Αναγνώστες

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

περι των ειδωλολατρικών εκδηλωσεων ,τασεων και αποψεων που εκδηλωνονται τελευταιως στην Θεσσαλονικη




Αραγες Δωδεκα θεοι θα ερθουν με Χλαμύδες

και πλήθη αλλαλαζοντα θ’ουρλιάζουν στις κερκίδες ;
Μηπως θε ναρθει ο Ηρακλής ; Μην ο Θεός ο Δίας ;
Μηπως τα Είδωλα ξανά θα φτιαξει ο Φειδίας;



Μη ταχα βγει ο Ποσειδών απο την παραλία
να τύπτει με την Τριαινα τον καθε Μητραλοία ;

Μη πεσει ο Μεγα Αλέξανδρος από τον Βουκεφάλα
Μη
ν ο Πανικας τραγουδα παλι την ”Μαντουβάλα ”;



καμμια φορα στην πόλη μου με πιάνει απελπισία
που βλεπω να βυθιζεται βαθια στην αφασια



απο την μια ο Ανθιμος απο την αλλη ΒΛΗΜΑ
πειτε μου …τι καλό θα βγει μεσα σε τετοιο Κλίμα;



9 σχόλια:

anepidoti είπε...

όπου βλήμα, βλήματα...
μια...ειδωλολάτρισα, ανάμεσα σε 1000.000 άλλους...
γλυκόπικρη καλημέρα, χωρίς απαντήσεις στο τελευταίο ερώτημα, δυστυχώς...

Νοσφεράτος είπε...

μια...ειδωλολάτρισα, ανάμεσα σε 1000.000 άλλους...
Βρε μπας και εισαι ..σαλονικιά;

Γιάννης είπε...

στην ΙΕΕ της εκδοτικής αθηνών αναφέρεται: «Την άνοιξη του 390 ο Θεοδόσιος δημοσίευσε ένα νόμο που τιμωρούσε με θάνατο την ομοφυλοφιλία. Βασιζόμενος στο κείμενο αυτό ο Βουθέριχος φυλάκισε έναν δημοφιλή ηνίοχο. Οργισμένος ο όχλος κατακρεούργησε τον στρατηγό. Ο θυμός που κατέλαβε τον Θεοδόσιο ήταν τρομερός και διέταξε να περικυκλώσει ο στρατός τον ιππόδρομο και να σφάξει όλους τους θεατές. Για την διαταγή μετανόησε, αλλά η ανάκλησή της έφτασε στη Θεσσαλονίκη αφού είχαν σφαγεί 7.000 πολίτες». Αυτά ισχυρίζονται ο Σωζομενός (Εκκλ. Ιστ., 7, 25) και ο Θεοδώρητος Κύρου (Εκκλ. Ιστ., 5, 17).
«Ο ηνίοχος συνελήφθη και οδηγήθηκε στη φυλακή. Αργότερα, γίνονταν αγώνες στον ιππόδρομο και ο λαός της Θεσσαλονίκης απαίτησε την απελευθέρωση του ηνίοχου, θεωρώντας τον απαραίτητο για τον εορτασμό των αγώνων. Επειδή το αίτημά τους απορρίφθηκε, εξεγέρθηκαν και έσφαξαν το Βουθέριχο. Ακούγοντας γι’ αυτή την πράξη ο αυτοκράτορας οργίστηκε πολύ και διέταξε ότι ένας αριθμός πολιτών θα εκτελούνταν. Η πόλη γέμισε με το αίμα πολλών αδίκως σφαγμένων. Και οι ξένοι που είχαν μόλις έρθει εκεί, θυσιάστηκαν μαζί με τους άλλους», γράφει ο Σωζομενός.
Σύμφωνα με τον Μαλάλα (Χρονογραφία, λόγος ιγ’, 347-348 (PG 97 517BC)), που έζησε 2 αιώνες μετά τα γεγονότα (οι Θεοδώρητος και Σωζόμενος ήταν σύγχρονοι των γεγονότων) η στρατιωτική διεύθυνση είχε επιτάξει πολλές κατοικίες των Θεσσαλονικέων για να τις χρησιμοποιήσουν ως κατάλυμμα των στρατευμάτων που παρεπηδημούσαν στην πρωτεύουσα της Μακεδονίας, κατ’ εφαρμογή του μέτρου του μετάτου (metatum) και το μέτρο αυτό προκάλεσε τη δυσφορία και αγανάκτηση των πολιτών. «Τοῦ στρατιωτικοῦ πλήθους διὰ μιτάτα ταράξαντα τὴν πόλιν, ἐσταςίασαν καὶ ὕβρισαν τὸν βασιλέα οἱ Θεσσαλονικεῖς. Καὶ θεωρήσας ἱππικὸν ἐν τῇ αὐτῇ πόλει γέμοντος τοῦ Ἱππικοῦ ἐκέλευσε τοξευθῆναι καὶ ἀπώλετο πλῆθος χιλιάδων δεκαπέντε. Καὶ διὰ τοῦτο ἀγανακτῆσας κατ’ αὐτοῦ Ἀμβρόσιος ὁ ἐπίσκοπος ἐποίησεν αὐτὸν ὑπὸ κώλυμα», γράφει επί λέξει. Αυτή είναι μια δεύτερη πιθανή αιτία.

Ο Θεοφάνης συνδυάζει τις δυο εκδοχές θεωρώντας τα μιτάτα αιτία και την φυλάκιση του ηνίοχου αφορμή: ἐταράχθη ἡ πόλις διὰ τὰ μιτάτα τοῦ στρατοῦ, καὶ διὰ πρόφασιν ἡνιόχου καὶ τοῦ παιδὸς τοῦ ὑπάρχου (Χρονογραφία, P.339C).

Ο Ζωναράς γράφει (Επιτομή ιστοριών, XIII, 18): «Όταν περνούσε από τη Θεσσαλονίκη με το στράτευμά του, ο λαός της πόλης για κάποιους λόγους ξεσηκώθηκε, με αποτέλεσμα οι Θεσσαλονικείς να τον χλευάσουν και να φονεύσουν τον έπαρχο. Προς στιγμήν φάνηκε πως ο αυτοκράτορας έδειξε ανεκτικότητα απέναντι στη λαϊκή εκείνη εξέγερση. Κατόπιν ανακοίνωσε τη διεξαγωγή ιππικού αγάνα και μόλις ο λαός συγκεντρώθηκε στον ιππόδρομο, παρέταξε ολόγυρα τον στρατό, που ρίχνοντας κατά σμήνη τα βέλη και τα δόρατα πάνω στο πλήθος σκόρπισε τον θάνατο σε δεκαπέντε περίπου χιλιάδες άτομα».

στην ελλάδα δε διαβάζει κανείς ιστορία. μόνο σερφάρει στο ίντερνετ και έτσι προκύπτει η σφαγή πολιτών στον ιππόδρομο ερμηνεύεται ως σφαγή στοχευμένα εθνικών στον ιππόδρομο. δε βαριέσαι.

Ανώνυμος είπε...

«Την άνοιξη του 390 ο Θεοδόσιος δημοσίευσε ένα νόμο που τιμωρούσε με θάνατο την ομοφυλοφιλία. Βασιζόμενος στο κείμενο αυτό ο Βουθέριχος φυλάκισε έναν δημοφιλή ηνίοχο. Οργισμένος ο όχλος κατακρεούργησε τον στρατηγό....''

Αρα : Δεν επροκειτο για εξεγερση εθνικών αλλά για εξεγερση ΥΠΕΡ της ομοφυλοφυλιας (αν οχι ομοφυλοφυλων τουλαχιστον φιλικά προσκειμενωνν)
Να κατι που πρεπει να το μαθει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το κινημα για την ''ομοφυλοφυλη περηφανεια '' και να το κάνει Γνωστό ανα τον κόσμο
Ετσι θα διοργανωνεται καθε χρόνό στην Τσιμισκή παρέλαση του κινηματος της '' Ομοφυλοφυλης περηφανειας '' και οι μαγαζατορες θα ειναι ευχαριστημένοι διοτι ως γνωστόν προκειται για ατομα υψηλής εισοδηματικής σταθμης ..
Ολοι θα ειναι ευχαριστημένοι ..και η Θεσσαλονικη θα γινει επιτελους η Πρωτευουσα των Βαλκανιων και της Ευρωπης στον Τουρισμό
Πιστευω οτι θα ενθουσιστει ο Δημαρχος και (ιδιως ) ο Νομαρχης οταν τους μεταφερθει η Προτασις

Γιάννης είπε...

να γίνουμε το μάντσεστερ των βαλκανίων, όπου (μάντσεστερ) είχαν προτείνει να γίνει ομοφιλοφιλούπολη για τουριστικούς λόγους. "αδελφοποίηση" τώρα.

ο παοκ άλλωστε είναι φιλο-μάντσεστερ γιουνάιτεντ.

μια απορία όμως: γιατί οι γοργόνες στην παναγία δεξιά ήταν τόσο σεμνά ντυμένες, σα θεούσες; δηλαδή απλώς με ένα σουτιέν (που φόραγαν) και μια ουρά ψαριού (που φόραγαν)νομίζουν ότι θα πάμε στην εκδήλωση;

και τι έχει να πει ο ψωμιάδης για την κλοπή του συμβόλου της γοργόνας;

Νοσφεράτος είπε...

γιαννη
ποιες γοργονες;
πως τα χανω αυτα ....

εχεις δει τον μορμονογοργονο

Γιάννης είπε...

Νοσφεράτε,
ποιον μορμονο-γόργονο; την ταινία όπου εκείνος ερωτεύεται στη νέα υόρκη τη γοργόνα; ναι.

α, οι ειδωλολάτρισσες ντύθηκαν γοργόνες έξω από την παναγία δεξιά - αλλά με σουτιέν, όχι γυμνόστηθες - και μοίραζαν φυλλάδια. ενώ εγώ προτείνω να αυτο-αλυσσοδεθούν γυμνές (s/m) στις κολώνες της εκκλησιάς, για περισσότερο δράμα και σασπένς, και πειθώ φυσικά.

Νοσφεράτος είπε...

Γιαννη αναφερομαι στο ΕΠΟΣ : Ο Μορμονογοργόνος που γραφτηκε αυθρμητως και σε πληη συνεργασια μεταξύ του Μεγαλου ποιητη Θειου Ισιδωρου και εμου του Ιδιου ...
Το ξαναβγαλα απο το Συρταρι ..Δες το

- β. Εγώ θα προτεινα ως επισης (s/m)σεναριο το τηγανισμα οπως εκεινα τα οψαρια στον μυθο με τον μαραμαρωμένο βασιλια ..Και επ αυτου εχει γραψει επος ο Θειος Ισιδωρας ( ψαξτο)

Γιάννης είπε...

μιλάμε για ars poetica
όχι παίξε-γέλασε

All that heaven allows

 ΜΕΛΟΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ Πηγή : SUSAN HAYWARD ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Ρίτα Κολαΐτη ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ Κατ...