Αναγνώστες

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ: η λιτανεια του μάγκα



--------------------------------------------
Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης, Βλάχος


Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης, Βλάχος

Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Τσιτσάνης, Βλάχος

Άλλες ερμηνείες: Απόστολος Νικολαΐδης

Δημήτρης Ευσταθίου

Γιώργος Νταλάρας

Νίκος Παπαδάτος



Σαν χριστιανός ορθόδοξος σ' αυτή την κοινωνία

εβάλθηκα ρε μάγκες μου να κάνω λιτανεία



Εμάζεψα τα σέα μου κι ένα κομμάτι μαύρο

και ξεκινώ ρε μάγκες μου να πάω στον Άγιο Μάμα



Μπαίνω μέσα στην εκκλησιά στις στρογγυλές καμάρες

και αρχινώ τις τσιμπουκιές σαν να 'τανε λαμπάδες



Μα ξάφνου ένας καλόγερος μου λέει κάνε πίσω

γιατί κι εγώ έχω σειρά τζούρα για να ρουφήξω



Νάσου κι ο αρχάγγελος με μια μεγάλη φούρια

απ' τα ντουμάνια τα πολλά τον έπιασε η μαστούρα



Μου λέει άκου χριστιανέ δεν είναι αμαρτία

που μπήκες μες στην εκκλησιά να κάνεις λιτανεία
πηγη
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=249

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 κινηματογράως και τρο TONY JUDT TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡ...