε στον Μεσαίωνα - όποτε είχαν πανούκλα
να πιάσουν καμιά κοπελίτσα και να την καψουνε ως μαγισσα για μάγισσα ..
Λέγεται τακτική του αποδιοπομπαίου Τράγου..
Έτσι, με έναν σμπάρο θα σκοτώσουν πολλά τρυγόνια
α) Κοινωνικοί αυτοματισμοί μετατρρ\εποντας την οργή
για την κυβέρνηση σε Μίσος για τους εκπαιδευτικούς - για τους οποίους όλοι λίγο
πολύ έχουν ..απωθημένα- από τον καιρό που πήγαιναν σχολείο
β) Ανταγωνισμούς και φθόνο μεταξύ των ιδίων των καθηγητών
για τις ώρες και άρα εσωτερικές τριβές ..
Ετοιμάζουν μια κόλαση με καθόλου καλές προθέσεις
-----------------------
Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία το 5-25% των
εκπαιδευτικών υποφέρει από το σύνδρομο της επαγγελματικής εξουθένωσης.
--------------------------------------------------------
εν τω μεταξύ για το περιεχόμενο των Μαθημάτων; ..κουβέντα
. Για τις αναγκαίες αλλαγές στον τρόπο διδασκαλίας ; Κιχ .
Για την τραγωδία που περνά σήμερα τα παιδιά της Κρίσης
: ανίκανα όπως και οι μεγάλοι -αλλά αυτά είναι παιδιά - να επεξεργαστούν τις
Πληγές που αφήνει η τρομερή κρίση , ανεργία , φτώχια κλπ ..Νιγκ .....
Για το ότι εδώ και χρόνια έχουμε μια απίστευτη Κρίση αξιών
στην εκπαίδευση; .. Τίποτα.
Γιατί το ότι ακόμα και τώρα που το έιτζ θερίζει , ακόμα
και τώρα ΔΕΝ έχει μπει η σεξουαλική αγωγή στα σχολεία ;.. Μόκο.
Για το ότι Κανένα σχεδόν παΐδι δεν διανοείται να διαβάσει
έξω σχολικό βιβλίο η να δανειστεί από τη σχολική Βιβλιοθήκη ;.. Τσιμουδιά
..
Μόνο το ωράριο και οικονομίες και μεταθέσεις σε άλλο νόμο
και απολύσεις .. Αυτή είναι η ..Μεταρρύθμιση στη παιδεία ...
---------------------------------------------------------------------
εκείνους που Λυπάμαι πιο πολύ από τώρα -για του
χρόνου-είναι τους Διευθυντές Λυκείων και όσους θα ετοιμάζουν το Ωρολόγιο πρόγραμμα..
θα τους βγει η ψυχή ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΆ ...και αν τώρα φτάνουμε Νοερή για να χουν τα σχολεία
Πρόγραμμα ..από του χρόνου Καλό Φλύαρη..
Φυσικά το να αυξάνεις το ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ωράριο- και όχι απλώς το ωράριο των εκπαιδευτικών για να εξηγούμαστε -Χωρίς πρώτα νήχεις λύσει το κουβάρι των αναθέσεων και των ειδικοτήτων -είναι σα να ανάβεις τσιγάρο σε βενζινάδικο και να πετάς αναμμένο σπίρτο στη δεξαμενή
Φυσικά το να αυξάνεις το ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ωράριο- και όχι απλώς το ωράριο των εκπαιδευτικών για να εξηγούμαστε -Χωρίς πρώτα νήχεις λύσει το κουβάρι των αναθέσεων και των ειδικοτήτων -είναι σα να ανάβεις τσιγάρο σε βενζινάδικο και να πετάς αναμμένο σπίρτο στη δεξαμενή
------------------------
πάντως η έμμονη για αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών
δευτεροβάθμιας σε συνδυασμό με την αύξηση του αριθμού των μαθητών κλπ θα οδηγήσει
σε απίστευτες καραμπόλες και Πλήρη διάλυση έτσι κιαλλιως το ωρολόγιο πρόγραμμα
και τα Σχολεία από του χρόνου : Οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας περνούν τις ώρες
ανά ειδικότητα και έχουν την υποχρέωση να έχουν ορισμένο ωρο διδασκαλίας - αυτό
είναι ανεξάρτητο από τις άλλες σχολικές τους υποχρεώσεις οι οποίες τον τελευταίο
καιρό είναι απίστευτα αυξημένες λογά έλλειψης άλλου προσωπικού - πχ γραμματείς
. και υπάρχει ήδη τεράστιο ζήτημα Ωρών για ορισμένες ειδικότητες που αναγκάζονται
να πάνε σε δυο και τρία σχολεία .. Π.χ οι Πολιτικοί επιστήμονες - που - εν μέσω
.. Κρίσης - είδαν το μάθημα τους να καταργείται από Φέτος και να γίνεται ..μάθημα
επιλογής ..- Αλλά και παρά μα παρά πολλές άλλες ειδικότητες ..Αλλά αυτά είναι φαίνεται
Ψιλά γράμματα για τους εντελώς άσχετους Παρατρεχάμενους του Υπουργείου Παιδείας
που διάλεξε εκείνη την λύση που θα ικανοποιούσε την άρρενα που προετοίμασαν τα
ΜΜΕ , αντί να κοιτάξει σοβαρά τα προβλήματα της μέσης Παιδείας περά από φθηνούς
λαϊκισμούς.
---------------------------------------------------
αυτή την στιγμή τα σχολεία έχουν Μπουκώσει- Υπάρχει κάτι
που λέγεται Ωρολόγιο πρόγραμμα και υπάρχει ένα Μαθηματικό πάζλ : Ποιες ειδικότητες
δικαιούνται Ποια μαθήματα .. Αυτό το ξέρουν όσοι έχουν τηνπαραμικρη επαφή με
την εκπαίδευση και αποτελεί ένα από τα πιο μπερδεμένα ζητήματα .. όποιος λοιπόν
ακούει για ..αύξηση Ωραρίου - Διδακτικού ωραρίου- σήμερα παγώνει .. Δυστυχώς το
Υπουργείο-και οι ..σύμβουλοι του - ΔΕΝ κατάλαβε απολύτως τίποτε .Αυτό δεν σημαίνει
Ωτ συμφωνώ με τον εν λογά ...αγώνα αλλά να λέμε την αλήθεια και όχι να ορμάν διάφοροι
να ..λύσουν το πρόβλημα της Παιδείας ικανοποιώντας τον Φθηνό Τηλελαικισμό που προωθούν
τα ΜΜΕ . Στα Φροντιστήρια υπάρχουν εκπαιδευτικοί που κάνουν και πενήντα ώρες-..
στο σχολειό ΔΕΝ χωρεί.. Υπάρχει ωρολόγιο πρόγραμμα .. στα φροντιστήρια κάνουν ΜΟΝΟ
μαθήματα και μάλιστα συγκεκριμένα μαθήματα - ας πούμε Κατεύθυνσης - το σχολειό είναι
και αλλά - πολλά αλλά πράγματα . Αυτά δεν είναι υποχρεωμένος να τα ξέρει ένας
που δεν είναι εκπαιδευτικός Δ . Εκπαίδευσης αλλά είναι ΤΡΑΓΙΚΌ να μη τα λαμβάνει
υπόψη του το Υπουργείο Παιδείας .. άντε δεν ξέρουν ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΑΝ;
-----------------------------------------------------------
Συνεχίζω για λίγο ελπίζοντας να γίνει κατανοητό το ζήτημα
που βάζω : Αυτή την στιγμή υπάρχει ήδη ένας πολύ μεγάλος αριθμός περιφερομένων
σε τρία η τέσσερα σχολεία - καθηγητών - στα σχολεία των μεγάλων πόλεων -οι όποιοι
περιφέρονται για να συμπληρώσουν το απαιτούμενο από το νόμο ωράριο τους .. Αυτό
- το να πηγαίνεις σε δυο ητρια σχολεία κάποτε ήταν η εξαίρεση ..Σήμερα είναι ο κανόνας
..Θα πει ίσως κάνεις ..και τι έγινε.. Αυτό όμως σημαίνει ότι δεν αντιλαμβάνεται
την διαφορά της έννοιας του σχολειού από το Πανεπιστημιο.π.χ .Το Πανεπιστήμιο χρειάζεται
ειδικευμένη γνώση .. Το σχολείο χρειάζεται παιδαγωγούς . Ο παιδαγωγός οφείλει
να γυρίζει τα παιδιά να έχει μια Μόνιμη σχέση μαζί τους και με το σχολειό.. Με περιφερομένους
καθηγητές Δεν έχεις σχολεία .. έχει .. Φροντιστήρια οι κάτι άλλο αδιάφορο..και σκληρό
όπως περιγράφεται σε αυτήν την εξαιρετική ταινία http://www.clickatlife.gr/story.aspx?id=2290512
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου