Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2009

Λοιπόν θα αρχισω να βαζω στη Λίστα των Ιστολογιων μου




(τωρα γιατί επελεξα αυτη την γελοιογραφια του Σταθη; χμμ)

...ορισμένα Εμφανώς Λογοκριμμένα (για παραξενους λογους ) και πολύ ενδιαφεροντα Μπλογκς
Ελπίζοντας καποτε να ξυπνήσουν και να τους συμπαρασταθούν ορισμένοι Παλιοι Μπλογκερς
(απο αυτους που ξερουν να συμπαραστέκονται Μόνο σε οσους αναρτουν χυδαιοτητες εις βαρος της αντιαπαγορευτικής Πολιτικής εναντι των Ναρκωτικών ενος μικρου δημοκρατικου κομματος...και να μη σηκώνουν Μυγα στο σπαθι τους οταν καποιος τολμησει να τους πει ''επιφυλασσομαι των Νομιμων δικαιωματων μου ..καιξερειςποιοςειμαιγωρε κλπ κλπ κλπ ) .

Να και άλλο Μπλογκ που εμφανέστατα Λογοκρινεται(κλικ) Υποψη


των Παλιων Μπλογκερς που θυμουνται να κραυγάζουν και να Τσιρίζουνε οχι στην Λογοκρισα

Μόνο για να υπερασπισουν το Δικαιωμα καποιου για Χυδαιότητες και Βρωψμερά αστειάκια που εμφανως στοχευουν στο να γελοιοποιησουν την αντιαπαγορευτική πολιτικη για τα Ναρκωτικά ..(με τα γνωστα ''θα σας κανωμεν θα σας δειξωμεν θα σας πηξωμεν θα σας πηδ...και ξερεις ποιοςειμαιγωρεεμεναοιπαππουδες μουκλπ κλπ )


Γι αυτό μωρε γιατί τηρειτε σιγήν ιχθύος ; Τι το επιληψιμο εχει αυτό το Μπλογκ ..Γιατί δεν μιλατε εδώ;
Μόνο οι Οικολογοι σας πειραξαν;Μόνο η αντιαπαγορευτική πολιτική;

Μερικά σχολια για τον Εμφυλιο απο μια παλια συζητηση


Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Μερικά σχολια για τον Εμφυλιο απο μια παλια συζητηση

1
Οκτώβριος 6, 2007 στο 12:49 π.μ.Νοσφεράτος
Ειναι φορές που η Ιστορια παρασερνει τα μικρα ανθρωπινα πάθη σε μια μεγαλειώδη παλίροια(πλημμυριδα) …
Οι μικρες αφηγήσεις χανονται,μες στην μεγαλη που φουσκώνει και ξεχειλίζει
Και μετα, επιστρεφει η αμπωτις ..
Τα νερα αποσυρονται και μενουν πιά οι μικροτητες σε ολη τους τη γυμνια
2.Οκτώβριος 5, 2007 στο 1:25 π.μ.
Νοσφεράτος

Ληθη δεν υπηρχε, αλλα μια παραξενη και εν πολλοις παραλογη συντροφικοτητα διαφαινοταν καποιες στιγμες.Γι αυτή την παραξενη συντροφικοτητα που αναπτυσσεται αναμεσα σε παθιασμένους εχθρους μιλησε καπου κι ο Ζιζεκ …Καποια στιγμή -λεει αν και δεν το θυμαμαι καλά -στην Γιουγκοασλαβικη τηλεοραση , ενας Σερβος κι ενας Αλβανος ,εθνικιστες και οι δυοαναπτυσουν παθιασμένα τα επιχειρηματα τους για το Κοσσοβο …Παρών ειναι κι ενας Δυτικός που καποια στιγή τους λεει περιπου οτι αυτά ειναι παλιες ιστοριες και καλό θα ειναι να προσαρμοστουνε και να κοιταξουν την προοδο και την προοπτική ενταξης στην Ε. Ε κ.λ.π κ.λ.π …Εκείνη την στιγμή-λεει ο Ζιζεκ -γυρισαν κιο δυο τους οι Εχθροι και τον κοιταξαν τον Δυτικό με ενα βλεμμα κοινό που ελεγε πολλά ..-Δεν ελεγε μόνο οτι ο ξενος δεν καταλαβαινε απολυτως τιποτε…
ελεγε πολλά για το κοινό (σχεδον ερωτικο) πάθος που καταλαμβανει δυο αντιπάλους

3
Οκτώβριος 5, 2007 στο 10:15 μ.μ
ΝοσφεράτοςΤο πως βλεπουμε(ερμηνευουμε )τον εμφυλιο ανατανακλα επισης την ιδεολογια (η τις νοοτροπίες ) της εκαστοτε εποχής οσο και ο Ιδιος ο εμφυλιος …Απο την μυθοποιηση του ΕΑΜ στην μεταπολιτευση στην σημερινη αποιδεολογικοποιηση .…Οπως στην προσωπική μας ζωή..Ερμηνευουμε καθε φορά το Τραυμα μεσα απο το Παρόν ..ως Ενθυμουμενο παρόν:Παντα εκ των υστέρωνΟ πυρηνας της τοτε αληθειας τωνπατεραδων και μαναδων μας και παππουδων Θα μας διαφευγει πάντα .

4.Οκτώβριος 5, 2007 στο 10:30 μ.μ
Νοσφεράτος

Οι δεξιοί γιατί ήτανε ενάντια στο ΕΑΜ;Τι κοινωνία είχανε στο μυαλό τους; Αυτή πριν τον πόλεμο;Τι θελανε ;
Το ”Πως φιλησα τον Μουσολινι ”(του Σπ Μαρκετου)ειναι ενα βιβλιο που δειχνει Ποσο θαυμαζαν τον Μουσολινι στην προπολεμική Ελλάδα και οχι μόνο οι Δεξιοι ….Κι αυτό δεν αφορουσε μονο την Ελλάδα αλλά και μεγαλο μερος της Λοιπής Ευρωπης-Να θυμηθουμε οτι οι Δυναμεις του Αξονα για τους μεν ηταν κατακτηση και κατοχή…αλλά, για την ερμηνεια αλλων Απελευθερωναν…
Απο ποιους ;Απο τους κομμουνιστες και Εβραιους..
Αυτό που εκ των υστερων θεωρηθηκε Προδοσια (η συνεργασια με τους Γερμνανους )για πολλους ηταν τοτε Πατριωτική πραξη ..Ηταν ”εθνικιστες” οι ανθρωποι ..Δηλαδή Γερμανοφιλοι ..πως να το κανουμε ..Οι ριζες του Αντιαμερικανισμου της συγχρονης Ελληνικής Δεξιας ισως μπορει να ανευρεθει σε εκεινα τα χρονια .

Λευτεριά στο Εco Cinema (Υποψιν Ροδιάς και οχι μόνο) κλικ


Οχι στην Λογοκρισια στην Μπλογκοσφαιρα..
Οχι στον Νεοπουριτανισμο...
( ε..εσεις οι Παλιοι Μπολγκερς που στηριζετε αυτους που κανουν εντελώς χαζά αστειακια με την αντιαπαγορευτική πολιτική ενος μικρου κομματος ..
και μου κανετε και τους ετσι και τους αλλιως και οχι στην Λογοκρισια και θα σας κανωμεν και θα σας δειξωμεν και αλλα τοιαυτα ..
Αυτήν την καραμπινάτη περιπτωση Δεν την πήρατε χαμπάρι;

Δηθεν;

Σε ενα απο τα καλυτερα και τα πιο αξιοπρεπή και ενδιαφεροντα Ιστολογια ..;)

Ε ;

H μήπως το Οχι στην Λογοκρισια ισχυει για οσους δυσφημούν συστηματικά τους Οικολογους (και Οχι μόνο)
και Δεν ισχύει για οσα Μπλογκ συνδυαζουν Οικολογια και Κινηματογραφο

ΓΕΝΕΤΙΚΗ Ο επόμενος πονοκέφαλος για τη WADA είναι γενετικός. απο το Βημα (κλικ εδώ)

Tί επιτρέπεται και τί απαγορεύεται για τα Μέλη και τα πρωην μέλη του Π. Σ ενός μικρου κόμματος...(και για αλλα μέλη και μη μέλη και λοιπά..


1.ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ στα Νυν μέλη του Π.Σ ενός μικρου κοματος να πουν τις λέξεις'' Επιφυλάσσομαι των Νομιμων μου δικαιωματα )(ακομα και ανα δεν τον αφορουν αυτά τα ..νομιμα δικαιωματα ..
ΔΙΟΤΙ σε αντιθετη περιπτωσιν Τα Πρωην μέλη του Π. Σ του ιδιου κόμματος που ως γνωστον δεν εχουν καμμιαν ικανότητα διακρισης και καμμιαν (νομικήν τουλαχιστον )παιδείαν υπάρχει η πιθανοτης να το εκλαβουν ως απειλήν Μηνυσεως και ως ..Αποπειρα Λογοκρισιας (Μμμμάλιστα κυριοι..ετσι ακριβώς ..Ναι !) και να αρχισουν να ...απειλουν στο γνωστον στυλ του ''ΞΕΡΕΙςΠΟΙΟς ΕΙΜΑΓΩΡΕΜΕΝΑ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣΜΟΥ ΤΟ ΧΤΙΣΑΝΕ ΤΟΜΑΓΑΖΙκλπ κλπ κλπ) οι δε φιλοι και γνωστοι των να αρχισουν να τσιριζουν ''θα σας βγαλουμε στο ραδιοφωνον και θα σας πηξωμεν και θα σας τηξωμεν και θα σας γαμ...(οχι αυτο δεν το είπανε ακομη αλλά που θα πάει )


2. Απαγορευεται στα μέλη και στελέχη ενος μικρου κομματοςνα κανουν αστεια με τα Ζωνιανά ιδιως οταν αυτά αφορουν στην πολιτική τριτου κομματος .

Επιτρεπεται ομως (και ουχι μόνο αλλά και προβάλετται ) οταν τα αστειακια αυτά τα κάνει ενα Αναπληρωματικό μέλος του Π. Σ του ιδιου κομματος εις βάρος Πάλι του ιδιου κομματος και της αντιαπαγορευτικής πολιτικής του εναντι των ναρκωτικών ..

Σε αντιθετον περιπτωσιν .θα σας πηξωμεν και θα σας τηξωμεν και θα σας γαμ...(οχι αυτο δεν το είπανε ακομη αλλά που θα πάει )


Ο καταλογος συνεχιζεται ...

Περι Μπαρων ο λόγος ..(απο σχόλια που εκαν σε σχετική συζητηση στου Π&Α


περι... Μπάρας

ερι Μπάρας
”κατσε κατω αποτην Μπαρα”

-ασφαλώς και υπήρχαν πολλοι Λογοι και προσχηματα για τις Μπαρες.
-βεβαια ανεξαρτητως λόγων – η προσχηματων το αποτελεσμα ηταν οτι δημιουργουσαν εσωτερικά συνορα.

Πισω απο την μπαρα η εξουσια του χωροφυλακα , των ΤΕΑ,του παπά τοποτηρητη,διαφορων ΄΄έθνικοφρονων ”παραγοντων ηταν αδιαφανής και ανεξελεγκτη.

Και φυσικά στρεφοτανν εναντιον λογής λογης μειονοτητων . ΄΄ Πολιτων αριστερών φρονηματων , κομμουνιστων ,Ποντιων παλιοτερα ,Μουσουλμανων ,Σλαβοφωνων κ.ο.κ

Και διχαζε .Και βαθαινε το χασμα μεταξύ πολιτων ..ασε που δημιουργουσε και προυποθεσεις παρανομου πλουτισμου και αρπαγής εις βαρος των ομαδων αυτών ..

Αλλα το κυριωτερο:Δημιουργουσαν μια αισθηση ανεξελεγχτου και αισθηματος κυριαρχου στους εκαστοτε τοποτηρητές της καταστασης μεσα απο την Μπαρα..

Διαφοροι …”παραγοντες” ενιωθαν εξουσιαστες .

Απολυτοι εξουσιαστες .. Και φυσικά ενιωθαν τηην αναγκη να αναταπωδωσουν στηνν τοτε εξουσια (και θυμομαστε γιαπολά χρόνια ποιοι ελεγχαν την εξουσια των μπαρων -ιδιως μετα τον εμφυλιο ..(γιαυτό επεμεινα τοσο για την Εθνικη αντισταση )- την χαρη που τους εκανε μεσω π.χ ελεγχου των ψηφων,τον ελεγχο του φρονηματος ”ας θυμηθουμε τι σημαινε για παρα πολλά χρονια το”υγειων εθνικών φρονηματων ” στα ..πιστοποιητικά και με ποια Πραταξη το ταυτιζαν ..

Φυσικά μεσα απο την μπάρα μπορουσαν να δρουν ανενοχλητα και αλλες Δυναμεις (π.χ Προξενειο).Μεσα απο την μπαρα ολα ειναι αδιαφανη. Και ειπαμε Ο ενας εθνικισμός (και οχι μονο αλλά και εθνικοφρων”παραταξη) νιβει τον αλλον .
Μπαρες . Κλειδια και Φρακτες . Εσωτερικά συνορα .Ταγματα . Παπαδοκρατια . Πιστοποιητικά κοινωνικων Φρονηματων . Εξαγορά ψηφων . Τρομοκρατια . (και πολλυ χειροτερα )

Αυτό παρηγαγαν οι Μπαρες (οχι απο μονες τους βεβαια μεταφορικά το λέω .) Παρά τα προσχηματα ..
Και φυσικά παρηγαγαν και αισθηματα μνησικακιας . Και μειονοτητες .
Ειναι η”επιστροφή του απωθημενου” Οτι κρυβεις κατων απο το χαλι-η τη μπαρα – θα το βρεις ξανά μπροστα σου αυριο ..

Σχόλιο από Νοσφερατος | Αυγούστου 28, 2009

ενα εκπληκτικό σχόλιο περι επωνυμων και.. Ανωνύμων που ειδα αλλου


και με το οποιο ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ


''Εχω την εντύπωση ότι υπερεκτιμούν το επώνυμο και ενδεχομένως την περσόνα τους ορισμένοι!
Να υπενθυμίσω ότι εδω κρίνονται οι απόψεις που κατατίθενται και όχι τα άτομα. Τα άτομα κρίνονται από τον κοινωνικό και οικογενειακό τους περιβάλλον , τον μικρόκοσμο τους δηλαδή. Αυτός , ο μικρόκοσμος , τους ξέρει (εάν τους ξέρει) και αυτός θα τους θυμάται(εάν τους θυμάται) αύριο μεθαύριο.
Τα λέω αυτά μήπως και λείψουν ο
ι εξυπνάδες των επωνύμων οι οποίοι θαρρούν ότι έχουν πιάσει τον παπά από τα αρχίδια γυροφέρνοντας ένα επώνυμο που τους έδωσαν- και το οποίο ,προσωπικά ,δεν μου λέει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ''

Και μου θυμιζει καποιους Που περναν το ..Επωνυμο τους πολύ στα σοβαρά και κατηγορουσαν εμάς τους Ψευδωνυμους ως ''..ανωνυμους κουκουλοφόρους (και Βγαλε την κουκουλα και λοιπά Κουκουλοβγαλτικά ...

Ορέα.....

τρια σημαντικά σχόλια για τον Αντισημιτισμο(σε μια συζητηση για την Τριπολιτσά)κλικ

δυο του ArisMUC
κι ενα του Παπουλη

ArisMUC aν θες αντεγραψε τα σχόλια σου να τα βάλω εδώ.. Εγώ για τους ..γνωστους λογους δεν θα τολμουσα ποτε να το κανω ...

Συλλυπητήρια των Οικολόγων Πράσινων

Συστάσεις του ΟΗΕ για τον Ρατσισμό στην Ελλάδα

Συστάσεις του ΟΗΕ για τον Ρατσισμό στην Ελλάδα

Αλιμονο. Μες το Μαντρι εμπήκαν οι Oprichniki

(Χήνοι του Καπιτωλιου: Δεξιά , εκεινος ο Γκρίζος που ανοιγει το στόμα εντελώς , ειναι ο Μr Flombas. Αριστερά (αυτό που κάνει την πάπια λέγεται Αβεσαλώμ-ο Πολλαπλός .Στη Μέση ο Καπετάν Αγάπης )
Φωτο: Θανάσης ....
---------------------------------------------------------------------------------------------
Μες το κοτέτσι μπήκανε οι ακρατείς οι Λύκοι
..και τώρα τι θα κάμωμεν εμεις οι ΦΙΡΦΙΡΙΚΟΙ;



Θέλουν να μας μαδήσουνε τα άσπρα τα φτερά μας
θέλουν να κάνουν Φουά-Γκρά με τα εντόσθια μας


Θέλουν να κάνουν Μήνυσες και να μας Λογοκρίνουν
Αλί! μας!. Τί θα κάμωμεν; Γιατί δεν μας αφήνουν;


Εμείς που κάθε Κατινιά καναμε Κομποσχοίνι
Πέστε μας ! τι θα κάμωμεν ολοι εμείς οι Χήνοι;

Οι οδηγιες της Ε.Ε υπερτερουν των ρητών διατάξεων του Συνταγματος ;


Ποιά ειναι η σχεση μεταξύ των οδηγιών της Ευρωπαικής Ενωσης που επιζητουν τηςν εναρμονιση των Εθνικών Νομοθεσιων με τις Ρητες Συνταγματικές Διατάξεις (και απαγορευσεις);


Αραγε το Ευρωπαικό Δικαιο Υπερτερει του Συνταγματος ;

Και αν υπερτερει αυτοματα τοτε γιατι εγινε ολη αυτή η φασαρια για την Αναθεωρηση του Α 16 που εν τελει Δεν εγινε ;

Τοτε γιατί δεν υιοθετουμε ολες τις Ευρωπαικές οδηγιες αυτοματα για να γλυτωνουμε και τον κόπο; (και τις φασαριες και τους καυγάδες;)


Αναπαντητα Ερωτηματα ...




Σάββατο, 29 Αυγούστου 2009

Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2009

Απαγορεύεται η χρήση του ονόματος "Ψωμιάδης" για εμπορικούς σκοπούς

Απαγορεύεται η χρήση του ονόματος "Ψωμιάδης" για εμπορικούς σκοπούς

ε δεν παμε καλά
καθόλου καλά
λέω ...

Μια νεα συζητηση για τοπως μπορεί να σταθεί η επιμονή στην «παραδοσιακή» αντίληψη ότι ο Εμφύλιος άρχισε στα 1946!'' αρχισε πάλι στην Καλυβαν



Υπο το φως (λεει) ...''νεων στοιχειων ''

http://panosz.wordpress.com/2009/08/22/civil_war-19/#comment-66465
''Πόσοι ήταν οι νεκροί του Εμφυλίου κατά τη διάρκεια της Κατοχής;
(λεει ο... ετσι )
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Γερμανού ιστορικού Kaspar Dreidoppel
τη διετία 1943-44 και πριν από τα Δεκεμβριανά 14.000-16.000 Ελληνες εξοντώθηκαν από τον ΕΑΜ/ΕΛΑΣ και άλλες 30.000-40.000 από τα Τάγματα Ασφαλείας και τις δυνάμεις κατοχής. Οι Γερμανοί είχαν μόνο 4.000 νεκρούς.
Πηγή:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=190087&ct=47&dt=20/07/2008
Αν τα στοιχεία αυτά ισχύουν, και αν λάβουμε υπόψη και τα Δεκεμβριανά, που ήταν η κορύφωση του Κατοχικού Εμφυλίου, αναρωτιέμαι πως μπορεί να σταθεί η επιμονή στην «παραδοσιακή» αντίληψη ότι ο Εμφύλιος άρχισε στα 1946!''''


------------------------------------

Ε ρε να μην μπορω να γραψω κατι στο ....προπύργιον του ''ελευθερου ..διαλογου''

χμμ.. απο την αλλη καλυτερα για να μη μου βγει και παλι το..ονομα υπο τα γνωστα προσχηματα

Ο κ. Χ. και ο Θοδωρής Ηλιόπουλος..Ενα εξαιρετικό αρθρο στην Ε του Νικολα Σεβαστακη


Το σύστημα εκδικείται...Γιάννης ΠαντελάκηςΒουλεύματος σκληρότηςΟΘοδωρής Ηλιόπουλος είναι ο μοναδικός φυλακισμένος για την εξέγερση του Δεκέμβρη.

Η Τέτα


ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ

ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ

Παρέκκλιση: η μη συμμόρφωση προς ένα δεδομένο σύνολο κανόνων που είναι αποδεκτοί από ένα σημαντικό αριθμό προσώπων που μετέχουν σε μία κοινότητα ή κοινωνία. Το τι θεωρείται παρεκτροπή διαφέρει από εποχή σε εποχή και από τόπο σε τόπο. Η κυρίαρχη κουλτούρα και οι παρεκκλίνοντες υποπολιτισμοί (subcultures).
Κύρωση: κάθε αντίδραση των άλλων προς τη συμπεριφορά ενός ατόμου ή μιας ομάδας με σκοπό να εξασφαλίσει την υπακοή του ατόμου ή της ομάδας σε ένα δεδομένο κανόνα. Οι κυρώσεις, θετικές ή αρνητικές, τυπικές ή άτυπες, εφαρμόζονται από την κοινωνία για να ενισχύσουν τους κοινωνικούς κανόνες.
Νόμοι: τυπικές κυρώσεις που ορίζονται από τις κυβερνήσεις ως αρχές που οφείλουν οι πολίτες να ακολουθούν. Τα εγκλήματα είναι μορφές συμπεριφοράς που παραβαίνουν τον (ποινικό) νόμο.

Θεωρίες του εγκλήματος

Βιολογική θεωρία
Λομπρόζο
Το έγκλημα και οι παρεκτροπές είναι γενετικά καθορισμένες
Μεταγενέστερο σχήμα:
-μεσόμορφοι (μυώδεις, ενεργητικοί τύποι) : έχουν περισσότερες πιθανότητες να γίνουν εγκληματίες
-εκτόμορφοι (αδύνατοι)
-ενδόμορφοι (περισσότερο σαρκώδεις)



Ψυχολογική θεωρία

Συνδέει την εγκληματικότητα με ορισμένο τύπο προσωπικότητας
Αμοραλιστική ή ψυχοπαθητική προσωπικότητα: αποτραβηγμένος, ασυγκίνητος χαρακτήρας που απολαμβάνει τη βία αυτή καθεαυτή

Κοινωνιολογικές θεωρίες

Εξετάζουν τις σχέσεις που παρατηρούνται μεταξύ συμμόρφωσης και παρέκκλισης
-Οι σύγχρονες κοινωνίες περιλαμβάνουν διάφορους υποπολιτισμούς
- Παρατηρούνται μεγάλες ανισότητες πλούτου και δύναμης

Α. Διαφορική συναναστροφή
Έντγουιν Σάδερλαντ
Τα άτομα γίνονται εγκληματίες εξαιτίας της συναναστροφής τους με πρόσωπα που είναι φορεί εγκληματικών κανόνων
Η εγκληματική συμπεριφορά μαθαίνεται σε πρωτογενείς ομάδες (π.χ ομάδες ομηλίκων). Οι εγκληματικές δραστηριότητες, όπως και οι σύννομες πράξεις, μαθαίνονται και κατευθύνονται στην εκπλήρωση των ίδιων αναγκών και αξιών.

Β. Δομική ανομία
Ρόμπερτ Κ. Μέρτον
Χρησιμοποιεί την έννοια της ανομίας. Ντυρκάημ: στις σύγχρονες κοινωνίες οι παραδοσιακοί κανόνες και πρότυπα ατονούν χωρίς να αντικαθίστανται από άλλους (βλ. και σημειώσεις για τη στρωμάτωση) Η ανομία υπάρχει όταν δεν υπάρχουν σαφή πρότυπα που προσδιορίζουν τη συμπεριφορά σε μια συγκεκριμένη περιοχή της κοινωνικής ζωής.


Κλάουγορντ και Όλιν : προσπάθησαν να συνδυάσουν τη διαφορική συναναστροφή με την τυπολογία του Μέρτον. Οι εγκληματικές συμμορίες των αγοριών εμφανίζονται σε υποπολιτιστικές κοινότητες στερημένων εθνοτικών μειονοτήτων με έλλειψη ευκαιριών για επιτυχία.
Στο Μέρτον η ανομία αναφέρεται στην ένταση που προκαλείται στη συμπεριφορά του ατόμου όταν οι παραδεγμένοι κανόνες συγκρούονται με την κοινωνική πραγματικότητα. Η παρέκκλιση είναι υποπροϊόν των οικονομικών ανισοτήτων ( η έννοια της πίεσης της επιτυχίας).

Πέντε πιθανές αντιδράσεις προς τις εντάσεις που δημιουργούνται μεταξύ των κοινωνικά επιδοκιμαζόμενων αξιών και των περιορισμένων μέσων για την πραγμάτωσή τους
1. οι συμμορφούμενοι: αποδέχονται τόσο τις γενικά παραδεκτές ιδέες όσο και τα συμβατικά μέσα πραγμάτωσής τους, είτε καταφέρνουν να τα επιτύχουν είτε όχι
2. οι καινοτόμοι: εξακολουθούν να αποδέχονται τις κοινωνικά παραδεγμένες αξίες, χρησιμοποιούν όμως μη νόμιμα ή παράνομα μέσα για να τις πραγματώσουν
3. οι τυπολάτρες: συμμορφώνονται προς τα κοινωνικώς αποδεκτά πρότυπα, αν και έχουν λησμονήσει τις αξίες που βρίσκονται πίσω από αυτά. Υπακούουν στους νόμους με τρόπο ψυχαναγκαστικό
4. οι αναχωρητές: έχουν εντελώς εγκαταλείψει την ανταγωνιστική αντίληψη, απορρίπτοντας έτσι τις κυρίαρχες ιδέες και τα αποδεκτά μέσα πραγμάτωσής τους
5. οι αντάρτες : απορρίπτουν τις υφιστάμενες αξίες και τα μέσα, επιθυμούν όμως να τις αντικαταστήσουν έμπρακτα με νέες και να ανασυγκροτήσουν το κοινωνικό σύστημα
- Οι γυναίκες θα έπρεπε να εμφανίζονται εντονότερα από τους άνδρες στις διάφορες κατηγορίες παρέκκλισης που επεσήμανε ο Μέρτον δεδομένου ότι έχουν λιγότερες ευκαιρίες από τους άνδρες να προχωρήσουν.
- Το επίπεδο επιτυχίας προσαρμόζεται ανάλογα με το πώς οι άνθρωποι την αντιλαμβάνονται ως τέτοια βάσει της πραγματικότητας της κατάστασής τους
Γ. Θεωρία του χαρακτηρισμού

Ο χαρακτηρισμός ενός ατόμου ως παρεκκλίνοντος ενισχύει την έκτροπη συμπεριφορά του. Εκκινεί από την παραδοχή ότι καμία πράξη δεν είναι εγγενώς εγκληματική (ή κανονική). Παρέκκλιση: Μία διαδικασία μεταξύ παρεκκλινόντων και μη παρεκκλινόντων
Λεμέρτ:
-πρωτογενής παρέκκλιση: αρχική πράξη παράβασης
- δευτερογενής παρέκκλιση: το άτομο φτάνει στο σημείο να αποδεχθεί το χαρακτηρισμό του και βλέπει τον εαυτό του ως παρεκκλίνοντα.
Η διαδικασία του «να μάθει να είναι παρεκκλίνων» κανείς τείνει να τονιστεί από τις ίδιες τις οργανώσεις που υποτίθεται ότι έχουν δημιουργηθεί για να διορθώσουν την παρεκκλίνουσα συμπεριφορά

-Παραβλέπονται οι διαδικασίες που οδηγούν στις πράξεις που χαρακτηρίζονται ως παρεκκλίσεις
-Δεν είναι σαφές κατά πόσον ο χαρακτηρισμός έχει πράγματι ως αποτέλεσμα την επίταση της παρεκκλίνουσας συμπεριφοράς
Συμπεράσματα:
.
Οι βιολογικές και ψυχολογικές προσεγγίσεις μπορεί να επισημαίνουν ορισμένα χαρακτηριστικά τα οποία, κάτω από ορισμένες συνθήκες κοινωνικής αγωγής και εμπειρίας, προδιαθέτουν ορισμένα άτομα να σκέπτονται την τέλεση αξιόποινων πράξεων.
Οι κοινωνιολογικές θεωρίες:
α. υπογραμμίζουν τις συνέχειες που υφίστανται μεταξύ εγκληματικής και «αξιοπρεπούς» συμπεριφοράς ,
β. το κατά πόσο κάποιος διαπράττει μία εγκληματική πράξη επηρεάζεται από το γενικό πλαίσιο (κοινωνική εμπειρία και κοινωνικό περιβάλλον) δράσης

Νεοαριστερός ρεαλισμός: Η βαρύτητα της έρευνας δίδεται στα θύματα παρά σε εκείνους που τέλεσαν τις εγκληματικές πράξεις. Σε μερικές αστικές περιοχές δημιουργούνται εγκληματικοί υποπολιτισμοί λόγω όχι της φτώχειας καθεαυτής αλλά λόγω της έλλειψης ένταξης στην ευρύτερη κοινότητα.
Κριτική: επισύρει υπερβολικά την προσοχή στην πλευρά του θύματος και θα μπορούσε να ενθαρρύνει στερεοτυπικές αντιλήψεις περί εγκληματιών (καθώς τα πορίσματά της στηρίζεται στις αντιλήψεις του κοινού/ «εν δυνάμει θυμάτων»).

Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2009

Σε πείσμα


Σε πείσμα

Παραιτήσεις υπουργών ζητούν οι Οικολόγοι Πράσινοι για τα δάση

Παραιτήσεις υπουργών ζητούν οι Οικολόγοι Πράσινοι για τα δάση


Monty Python - Philosophers' World Cup

Monty Python - Philosophers' World Cup
http://www.youtube.com/watch?v=92vV3QGagck

Το φεγγάρι, οι Οικολόγοι Πράσινοι και η λογοκρισία


Το φεγγάρι, οι Οικολόγοι Πράσινοι και η λογοκρισίαΤου Γιάννη Παρασκευόπουλου

αποσπασμα

''Το βουντού του συντρόφου του το είδε ως πραγματική απειλή για την ελευθερία στο διαδίκτυο, και έσπευσε να ζητήσει ρητή καταδίκη της ενέργειας από το Πανελλαδικό Συμβούλιο (ΠΣ) των Οικολόγων Πράσινων, στο οποίο είναι μέλος και ο αποστολέας. Μας έδωσε προθεσμία μέχρι τις 30.8 να καταδικάσουμε το μήνυμα, αλλά τελικά άλλαξε γνώμη και αποφάσισε να μας καταγγείλει δημοσίως χωρίς να περιμένει.


χωρις σχολια

Προσεχως: Το Μικρο Λεξικό των Βρωμικων Μυστικών της Μπλογκόσφαιρας


Με λύματα οπως : Ανωνυμία ,Ψευδωνυμια, Επωνυμια , Κουκούλες , Κουκουλοβγάλτες ,Κοψιμο(σχολιων) , Σχολιοβγάλτες,Τσουβαλιασμα ,Σουξουμουτουσού κ. α
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗ ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ .
(ανωτερο απο το Λεξιοκ Τεγοπουλου Φυτρακη)
ΠΡΟΣΕΧΩΣ..

(Ζητουνται συνεργαται ..Εμπειρια απαραιτητη .)

Ιστορικές διαδρομές, θεωρητικές επεξεργασίες και οργανωτική πολυμορφία της γαλλικής ακροαριστεράςΦΙΛΙΠ ΡΕΪΝΩΤο μωσαϊκό της άκρας Αριστεράς


περι δικαιωματος του καθενός να εχει αποψη για την Ιστορια..


Ο καθενας εχει το δικαιωμα να εχει αποψη για την Ιστορια.

Οχι μόνο οι Ιστορικοι ..

Ο καθενας . Και ο Υδραυλικός και ο Γιατρος και ο Δικηγορος .

Αρκει αυτό το δικαιωμα (να εχουν αποψη) να συνοδευεται κι απο ενα στοιχειωδες Ηθος ..

Και σεμνοτητα ..

Και σεβασμό στους μεγαλους δασκαλους .

τους πρωτοπόρους της Ιστορικής ερευνας

(π.χ τον Κορδατο)

Αρκει -πριν γραψει ο καθενας την αποψη του- να κατσει και να σκεφτει λίγο..:'' Εχω ερευνησει , εχω μοχθησει , εχω δοκιμασειστην βασανο -στοιχειωδώς - της ερευνας ,αυτά που προκειται να γραψω;''

Αλλιως το δικαιωμα στην Ιστορική αποψη
μετατρεπεται σε δικαιωμα στην θρασυτητα ...

Αλλιως καταντά η'' επανασταση της Ημιμαθειας '' και του Θράσους...

συγγνώμη για την οικολογική καταστροφή μέχρι στιγμής δεν ακούστηκε από κανέναν υπεύθυνο

συγγνώμη για την οικολογική καταστροφή μέχρι στιγμής δεν ακούστηκε από κανέναν υπεύθυνο

Οδηγός Οικοπεδοφαγίας για Ατζαμήδες

Οδηγός Οικοπεδοφαγίας για Ατζαμήδες

ταυτότητα ΚΑΙ αφήγηση

Η προσωπική ταυτότητα είναι μια αφήγηση, άρα μια επιλογή. Οι αφηγήσεις είναι σαν προβολείς. Φωτίζουν μέρος της σκηνής αφήνοντας την υπόλοιπη στο σκοτάδι. Αν φωταγωγούσαν ολόκληρη τη σκηνή, θα ήταν ουσιαστικά άχρηστοι. Το έργο τους, άλλωστε, είναι να θεραπεύσουν την σκηνή, να την προετοιμάσουν για οπτική και διανοητική πρόσληψη από τους θεατές να δημιουργήσουν μια εικόνα την οποία να μπορεί κανείς να αφομοιώσει, να κατανοήσει και να συγκρατήσει, μέσα από ένα χάος κηλίδων και στιγμάτων που κανείς δεν έχει τη δυνατότητα να προσλάβει ή να αντιληφθεί.
Αποστολή της αφήγησης είναι να επιλέγει και είναι ίδιον της φύσης της να συμπεριλαμβάνει αποκλείοντας και να διαφωτίζει σκιάζοντας

ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ.

ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ.

Τετάρτη, 26 Αυγούστου 2009

Η εθνική αντισταση, το ΕΑΜ , η λασπη και ο Θαλής ο Μιλησιος


Η προσπάθεια ορισμένων να αμαυρωθεί η εθνική Μας αντίσταση ( η μεγαλύτερη στην Ευρώπη μαζι με την Γιουγκοσλαβικη ) κατα των Γερμανων Ναζι και των ντοπιων συνεργατών τους και το ΕΑΜ , στη λογική του'' όλοι ίδιοι ήταν'(ταγματασφαλίτες και ΕΑΜΙΤΕΣ/Ελασιτες)'' και βρίσκοντας διάφορα πατήματα σε διάφορες πραγματικές ή πλαστές ακρότητες που έπραξαν και μέλη του ΕΑΜ


μου θύμισε μια ιστοριουλα -μύθο για τον Θαλή τον Μιλησιο και την υπηρέτρια


''Καποτες ο Θαλής κοιτώντας ψηλά τ' αστέρια έπεσε σένα λάκκο με λάσπη,,Μια υπηρέτρια που περνούσε απο κει άρχισε να τον κοροϊδεύει'Ου ..Ου , κοιτάς τ'αστερια και δεν προσέχεις και πέφτεις και στο λάκκο με τη λάσπη'


Και ο Θαλής της απάντησε : ''Εγώ τουλάχιστον κοιτούσα ψηλά στ' αστέρια και έπεσα και μια φορά στη Λάσπη '' Αλλά εσύ; μια ζωή κοιτάς Χαμω και ΕΙΣΑΙ μες τη Λάσπη'

Rodia Mixer: Αλληλεγγύη στο Μαύρο Βουνό του Γραμματικού!

Rodia Mixer: Αλληλεγγύη στο Μαύρο Βουνό του Γραμματικού!

ΦΩΤΙΕΣ – Στης Αττικής τις ολόμαυρες ράχες…

ΦΩΤΙΕΣ – Στης Αττικής τις ολόμαυρες ράχες…

Παραιτήσεις υπουργών ζητούν οι Οικολόγοι Πράσινοι για τα δάση

Παραιτήσεις υπουργών ζητούν οι Οικολόγοι Πράσινοι για τα δάση

σιγά μη παραιτηθουν ..Οσο παραιτηθηκαν για την δολοφονια του παιδιου , τα Βατοπεδια τα εκατονταδες σκανδαλα , ην φτωχια , την υποβαθμιση ζωής την ξεφτιλα , την ανυποληψια , τον Βουρκο στον οποιο οδηγησαν και οδηγουν τη χωρα .
Σιγά μην ...

ΕΝΑ ΠΟΛΎ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

http://gianniskonstantinou.wordpress.com/2009/08/25/%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/

Ulrich Beck -Μία συνέντευξη στον Πάνο Παπούλια για το Re-public: Ulrich Beck:Δικαιώματα: Πέρα από τον μεθοδολογικό εθνικισμό

http://www.re-public.gr/?p=169

Ο Ουρλιχ Μπεκ ειναι ενας απο τους σημαντικωτερους κοινωνιολογους του καιρου μας

Η ετικετα Παιδεια (142αναρτησεις )


Παιδεια

Παγκόσμιος Οργανισμός κατά Βασανιστηρίων: Δικαστική παρενόχληση εκπροσώπων Ρομά από Δήμο Ασπροπύργου

Παγκόσμιος Οργανισμός κατά Βασανιστηρίων: Δικαστική παρενόχληση εκπροσώπων Ρομά από Δήμο Ασπροπύργου

Μια παλια αναρτηση :Για ποιον επιπλέον λόγο -συν τοις αλλοις - είναι δυσκολη η εκλογική συνεργασια μεταξύ συγγενικών κομματων (πχ Συρζα - Ο -Π)

εχω πει -και εχουν πει και αλλοι οτι ουτως η άλλως η εκλογική συνεργασια(στις επομενες προωρες εθνικές εκλογές) ειναι δυσκολη .

Λογω των γνωστων : Καχυποψια , αμοιβαια τραυματα απο προηγουμενεςσχεσεις κλπ


Ομως υπαρχει και ενας -τουλαχιστον-επιπλεον λόγος .Πολύ απλός

ας παρουμε την περιπτωση Συριζα/ Ο-Π . θα μπορουσαν ασφαλώς να συνεργαστουν ..

Αν ο Συριζα σεβοταν την αυτονομία των Οικολογων Πρασινων και στον τιτλο..
οπως και σε μια κοινη προγραμματική συμφωνια


Και αυτή η συνεργασια θα ενεπνεε και πολλους που βρισκονται μεταξύ των δυο συγγενών χωρων-ειτε να ψηφισουν ειτε να συν-εργαστουν ..

Και οι οικολογοι και ο Συριζα θα ειχαν να κερδισουν απο αυτή τη συνεργασια . Ο Συριζα θα αυξανε την δυναμική του πολύ περισσοτερο απο το αθροισμα των ψηφων των Ο -π

Οι Οικολογοι δε , μπορει βεβαια να πιασουν το 3%...Και να βγαλουν παντω απο οχτω βουλευτες μονοι τους ..

Αν ομως δεν το πιάσουν ; Δεν βγαζουν κανενα και εξαντλουνται σε αλλεπαλληλες εκλογικές αναμετρησεις δυσαναλογες με την Μικρή οργανωτική τους δυναμη ..

Ειναι προφανές οτι ευνοει και τους δυο τους η συνεργασια .

Ομως - Ας σκεφτουμε Αν - συνεργαζονταν - αναποφευκτα στην λιστα των υποψηφιων θα εμπαιναν καποιοι επιλεγμενοι Και απο τα δυο κομματα ..

Δηλαδή και ο Συριζα και οι Ο- Π θα αναγκαζονταν εκ των πραγματων να κανουν μια στοιχειωδη τουλαχιστον επιλογή.: Να επιλεξουν καποιους ανθρωπους με καποια κριτηρια : Ας πουμε μακροχρονη ενεργη παρουσια , αναγνωρισιμότητα, συνεπεια , αγωνιστικό ηθος κλπ κλπ

Ενώ αν κατεβουν χωρια ..οι πιθανότητες πολλών να βρεθουν μεταξύ των υποψηφίων αυξανονται


-Οπως και η πιθανοτητα να τυχει και να βγουν και βουλευτες ..

Να γιατί....

23/9/2008

Tό πιο γελοιο με καποιους ..Μπλογκό


(ψευτο) μαγκες

Ειναι το οτι οι ιδιοι θεωρουν αυτονοητο το ..''δικαιωμα '' τους να βριζουν οποιον γουσταρουν, να απειλουν , να λερωνουν υπολήψεις ,ναπετανε εξω απο το Μπλογκ τους οποιον θεωρουν οτι στεκεται εμποδιο στα οποια σχεδια τους, να βγαζουν ονοματα , να ..μπαινοβγαινουν σε κομματα και μολις ...λιγουλακι τους πεις ''ρε δεν ντρεπεστε λιγακι τιναι αυτά που λέτε'' να
τσισριζουν προσχηματικά '' η ελευθερια του λόγου''(ποιου λόγου ρε.. 'Λογος ειναι αυτός ή οχετος κουτσομπολιών και κατιναριού ;) και ξανά
να βριζουν οποιον γουσταρουν να απειλουν , να λερωνουν υπολήψεις ,

Τι να πει κανεις ..
Καποτε εννοιωθα Θυμο ..
Τωρα ουτε καν..
Μονο Οικτο ..
Θα πρέπει να ειναι πολύ δυστυχισμένοι ..

Παιδιά...Το πρωτο βημα που πρπει να κανετε ειναι να κατανοησετε την Ζηλια , τον Φθονο , τηναισθηση του (δηθεν ) παραμερισμου , τον απιστευτο εγωισμό που σας τρωει τα σωθικά ..
Ριξτε καμμια ματια μέσα σας ..
θα σας κανει καλό .
(και στο κάτω κατω ανθρωποι ειμαστε πάνω απ' ολα ..Σας καταλαβαινουμε ..Μη κανετε σαν τα μωρά παιδιά που κρατανε την αναπνοη τους μεχρι να σκασουν. γιατί δεν τους πηραν το παγωτο που (νομιζαν ) οτι δικαιουνται ..)

"ΟΛΟΙ με μαύρα ρούχα"....


-Του Προκρούστη το κονάκι (μ-λ).. ενα Ποστ με πάνω απο Χιλια ποιηματακια που γραφονταν εκεινη την στιγμή..

-Του Προκρούστη το κονάκι (μ-λ)
θεος σχωρεστον..

Καήκατε και 'σείς κύριοι υπουργοί(απο την ''Ε'' για τις φωτιες )

Καήκατε και 'σείς κύριοι υπουργοί


Η τελευταια φωτια .To Tvx : Σβηστε κιαυτήν να τελειωνουμε ..Για τον δαυλο της Νου. Δούς ..Της μεγάλης Φιλελευθερης Παραταξης ντε

http://www.tvxs.gr/v18966
Αυτηνης που εχει ρημαξει την χωρα ..
και το μόνο που την ενδιαφερει - εν μεσω αποκαιδίων- εινα να μας το ολοκληρωσει τον εργον της ..
(ενώ τα διαφορα κολαουζα της συνεχιζουν αδιαφορα να προβαλλουν τα χιλιαδες Υπαρκτοτατα προβλήματα που η ιδια η Νου Δου εν πολλοις προκαλεσε ..μόνο και μόνο για να στηριξουν τα ..ιδιωτικά κολλέγια ...)
Δεν καταλαβαινουν τιποτε αυτοι μωρε ..Τιποτε ..

ενα παλιο μου σχολιο για το ζητημα του ονοματος ....

....
Αλλά και πέρα απο αυτό φαντασου : ερχεται ενας μπομπιρας πέντε- δεκα χρονών και σα απειλεί και σε βριζει π.χ θα σου δειξω εγώ, και μουχεις πάρει την περιουσια κ.λ.π…
Μαλλον εχεις δυο (ή και παραπάνω επιλογές)
Η μια ειναι να χαμογελασεις και να φύγεις
… Η αλλη ειναι να κανεις σαν Υστερικός ( να φωνάζεις με απειλει,να τσιριζεις κ.λ.π )
(και μάλλον υπαρχει και τριτη και τεταρτη , αν βλεπεις οτι ο μικρός το παρακάνει: Να τον κοιτάξεις σοβαρα , να του πεις παιδακι μου γιατί τα λες αυτά και Τι φοβασαι πραγματικά ,με δυο λόγια να τον καθησυχασεις
…διοτι Εσυ εισαι ο Ωριμος ενηλικας (που θα πρεπε να συμπεριφερθεις ωριμα και ψυχραιμα) και οχι το μικρό παιδί που μπορεί, εκείνη την εποχή, να νιωθει ανασφάλεια επειδή γινεται πόλεμος στο σπίτι του και του λειπει ο μπαμπας του και ,ψαχνει να βρει την ταυτότητα του και μπορεί, πίσω απο την φαινομενική του ανησυχία και επιθετικότητα ,να προσπαθεί (αδεξια και μεσω αυτής )
να βρει προστασία και να νιωσει αυτό οτι δεν απειλειται , σε εναν ωριμο ενηλικα της γειτονιας…)

.. Δυστυχώς ομως,πολλές φορες οι ωριμοι ενηλικες συμπεριφερονται σαν μικρά παιδια
Comment by Νοσφεράτος July 3, 2007

Ο λίβελλος του αίματος στην Θεσσαλονίκη και στο Πορτ Σάϊντ / Blood Libel in Salonica and in Port Said.

Ο λίβελλος του αίματος στην Θεσσαλονίκη και στο Πορτ Σάϊντ / Blood Libel in Salonica and in Port Said.

Η Δημόσια Ιστορία προβάλλει τώρα τα θύματα και όχι τους θύτες.(Φλαισερ)

Η Δημόσια Ιστορία προβάλλει τώρα τα θύματα και όχι τους θύτες.

Η υπόθεση 'Μαξ Μέρτεν'.

Η υπόθεση 'Μαξ Μέρτεν'.

Από το βιβλίο του Γιάννη Κάτρη:
«Η Γέννηση του Νεοφασισμού Στην Ελλάδα»
Εκδόσεις Παπαζήση, σελ. 100 ως 106.

η Μαρια Βασιλακου για την ανοδο της ακροδεξιας στην Αυστρια (κλικ)

πολύ παλια αναρτηση που ομως εχει πάντα επικαιροτητα
Αποσπασμα:


''Βεβαίως και δεν είμαι ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Παρ' όλα αυτά, είναι σημαντικό ότι παραμείναμε σε υψηλά επίπεδα, διατηρώντας περίπου 20 έδρες στη Βουλή. Ωστόσο, τόσο για μας όσο και για τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κόμματα των Πράσινων διαφαίνεται πλέον η αναγκαιότητα να εστιάσουμε σε ζητήματα κοινωνικής πολιτικής. Δεδομένου ότι ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό των Ευρωπαίων τρέφει -δικαιολογημένα- φόβο για το μέλλον, λαϊκό έρεισμα θα έχουν τα κόμματα που θα λάβουν υπόψη τέτοιες τάσεις για να προτείνουν μέτρα αντιμετώπισης. Τα οικολογικά ζητήματα, όπως και τα θέματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, είναι βεβαίως σημαντικά αλλά, πλέον, δεν επαρκούν.''

Τα χαμενα πορνογραφήματα...Απο το Ποιείν

Dana Semitecolo, Τα χαμένα πορνογραφήματα της Δρ. Ποστ Πουρί



(αντε Ματθίλδη .. γραψε...)

Τρίτη, 25 Αυγούστου 2009

nessie: περιοδικο φιλοσοφιας

Θυμαμαι εκει στη δεκαετια του' 8Ο

στα τελη του 80
που ειχε βγει ενα ''φιλοσοφικο ''περιοδικό
κι αρχισε να προβάλλει μανιωδως και Καστοριαδη, και Τροστσκι
κλπ κλπ
κιειχαμε ολοι ενθουσιαστει
..
και λεγαμε Μπραβο ..(και δεν προσεχαμε τις λεπτομέρειες στις πίσω σελιδες

Μεχρι
που ξαφνικά μας το γυρισε το παραμυθι το περιοδικό αυτό
κιαρχισε να προβαλει κατι νεοφιλελευθερους ,
κι αρχισε να προβαλλει το ΔΕΞΙΟ του προσωπο ..
γιατί τα λέω ολα αυτά;
Προσοχή αιδια ..
Η Δεξια εχει πολλά οδαρια
(σημ. Ασφαλώς και ο σταλινισμος εχει κανει εγκληματα ... Και το Ζαχαριαδικό ΚΚΕ εξοντωνε και τροτσκιστες κλπ ..
Ομως το κρισιμο κριτηριο παραμένει πάντα : Απο ποιά σκοπια γινεται η Κριτική στην Εθνική αντισταση;
Απο την σκοπια των απολογητών του ταγματασφαλιτισμου; Απο αυτους που θελουν να βγαλουν λάδι τους Ναζί;)

Περί κοινης Γνωμης και Προπαγάνδας

·


· Γνωμη- Κοινή γνωμη-Προπαγανδα

· Οροι

· στερεοτυπο

· Στερεοτυπο σημαινει τις ετοιμες ιδεες και εικόνες πού παρεμποδιζουν την λειτουγια της κρισεις γιατί υπαρχει μια εκ των προτερων διαμορφωμένη κρίση

· Ειναι δηλαδή προκατασκευασμένα σχήματα αντίληψης -σκεψης( διανοητικές εικόνες ιδεες) πού παρεμβαλλονται αναμεσα στην πραγματικότητα και τήν αντιληψη πού σχηματ’ιζουμε γιαυτήν την πραγματικότητα προκαλώντας απλοποιησεις και γενικεύσεις πού την διαστρεβλώνουν.

· α.Γνωμη ( ατομική) Εναι μια συμπεριφορά πού εφραζεται με λεκτική διατύπωση( γραπτά ή προφορικά) και αποκαλύπτει τη σταση ενός προσώπου σε σχεση με κάποιο συγκεκριμμένο ζήτημα

· - Οι (ατομικές) γνωμες ειναι αρκετά ευμεταβλητες και λόγω της ποικιλίας των θεμάτων στα οποια αναφέρονται αλλά και λόγω του επηρρεασμου τους από τις πολυπλοκες διαδικασίες επικοινωνίας και πληροφόρησης

· Η Κοινή γνώμη αποτελή μια λίγο ή πολύ ομοιογενή ντιληψη του συνόλου τών μελών ή της πλειοψηφίας μιάς κοινωνικής ομάδας.Εμφανιζεται ως τοποθετηση υπερ ή κατά σε μια αλλη τοποθετηση ή αντιληψηπ.χ ως ως τοποθετηση απεναντι στίς κυβερνητικές αντιλήψεις και τοποθετήσεις

· Η ατομική και ομαδική γνωμη ειναι διαφορετικά πραγματα πού μπορεί να διαδεχονται η μια την αλλη ή να συνυπάρχουν . Μπορεί δηλαδή τα ατομα να μετέχουν σε μια ομαδική γνωμη κ;αι σε

· μια αλλη κοινωνική περίσταση, τα ιδια τα ατομα να εκφρασουν τίς ατομικές τους γνώμες

· επίσης ειναι δυνατό,την ιδια στιγμή και για τό ιδιο ζήτημα ενας ορισμένος αριθμός ατόμων νά έχουν προσωπικ΄η γνωμη και ταυτόχρονα να συμμετέχουν σε μια ομαδική γνώμη

· Ο ορος’’ κοινό’’ δηλώνει μια αμορφη ( ατυπη) κοινωνική δομή , της οποιας τα μέλη έχουν τις ίδιες απόψειςή ( και) τα ιδια κοινά ενδιαφεροντα-συμφεροντα πού δεν εχουν όμως δημιουργηθεί από προσωπική επαφή μεταξύ τους π.χ αναγνωστικό κοινό, επιβατικό κοινό κ.λ.π












· Πότε μια γνωμη μπορεί να χαρακτηρισθεί κοινή: ως κριτηριο για τον χαρακτηρισμό μιας γνωμης ως κοινής χρησιμοποιουμε το βαθμό συμπτωσης της γνώμης των ατόμων - μελών

· ενός ‘’κοινού’’ δηλαδή μιας ομαδας πούαποτελείται από ατομα πού εχουν το ιδιο ενδιαφερον για ότι αποτελεί αντικείμενο της γνωσης του

· Ας σημειωθεί ότι παραμετρος της γνωμης ειναι και οι γνωμες εκεινες πού δεν τυς δόθηκε η ευκαιρία να εκφρασθουν , οι κρυφές ή λαναθνουσες γνωμες

· Η προπαγάνδα



· Κατά τον ορισμός του Bartlet ‘’ προαγάνδα ειναι ‘’ μία αποπειρα ν α επηρρεασθεί η κοινή γνωμη και να καθοδηγηθεί κατα τετοιο τρόπο ώστε τα ατομα να υιοθετήσουν μία ορισμένη γνώμη και συμπεριφορά’’ . Να προστεθεί όμως σέ αυτό τόν ορισμό οτι ο επηρρεασμός ,οσο αφορά την πολιτική προπαγάνδα αφορά στην πραγματοποίηση ενός πολιτικού σκοπου,με την ευρεία εννοια σκοπού,και διακρίνεται από την δημοσιότητακαι την διαφήμιση πού αποβλέπουν σε εμπορικό σκοπό, αν και τα μέσα πού χρησιμοποιούν οι τελευταίες να μή διαφέρουν από εκεινα της προπαγάνδας Παρατηρήθηκε επίσης οτι, η προπαγάνδα, ανα και επηρεάζει οπωσδήποτε την παιδεία διακρίνεται από αυτήν , καθώς η πρωτη δεν αποβλέπει στην μορφωση , δηλαδή στην διαπαιδαγώγηση κατά την εννοια της ηθικής και πνευματικής ανεξαρτησίας και ακεραιότητας τους ατόμου αλλά στην πειθω ή την υποταγή. Οπωσδήποτε η διακριση προπαγάνδας και παιδείας ειναι αρκετά αβέβαιη, εξαρτάται μάλλον απότον τύπο της προπαγάνδας , τό αν θα επιτελέσει ή όχι παιδαγωγικό σκοπό. Ο P Hofstater γραφει πώς ‘’ με την προπαγάνδα γίνεται προσπαθεια να αναστατωθεί μια κανονιστική ισορροπία πού έχει ήδη εγκαθιδρυθεί με την παιδεία. . Αυτή η διαπίστωση μπορεί να μεταφερθεί ως ενα σημείο και στίς διαφημίσεις’ και εκεί γίνεται κατα΄πρωτο λ΄γο προσπαθεια να αντικατασταθεί μια παλιότερη μορφή ικανοποίησης των αναγκών με νέα μέσα. Επειτα από αυτα μπορούμε ευκολα να καταλαβουμε τον αναταγωνισμό πού δημιουργείται αναμεσα στην εκπαιδευση και στην προπαγάνδα.....Γενικά νομίζω... μια κοινωνία πού περναει γρηγορες αλλαγές θ αναπτύξει περισοτερη προπαγάνδα απ’ ότι μια κοινωνία δεμένη στη παραδοση της και σχετικά σταθερή. ... Επειδή κάθε προπαγάνδα έχει σκοπό μια λιγότερο ή περισσότερο βαθια αλλαγή της υπαρχουσας κανονιστικής ισορροπίας δεν θα μπορουσε ν’ αποφυγει να χαρακτηρισθεί ‘’ανηθικη’’ σε κάποιες εποχές και από κάποιες ομάδες’’ [P Hofstater Εισαγωγή στην Κοινωνική Ψυχολογια , Νεα Συνορα 1978 σ 272.}



· Ως προς τα μέσα, ή τούς τρόπους πού χρησιμοποιουνται, η προπαγάνδα μπορεί να χαρακτηρισθεί σε ατομική και σε μαζική ή ομαδική. Ατομικά μεσα προπαγάνδας ειναι η επίσκεψη στο σπίτι, η διανομή εντύπων , η εικόνα , το τραγούδι κ.λ.π και συλλογικά μεσα (ραδιοφωνο και τηλεόραση)

· Ο Donemach συνοψίζει σε πέντε τούς κανόνες της προπαγανδας

· ¨1ο Τόν κανόνα της απλούστευσης καιτού μοναδικου εχθρού. Σύμφωνα με αυτόν , τα πολιτικά συνθηματα θα πρεπει να ειναι απλά, ευληπτα, εντυπωτικά . Παραδειγμα της Γαλλικής Επαναστασης ‘’ Ελευθερία , Ισότητα Αδελφότητα, ‘’ Της Ρωσσικής ‘’ Γή και Ειρήνη’’, των Χιτλερικών ‘’ Ενας λαός, μια Επικρατεια, Ενας Αρχηγός’’( πρβλ και το I like IKE( Εisenhauer) των ΗΠΑ )

· 2ο τον κανόνα της μεγενθυνσης και της παραμόρφωσης

· Η μεγενθυνση της σημασίας τού γεγονότος, της ενεργειας ή του σκοπού στα οποια αφορά η προπαγάνδα ειναι αυτονοητη. Οσο αφορά την παραμόρφωση, μπρεί να ποικίλει σε εκταση ή σε ποιότητα, από την πλήρη διαστρεβλωση της πραγματικότητας μεχρι τον φωτισμό της κατω από ορισμένο πρίσμα για τούς σκοπούς της προαπαγάνδας

· 3ο τόν κανόνα της επαναληψης. Ενα σύνθημα(ολική ή μεική αλήθεια ή ενα ψεμμα) επαναλαμβάνεται συχνα με ορισμένο ρυθμό για να επιβληθει

· 4ο τον κανόνα της μεταγγισης

· . Η προπαγάνδα δεν ξεκινά από το μηδέν αλλά εκμεταλεύετια τίς ήδη υπαρχουσες διαθέσεις. Πχ αντισημιτισμός , αλυτρωτισμός στην Γερμανία στην περιπωση της ανόδου τού Χίτλερ

· 5ο Τόν κανόνα της ομοψηφίας και της μεταδοσης. Ο προπαγανδιστής εφανίζεται όχι ως πρωτοπόρος ή σαν ατομικότητα πού θελει να δημιουργήσει νεες καταστασεις αλλά σαν εκπρόσωπος τού συνόλου. Φροντίζει επίσης να εκμεταλευεται ενα μικρής σημασίας γεγονός και να τό μεταδίδει σαν ενδειξη μεταστροφής της κοινής γνωμης

εθνολαικισμός και Θεσσαλονίκη

εθνολαικισμός και Θεσσαλονίκη
στου ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου