Αναγνώστες

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Τα παιδιά της γειτονιάς σου, με πειράζουνε πάλι μεθυσμένος είσαι μου φωνάζουνε ....



-------------------------------

Τα παιδιά της γειτονιάς σου




Παραδοσιακό (Σμυρνέικο)



Τα παιδιά της γειτονιάς σου, με πειράζουνε ]2x



πάλι μεθυσμένος είσαι μου φωνάζουνε ]2x



Σαν μεθώ και πέφτω κάτω και λασπώνομαι ]2x



βάζω μπρος τα δυο μου χέρια και σηκώνομαι ]2x



Θα τα πιάσω να τα δείρω, τα μπαγάσικα ]2x



Να τα δώσω δυο χαστούκια να ‘ναι χάσικα ]2x



Σαν μου πεις πως δε με θέλεις, πως δε μ’ αγαπάς ]2x



μαχαιράκια είναι τα λόγια, κούκλα που πετάς ]2x



Όλο ούζο – ούζο – ούζο, το βαρέθηκα ]2x



φέρτε μου ένα τσιγαράκι που τ’ ορέχτηκα



φέρτε κι΄ένα αργελεδάκι που τ’ ορέχτηκα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Έρωτας του Προυστ: Σουάν , Οντέτ

 OCTAVIO PAZ Η ΔΙΠΛΗ ΦΛΟΓΑ Έρωτας και ερωτισμός( 1993)  Μετάφραση ΣΑΡΑ ΜΠΕΝΒΕΝΙΣΤΕ,  ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΑ ΕΞΑΝΤΑΣ-ΝΗΜΑΤΑ 1996  Σελ ,58 ,59 ,60   Ο...