Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: συζητηση για τους Ο-Π , Συριζα, Πασοκ κλπ στου Ροίδη
Ο διαλογος(ενα τμημα τους:
Νοσφεράτος
Stazybο Hοrn
επι των ερωτηματων σου:
κατ’ αρχας”
Πού ήταν οι «Οικολόγοι - Πράσινοι» στα προηγούμενα ερωτηματολόγια ως επιλογή;”
- μα ακριβώς αυτό ηταν το προβλημα για τους Ο -Π : Ως τωρα δεν εμπαιναν στα ερωτηματολογια … Και γιαυτό δεν γινονταν γνωστοι.
Απο δω και πέρα ομως θα μπαινουν και θα παραμπαινουν…..και αυτο -τουλαχιστον στην παρουσα συγκυρία- θα τους δινει ολο και μεγαλύτερο ποσοστό στις δημοσκοπήσεις .
-βεβαια ειναι πολύ πιθανό να μη το παρουν στις εκλογές ..αλλά ποτε δεν ξερεις . Μπαλα ειναι αυτήΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΆΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟαν η απογοητευση του κοσμου απο τους υπάρχοντες σχηματισμους μεγαλώσει
-επι των αλλων :
Ο διαλογος(ενα τμημα τους:
Νοσφεράτος
Stazybο Hοrn
επι των ερωτηματων σου:
κατ’ αρχας”
Πού ήταν οι «Οικολόγοι - Πράσινοι» στα προηγούμενα ερωτηματολόγια ως επιλογή;”
- μα ακριβώς αυτό ηταν το προβλημα για τους Ο -Π : Ως τωρα δεν εμπαιναν στα ερωτηματολογια … Και γιαυτό δεν γινονταν γνωστοι.
Απο δω και πέρα ομως θα μπαινουν και θα παραμπαινουν…..και αυτο -τουλαχιστον στην παρουσα συγκυρία- θα τους δινει ολο και μεγαλύτερο ποσοστό στις δημοσκοπήσεις .
-βεβαια ειναι πολύ πιθανό να μη το παρουν στις εκλογές ..αλλά ποτε δεν ξερεις . Μπαλα ειναι αυτήΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΆΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟαν η απογοητευση του κοσμου απο τους υπάρχοντες σχηματισμους μεγαλώσει
-επι των αλλων :
”Πόσοι από όσους τσέκαραν τώρα την επιλογή αυτή, γνωρίζουν τις θέσεις τους ως κόμμα, και δεν θα ψήφιζαν κάτι άλλο, αρκεί να περιείχε στο όνομά του το ένα ή το άλλο συνθετικό του τίτλου των Ο.-Π.; ” κλπ
ε το ιδιο ισχυει και για τον Συριζα , για το Πασοκ παλιοτερα οταν ο ”σοσιαλισμός ” ηταν της μοδας , για την Νεα”Δημοκρατία ” κλπ
- Ας θυμηθουμε κατι που γνωριζουμε ολοι ενδομυχαοι ανθρωποι ΔΕΝ ψηφιζουν με βασει προγραμματα..
Υπαρχουν πολλες τυπολογιες Ψηφων:-
ε το ιδιο ισχυει και για τον Συριζα , για το Πασοκ παλιοτερα οταν ο ”σοσιαλισμός ” ηταν της μοδας , για την Νεα”Δημοκρατία ” κλπ
- Ας θυμηθουμε κατι που γνωριζουμε ολοι ενδομυχαοι ανθρωποι ΔΕΝ ψηφιζουν με βασει προγραμματα..
Υπαρχουν πολλες τυπολογιες Ψηφων:-
Ψηφιζω παραδοσιακά : Οπως ο πατερας μου π.χ- ψηφιζει εργαλεικά : π.χ μου υποσχεθηκαν ρουσφετι- Ψηφος Ταυτοτητας -: Ταυτιζομαι με ενα χωρο λόγω life style- Ψηφος ομαδικου-ΤΑΞΙΚΌΥ συμφεροντος : π.χ Ψηφος εργατώνστά ΚΚ , ΨΗΦΟς ΠΛΟΥΣΙΩΝ στα ακραια νεοφιλελευθερα κομματα κλπ- Ψηφος χαρισματική: Γοητευομαι απο εναν -συνηθως λαικιστή -ηγετη… Π.χ ψηφος στον Ανδρεα Παπαδρεου , Κ. κΑΡΑΜΑΝΛΉ ΘΕΙΟ ΚΛΠ
Και βεβαια συνηθως υπάρχει συνδυασμός αυτών καθώς καιτυχαιοι παραγοντες στιγμής .. Π.χ ενα τρομοκρατικό χτυπημα , ενα δυστυχημα ,μια οικονομική καταστροφή κλπ μπορουν να αλλάξουν ξαφνικά την ψηφο ….
- Μεσα σε ολα αυτά θεωρώ παρα πολύ φυσικόνα στρεφονται πολλοι προς τους Ο -Π ΜΗ γνωριζοντας τις θεσεις τους- Σαμπως οταν στρεφονταν προς την ΝΔ το 2004 -οταν ελεγε το ..σεμνα και ταπεινα΄΄..και το …..Παλη κατά της διαπλοκής
και το …Θα βελτιωσωμεν την καθημερινοτητα κλ κλπ
ηξεραν τι συνεβαινε πραγματικά
και τι τους ΠΕΡΙΜΕΝΕ;
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 11:14 π.μ.5 Νοσφεράτος
Απο την αλλη
.θαθελα πολύ να σκεφτει η τωρινή ηγεσια των Ο-Π(αν διαβαζουν αυτο το Ποστ)
-το θετικο αντιχτυπο που θαχε
στην Κοινή γνωμη των ΄-απελπισμένων- σημερα- πολιτών
μια ΔΗΜΟΣΙΑ προσταση συντονισμου των δυναμεων της ευρυτερης Αντιπολιτευσης*(που καλό θα ηταν να γινει ΤΩΡΑ ..)
για την αντιμετωπιση των κυριοτερων προβληματων που αντιμετωπίζει η χωρα σημερα
(Ακριβεια , Ανεργια , Περιβαλλον , φωτιες κλπ , Δικαιωματα ,διαφθορά )
- Ακομα κι αν οι αλλες πολιτικές δυναμεις της Αντιπολιτευσης αρνουνταν να την συζητησουν( αν και δεν μπορουν να αγνοησουν ΠΙΑ αυτο το κόμμα οπως παλαιοτερα )
* Οταν λεω αντιπολιτευση εννοω το Συριζα πρωτα πρωτα που ειναι και το πιο συγγενικό προς τους Ο-Π κομματο Πασοκ ακομα και το ΚΚΕ παρά την περιχαρακωση του και μικροτερες δυναμεις και σχηματισμους της Αριστεράς
ΔΕΝ εννοω -φυσικά- του ΛΑΟΣ που δεν το θεωρω αντιπολιτευση προς την ΝΔ αλλά μαλλον …”κριτική” .:)..Συμπολιτευση .
.θαθελα πολύ να σκεφτει η τωρινή ηγεσια των Ο-Π(αν διαβαζουν αυτο το Ποστ)
-το θετικο αντιχτυπο που θαχε
στην Κοινή γνωμη των ΄-απελπισμένων- σημερα- πολιτών
μια ΔΗΜΟΣΙΑ προσταση συντονισμου των δυναμεων της ευρυτερης Αντιπολιτευσης*(που καλό θα ηταν να γινει ΤΩΡΑ ..)
για την αντιμετωπιση των κυριοτερων προβληματων που αντιμετωπίζει η χωρα σημερα
(Ακριβεια , Ανεργια , Περιβαλλον , φωτιες κλπ , Δικαιωματα ,διαφθορά )
- Ακομα κι αν οι αλλες πολιτικές δυναμεις της Αντιπολιτευσης αρνουνταν να την συζητησουν( αν και δεν μπορουν να αγνοησουν ΠΙΑ αυτο το κόμμα οπως παλαιοτερα )
* Οταν λεω αντιπολιτευση εννοω το Συριζα πρωτα πρωτα που ειναι και το πιο συγγενικό προς τους Ο-Π κομματο Πασοκ ακομα και το ΚΚΕ παρά την περιχαρακωση του και μικροτερες δυναμεις και σχηματισμους της Αριστεράς
ΔΕΝ εννοω -φυσικά- του ΛΑΟΣ που δεν το θεωρω αντιπολιτευση προς την ΝΔ αλλά μαλλον …”κριτική” .:)..Συμπολιτευση .
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 11:48 π.μ.6 Γ.Καρατσιουμπάνης
εγώ να αναφέρω ότι είναι πολύ σημαντική η “είσοδος” των Ο.Π. και να συμφωνήσω στο ότι ήρθε η ώρα για να ξαναμιλήσουμε για σενάρια όπως περιγράφεται για ΣΥΡΙΖΑ-Ο.Π. και γιατί όχι ΚΚΕ…αντί για ΣΥΝ-ΠΑΣΟΚ το οποίο είναι άκυρο.
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 11:55 π.μ.7 Γ.Καρατσιουμπάνης
και πολλά μπράβο για το Μιρό!!
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 12:40 μ.μ8 περιούσιος
Έχω την εντύπωση ότι και σε προηγούμενα ερωτηματολόγια οι Ο.Π. εμφανίζονταν και συγκέντρωναν ποσοστά γύρω στο 2%. Πολλοί ευελπιστούσαν ότι η Βουλή θα εκπροσωπούνταν από 6 κόμματα με την είσοδο των Ο.Π. Αυτή τη στιγμή, έχουμε μια πιθανότητα να μπουν οι Ο.Π. στη Βουλή, πλην, όμως, καλό θα ήταν αυτό το ανώτερο του 3% ποσοστό να διατηρηθεί και σε μεταγενέστερες δημοσκοπήσεις, όταν ο κόσμος θα έχει ξεχάσει (εκτός αν αμφισβητείτε ότι στην Ελλάδα έχουμε τη μνήμη του χρυσόψαρου) το σκάνδαλο της SIEMENS και άλλα συναφή, τα οποία απομακρύνουν προσωρινά τον κόσμο από τα δύο μεγάλα κόμματα. Επίσης, καλό θα ήταν να δούμε αυτό το κόμμα να προβάλει κάποιες ιδέες για διάφορα θέματα, εκτός των οικολογικών και της απελευθέρωσης της Ίνγκριντ Μπετανκόρ (ήταν το μόνο κόμμα, που ασχολήθηκε μαζί της), ήτοι να δούμε κάποιες σταράτες απόψεις για την καταπολέμηση της διαφθοράς, τη χρηματοδότηση των κομμάτων, τη βελτίωση της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης κ.λπ. Προς το παρόν, βλέπω μόνο παρατηρήσεις τους για τα παραπάνω ζητήματα και όχι κάποια πρόταση για την αντιμετώπισή τους.
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 12:56 μ.μ9
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 12:56 μ.μ9
Undantag
Η Ελευθεροτυπία είναι η μοναδική ίσως ελληνική εφημερίδα που ακόμα μπορώ να διαβάσω χωρίς ανακάτεμα στομάχου - αλλἀ και αυτή παρθένα δεν είναι…!
Ναι, φίλε Νοσφεράτε, ο Stazybo Horn έχει δίκιο. Όσο και αν συμπαθώ (που συμπαθώ) τους Οικολόγους, ο λόγος για τον οποίο ΤΩΡΑ μπήκαν στο ερωτηματολόγιο είναι σημαντικός για την παραπέρα πορεία τους -και ο λόγος είναι διότι το “έσπασε ο δικομματισμός” έγινε πλέον κλισέ, και ως τέτοιο διαιωνίζεται από τα ΜΜΕ διότι πουλάει.
Επί της ουσίας του θέματος τώρα, χαίρομαι με την αισιοδοξία του οικοδεσπότη μας -αλλά δεν τη μοιράζομαι. Ας κάνω την Κασσάνδρα, και μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά ο δικομματισμός δεν πέφτει όσο υπάρχουν μάνες και πατεράδες που θέλουν να:-διορίσουν τα παιδιά τους στο δημόσιο-υπηρετήσει το παιδί τους κοντά τους-μην υπηρετήσει το παιδί τους καθόλου- μπεί το παιδί τους στο (δωρεάν, χα, χα ! ) πανεπιστήμιο,- πάρει το παιδί τους μεταγραφή στην πόλη του- τους νομιμοποιηθεί το αυθαίρετο- τους σβηστεί το πρόστιμο- τους καεί το βίντεο- οποιονδήποτε συνδυασμό των ανωτέρω
Βλέπεται εσείς αυτή τη νοοτροπία να αλλάζει; Ου τόπος.Undantag
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 1:17 μ.μ10 linguafranca
Θα ήθελα να προσθέσω κάτι στην παραπάνω κουβέντα, καθώς ως φοιτητής έτυχε να δουλέψω στη συγκεκριμένη εταιρεία δημοσκοπήσεων.
Όταν ρωτούσαμε ποιο κόμμα προτίθεται να ψηφίσει ο άνθρωπος με τον οποίο μιλούσαμε δεν αναφέραμε ποτέ εμείς κόμμα. Η απάντηση έπρεπε να είναι πάντα αυθόρμητη και χωρίς καθοδήγηση. Αυτό δεν το λέω για να υπερασπιστώ κανένα, αλλά αισθάνθηκα ότι πρέπει να το αναφέρω μιας και το έζησα. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι η άνοδος των ΟΠ έχει τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στο κείμενο της ανάρτησης.
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 2:49 μ.μ11 laskaratos
Έχει συμπεριληφθεί και παλιότερα σε 3-4 γκάλοπ το ερώτημα για τους οικολόγους και παίρνανε 1,5-2%. Δείτε π.χ. εδώ:
http://ecology-salonika.org/lib/?p=2554
Δεν νομίζω πως το ποσοστό συτό (3% και πάνω) θα παγιωθεί. Είναι μια φυσιολογική εκδήλωση δυσαρέσκειας νέων και Νεοδημοκρατών που δεν ξέρουν τι να ψηφίσουν. Πόσοι από αυτούς γνωρίζουν για παράδειγμα τις (σωστές) αντιεθνικιστικές θέσεις των οικολόγων, που έφτασαν να ζητήσουν άγαλμα του Κεμάλστη Θεσσαλονίκη (εγώ συμφωνώ) και όταν το πληροφορηθούν πόσοι θα συνεχίσουν να επιλέγουν τους πράσινους;Θέλω να πω πως οι Οικολόγοι είναι ένα κόμμα με πολύ μικρή οργάνωση, άγνωστες στο ευρύ κοινό πολιτικές θέσεις (νομίζω π.χ. πως έχουν ταχθεί υπέρ της λειτουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων-δεν το κατακρίνω, αλλά λέω πως δεν είναι ξεκάθαρο) και με ισχνή πολιτική παρουσία και παράδοση και απέχει πολύ σε τέτοιες περιπτώσεις η δημοσκοπική από την κανονική ψήφο.Οι Οικολόγοι δεν συνεργάστηκαν με τον ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες εκλογές γιατί έχουν την εξής, έγνωστη εν πολλοίς-διαφορά: Είναι ανοικτοί σε κυβερνητική συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ (και με τη ΝΔ αν δεν κάνω λάθος). Πόσοι θα τους ψήφιζαν από αυτό το 3%, αν το ήξεραν;Τα πράγματα λοιπόν δεν είναι τόσο απλά και δική μου άποψη είναι πως η Οικολογία ή θα είναι ριζοσπαστικά αριστερή σε σύγκρουση διαρκή με τα τεράστια οικονομικά συμφέροντα που απειλούν το περιβάλλον ή θα είναι απολίτικος φυσιολατρικός σύλλογος. Μέση οδός δεν υπάρχει.
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 2:58 μ.μ12 Rodia
Εχω την εντύπωση ότι η προσθήκη των Ο.Π. έγινε για να “τρομαξουν” κάποιοι. Ποιοι ακριβώς, θα φανεί από τις συνεργασίες που θα εμφανιστούν στο μελόδραμα των εκλογών -και στο μοίρασμα των ρόλων. Μέχρι τώρα, γνωρίζουμε μόνο τους… τενόρους!
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 3:03 μ.μ13 Νίκος Καλομοίρης
Με το που το πρώτοάκουσα λέω κάποιο μεγάλο κεφάλι το σκέφτηκε αυτό το κόλπο. Τώρα ο υπουργός των ΜΜΕ και προπαγάνδας είναι το μυαλό; Τα ίδια τα ΜΜΕ ως διαμορφωτές κοινής γνώμης θέλουν με έμμεσο τρόπο να απειλήσουν τους γνωστούς πελάτες τους; Μην ξεχνάτε ότι το κόμμα αυτό των Ο Π ανέβηκε στις προηγούμενες εκλογές γιατί κάηκε η μισή χώρα. Λέτε να καεί η άλλη μισή φέτος και να μπει στη βουλή; Προσοχή δεν υποτιμώ το κόμμα. Τους ψηφοφόρους της χώρας μας υποτιμώ.
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 4:29 μ.μ14 doctor
Όντως και (ευτυχώς) όλο και περισσότεροι σκέφτονται το περιβάλλον.Και να σκεφτεί κανείς ότι οι Οικολόγοι Πράσινοι που έλαβαν 1,05% στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές και ήταν 6ο κόμμα δεν τυγχάνουν καμίας απολύτως προβολής ενώ αντίθετα η κάθε παπαριά που θα πει ο Παπαθεμελής που έλαβε μετά από τόση διαφήμιση και προβολή μόλις 0,8% αναπαράγεται από όλα τα ΜΜΕ.Τα αποτελέσματα των εκλογών για του λόγου το αληθές:http://ekloges.singularlogic.eu/pages/index.html
doctor
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 7:09 μ.μ15
Ναι, φίλε Νοσφεράτε, ο Stazybo Horn έχει δίκιο. Όσο και αν συμπαθώ (που συμπαθώ) τους Οικολόγους, ο λόγος για τον οποίο ΤΩΡΑ μπήκαν στο ερωτηματολόγιο είναι σημαντικός για την παραπέρα πορεία τους -και ο λόγος είναι διότι το “έσπασε ο δικομματισμός” έγινε πλέον κλισέ, και ως τέτοιο διαιωνίζεται από τα ΜΜΕ διότι πουλάει.
Επί της ουσίας του θέματος τώρα, χαίρομαι με την αισιοδοξία του οικοδεσπότη μας -αλλά δεν τη μοιράζομαι. Ας κάνω την Κασσάνδρα, και μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά ο δικομματισμός δεν πέφτει όσο υπάρχουν μάνες και πατεράδες που θέλουν να:-διορίσουν τα παιδιά τους στο δημόσιο-υπηρετήσει το παιδί τους κοντά τους-μην υπηρετήσει το παιδί τους καθόλου- μπεί το παιδί τους στο (δωρεάν, χα, χα ! ) πανεπιστήμιο,- πάρει το παιδί τους μεταγραφή στην πόλη του- τους νομιμοποιηθεί το αυθαίρετο- τους σβηστεί το πρόστιμο- τους καεί το βίντεο- οποιονδήποτε συνδυασμό των ανωτέρω
Βλέπεται εσείς αυτή τη νοοτροπία να αλλάζει; Ου τόπος.Undantag
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 1:17 μ.μ10 linguafranca
Θα ήθελα να προσθέσω κάτι στην παραπάνω κουβέντα, καθώς ως φοιτητής έτυχε να δουλέψω στη συγκεκριμένη εταιρεία δημοσκοπήσεων.
Όταν ρωτούσαμε ποιο κόμμα προτίθεται να ψηφίσει ο άνθρωπος με τον οποίο μιλούσαμε δεν αναφέραμε ποτέ εμείς κόμμα. Η απάντηση έπρεπε να είναι πάντα αυθόρμητη και χωρίς καθοδήγηση. Αυτό δεν το λέω για να υπερασπιστώ κανένα, αλλά αισθάνθηκα ότι πρέπει να το αναφέρω μιας και το έζησα. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι η άνοδος των ΟΠ έχει τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στο κείμενο της ανάρτησης.
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 2:49 μ.μ11 laskaratos
Έχει συμπεριληφθεί και παλιότερα σε 3-4 γκάλοπ το ερώτημα για τους οικολόγους και παίρνανε 1,5-2%. Δείτε π.χ. εδώ:
http://ecology-salonika.org/lib/?p=2554
Δεν νομίζω πως το ποσοστό συτό (3% και πάνω) θα παγιωθεί. Είναι μια φυσιολογική εκδήλωση δυσαρέσκειας νέων και Νεοδημοκρατών που δεν ξέρουν τι να ψηφίσουν. Πόσοι από αυτούς γνωρίζουν για παράδειγμα τις (σωστές) αντιεθνικιστικές θέσεις των οικολόγων, που έφτασαν να ζητήσουν άγαλμα του Κεμάλστη Θεσσαλονίκη (εγώ συμφωνώ) και όταν το πληροφορηθούν πόσοι θα συνεχίσουν να επιλέγουν τους πράσινους;Θέλω να πω πως οι Οικολόγοι είναι ένα κόμμα με πολύ μικρή οργάνωση, άγνωστες στο ευρύ κοινό πολιτικές θέσεις (νομίζω π.χ. πως έχουν ταχθεί υπέρ της λειτουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων-δεν το κατακρίνω, αλλά λέω πως δεν είναι ξεκάθαρο) και με ισχνή πολιτική παρουσία και παράδοση και απέχει πολύ σε τέτοιες περιπτώσεις η δημοσκοπική από την κανονική ψήφο.Οι Οικολόγοι δεν συνεργάστηκαν με τον ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες εκλογές γιατί έχουν την εξής, έγνωστη εν πολλοίς-διαφορά: Είναι ανοικτοί σε κυβερνητική συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ (και με τη ΝΔ αν δεν κάνω λάθος). Πόσοι θα τους ψήφιζαν από αυτό το 3%, αν το ήξεραν;Τα πράγματα λοιπόν δεν είναι τόσο απλά και δική μου άποψη είναι πως η Οικολογία ή θα είναι ριζοσπαστικά αριστερή σε σύγκρουση διαρκή με τα τεράστια οικονομικά συμφέροντα που απειλούν το περιβάλλον ή θα είναι απολίτικος φυσιολατρικός σύλλογος. Μέση οδός δεν υπάρχει.
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 2:58 μ.μ12 Rodia
Εχω την εντύπωση ότι η προσθήκη των Ο.Π. έγινε για να “τρομαξουν” κάποιοι. Ποιοι ακριβώς, θα φανεί από τις συνεργασίες που θα εμφανιστούν στο μελόδραμα των εκλογών -και στο μοίρασμα των ρόλων. Μέχρι τώρα, γνωρίζουμε μόνο τους… τενόρους!
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 3:03 μ.μ13 Νίκος Καλομοίρης
Με το που το πρώτοάκουσα λέω κάποιο μεγάλο κεφάλι το σκέφτηκε αυτό το κόλπο. Τώρα ο υπουργός των ΜΜΕ και προπαγάνδας είναι το μυαλό; Τα ίδια τα ΜΜΕ ως διαμορφωτές κοινής γνώμης θέλουν με έμμεσο τρόπο να απειλήσουν τους γνωστούς πελάτες τους; Μην ξεχνάτε ότι το κόμμα αυτό των Ο Π ανέβηκε στις προηγούμενες εκλογές γιατί κάηκε η μισή χώρα. Λέτε να καεί η άλλη μισή φέτος και να μπει στη βουλή; Προσοχή δεν υποτιμώ το κόμμα. Τους ψηφοφόρους της χώρας μας υποτιμώ.
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 4:29 μ.μ14 doctor
Όντως και (ευτυχώς) όλο και περισσότεροι σκέφτονται το περιβάλλον.Και να σκεφτεί κανείς ότι οι Οικολόγοι Πράσινοι που έλαβαν 1,05% στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές και ήταν 6ο κόμμα δεν τυγχάνουν καμίας απολύτως προβολής ενώ αντίθετα η κάθε παπαριά που θα πει ο Παπαθεμελής που έλαβε μετά από τόση διαφήμιση και προβολή μόλις 0,8% αναπαράγεται από όλα τα ΜΜΕ.Τα αποτελέσματα των εκλογών για του λόγου το αληθές:http://ekloges.singularlogic.eu/pages/index.html
doctor
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 7:09 μ.μ15
Νοσφεράτος
Λασκαράτε μερικές διευκρινίσεις σε οσα λές
1) Δεν ζητησαν να γινει αγαλμα για τον Κεμάλ οι Οικολόγοι
Λασκαράτε μερικές διευκρινίσεις σε οσα λές
1) Δεν ζητησαν να γινει αγαλμα για τον Κεμάλ οι Οικολόγοι
Αυτή η διαστρεβλωση (σπασμενο τηλεφωνο ) εγινε απο τα ΜΜΕ
στην πραγματικοτητα
οι Οικολογοι ( Ονομαρχιακός συμβουλος Μ.Τ) αντεδρασαν εντονα οταν ο Ψωμιαδης αρχισε να κανει και τον κριτή για τα σχολικά βιβλια Ιστοριας (συνηθισμενος στις Πυρές βιβλιων )
Συγκεκριμμενα για το βιβλιο της Ρεπουση . Ο Μ Τ ειπε την φραση :
(αντιμετωπιζοντας την απιστευτη συμπεριφορα Ψωμιαδη -που ειναι ακομα πιο απιστευτη μεσα στο Νομαρχιακό συμβουλιοπαρα εξω , και
εκει μεσα ο Ψωμιαδης δεν ειναι Καθολου διασκεδαστικός”
ο ΜΤ ΕΙΠΕ ”ο Κεμαλ ειναι παιδι της πολης (κατι που ειναι αλήθεια)…και θαπρεπε να τιμηθει ''
Αυτή η φραση Διαστρεβλώθηκε επιτηδες και εμεινε το ”αγαλμα κλπ
και ειναι μια φραση που ειπωθηκε
οι Οικολογοι ( Ονομαρχιακός συμβουλος Μ.Τ) αντεδρασαν εντονα οταν ο Ψωμιαδης αρχισε να κανει και τον κριτή για τα σχολικά βιβλια Ιστοριας (συνηθισμενος στις Πυρές βιβλιων )
Συγκεκριμμενα για το βιβλιο της Ρεπουση . Ο Μ Τ ειπε την φραση :
(αντιμετωπιζοντας την απιστευτη συμπεριφορα Ψωμιαδη -που ειναι ακομα πιο απιστευτη μεσα στο Νομαρχιακό συμβουλιοπαρα εξω , και
εκει μεσα ο Ψωμιαδης δεν ειναι Καθολου διασκεδαστικός”
ο ΜΤ ΕΙΠΕ ”ο Κεμαλ ειναι παιδι της πολης (κατι που ειναι αλήθεια)…και θαπρεπε να τιμηθει ''
Αυτή η φραση Διαστρεβλώθηκε επιτηδες και εμεινε το ”αγαλμα κλπ
και ειναι μια φραση που ειπωθηκε
ως αντιδραση
Στον ασυγρατητο Εθνολαικισμό που καλλιεργουσε και καλλιεργει οη Πραταξη του Ψωμιαδη
Στον ασυγρατητο Εθνολαικισμό που καλλιεργουσε και καλλιεργει οη Πραταξη του Ψωμιαδη
Για να συγκαλύψει την τρομερή υποβαθμιση του Νομου επι των ημερών της
2)”’νομίζω π.χ. πως έχουν ταχθεί υπέρ της λειτουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων-δεν το κατακρίνω, αλλά λέω πως δεν είναι ξεκάθαρο”
Εγώ Δεν το νομίζω (οτι εχουν ταχθει ) . Ισως καποιοι Οικολογοι ως ατομα . ….
Εγώ Δεν το νομίζω (οτι εχουν ταχθει ) . Ισως καποιοι Οικολογοι ως ατομα . ….
3)Είναι ανοικτοί σε κυβερνητική συνεργασία με το ΠΑΣΟΚειναι αλήθεια(και με τη ΝΔ αν δεν κάνω λάθος).κανεις Λαθος για την ΝΔ .
Τελος:
Τελος:
ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ
. οι Ο -Π τουλαχιστον στην Θεσσαλονικηεχουν στενοτατους δεσμους με ενα τμημα του Συριζα . συγκεκριμμενα με τον Συνασπιμό και πιο συγκεκριμμενα με την Ανανεωτική πτερυγα ( Παπαγιαννάκης…)
και συνυπάρχουν μαζί(και με αλλους της Αριστερας ) σε ενα ευρυτερο σχημα Νομαρχιακής -δημοτικής κινησηςκινησης το οποιο υφισταται για πάνω απο δεκαπέντε χρονια
- και στην Θεσσαλονικη εινναι αρκετά γνωστη η δραση τους(πηρε 4,5%στις νομαρχιακές εκλογες)
την Οικολογια Αλληλεγγυη
- και με αλλά τμηματα του Συριζα και της Αριστερας εχουν στενοτατες σχεσεις οι Ο -Π
(π.χ εφημεριδα ΕΠΟΧΗ, πρωτοβουλία Γενοβα και πολλους αλλους )
Βεβαια υπάρχουν και πολλοι (καθώς το τελευταιο διαστημα οι Ο -Πμεγαλώνουν ταχυτατα ως κόμμα ) που δεν εχουν αριστερή προελευση και σχεση με την Αριστερά .Αλλά ο πυρηνας εχει και παραεχει ….
…Και ουτε η αιτια που ”Οι Οικολόγοι δεν συνεργάστηκαν με τον ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες εκλογές γιατί έχουν την εξής, έγνωστη εν πολλοίς-διαφορά: Είναι ανοικτοί σε κυβερνητική συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ”Αυτή ηταν μαλλονη προφαση ….
Στην ουσια επροκειτο για ενα διαζυγιο μεταξύ δυο τμηματων της Αριστερας πάντα που ειχαν στενοτατες σχεσεις και εχουνγια πολλά χρονια .
(κατά την γνωμη μου για το διαζυγιο αυτό φταιει κυριως η Ηγετική =πλειψηφική ομαδα του Συριζα)
Παντως : Και οι μισοι περιπου Ψηφοφοροι του Συνασπσιμουοπως και Μεγάλη μεριδα των Ιστορικών στελεχων (Ανανεωτική πτερυγα )
Επιθυμει εντοντατα την Συνεργασια με το Πασόκ
ή μηπως δεν ειναι ετσι Φιλε Λασκαρατε;
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 7:11 μ.μ
. οι Ο -Π τουλαχιστον στην Θεσσαλονικηεχουν στενοτατους δεσμους με ενα τμημα του Συριζα . συγκεκριμμενα με τον Συνασπιμό και πιο συγκεκριμμενα με την Ανανεωτική πτερυγα ( Παπαγιαννάκης…)
και συνυπάρχουν μαζί(και με αλλους της Αριστερας ) σε ενα ευρυτερο σχημα Νομαρχιακής -δημοτικής κινησηςκινησης το οποιο υφισταται για πάνω απο δεκαπέντε χρονια
- και στην Θεσσαλονικη εινναι αρκετά γνωστη η δραση τους(πηρε 4,5%στις νομαρχιακές εκλογες)
την Οικολογια Αλληλεγγυη
- και με αλλά τμηματα του Συριζα και της Αριστερας εχουν στενοτατες σχεσεις οι Ο -Π
(π.χ εφημεριδα ΕΠΟΧΗ, πρωτοβουλία Γενοβα και πολλους αλλους )
Βεβαια υπάρχουν και πολλοι (καθώς το τελευταιο διαστημα οι Ο -Πμεγαλώνουν ταχυτατα ως κόμμα ) που δεν εχουν αριστερή προελευση και σχεση με την Αριστερά .Αλλά ο πυρηνας εχει και παραεχει ….
…Και ουτε η αιτια που ”Οι Οικολόγοι δεν συνεργάστηκαν με τον ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες εκλογές γιατί έχουν την εξής, έγνωστη εν πολλοίς-διαφορά: Είναι ανοικτοί σε κυβερνητική συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ”Αυτή ηταν μαλλονη προφαση ….
Στην ουσια επροκειτο για ενα διαζυγιο μεταξύ δυο τμηματων της Αριστερας πάντα που ειχαν στενοτατες σχεσεις και εχουνγια πολλά χρονια .
(κατά την γνωμη μου για το διαζυγιο αυτό φταιει κυριως η Ηγετική =πλειψηφική ομαδα του Συριζα)
Παντως : Και οι μισοι περιπου Ψηφοφοροι του Συνασπσιμουοπως και Μεγάλη μεριδα των Ιστορικών στελεχων (Ανανεωτική πτερυγα )
Επιθυμει εντοντατα την Συνεργασια με το Πασόκ
ή μηπως δεν ειναι ετσι Φιλε Λασκαρατε;
στο Ιούλιος 21, 2008 στο 7:11 μ.μ
η συνεχεια στο σχετικο Ποστ του Ροίδη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου