Αναγνώστες

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021

ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΙΟ

 

ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΙΟ Πρέπει να σας πω πως ποτέ δεν χώνεψα τα αρχαιά έτσι όπως διδάσκονταν στα σχολείο ούτε τα Λατινικά . Όμως άρχισα από μικρός να διαβάζω σχεδόν μανιακά εξωσχολικά βιβλία μεταξύ των οποίων και αρχαιά φιλοσοφία: Τα Ηθικά Νικομαχεια που χαράχτηκαν βαθιά στη ψυχή μου και μουφτιαξαν αυτό που λεμέ .... χαρακτήρα 🙂..Από τα μαθήματα λάτρευα την Ιστορία , την έκθεση ( αν και δεινοπάθησα με στενόμυαλους φιλολόγους ) και - τώρα το θυμήθηκα - τα Θρησκευτικά .Είχα έντονες θρησκευτικές ανησυχίες και αγωνία για την ύπαρξη ή μη του Θεού.. Οπότε λάτρευα το μάθημα των θρησκευτικών παρόλο που συνήθως επιώ χούντας έπεφτα σε φασίστες θεολόγους... Γύρω στα 14 κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ο θεός δεν υπάρχει ως τέλειο ον διότι - σκέφτηκα - ο κόσμος είναι ατελής και πως γίνεται ένα ον Τέλειο να φτιάξει κάτι ατελές ; ( αργότερα ένας καθηγητής μου Πολιτικής Επιστήμης μου είπε ότι, σύμφωνα με έρευνες, τέτοιες σκέψεις κάνουν συνήθως παιδιά εργατικών - λαϊκών στρωμάτων).. Πάντως παρότι κατέληξα σχεδόν Άθεος παρέμεινε βαθύτατο το ενδιαφέρον μου για την θρησκεία και μάλιστα όχι Γενικά ( του τύπου.." πιστεύω σε ένα Ανώτερο Ον και τα τοι αυτά ) αλλά στην Χριστιανική θρησκεία ...Στα 15μου περίπου διάβασα και τον Τελευταίο Πειρασμό του Καζαντζάκη και Συγκλονίστηκα από την ιδέα ενός Ερωτικού Χριστού .... Παραμένω λοιπόν Ολίγον Ένθεος εν τη αθεΐα μου ..Μια Άθεη Θρησκευτικότητα ....


<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qJKxg4p-Alk" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...