Συναισθήματα και πολιτική: H ΝΤΡΟΠΗ
Κοινωνικός χώρος ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ, Πτολεμαίων 29Α, εντός της στοάς, 5ος
όροφος, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ =...
Αναγνώστες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Amacord του Φελίνι ..Πέτρος Θεοδωρίδης
Για την ταινια Αmacord ------------------------------ Πετρος Θεοδωριδης Στο επίκεντρο της ταινίας Αmacord, είναι ένας νεαρός έφηβος, και ...
-
όταν μας επισκέπτεται η Θεια Ακηδία καμιά φορά Βυθίζομαι σε τρυφερή ανία και καταργείται μέσ...
2 σχόλια:
εξαιρετική ομιλία οπως και η συζήτηση που ακολούθησε .
ένα ενδιαφέρον θέμα.
Γιατί εκτός από τον ιμπεριαλισμό, υπάρχει και η ντροπή και η ενοχή. Αν σκοπός είναι η χειραφέτηση, η ελευθερία και η ευτυχία, τότε εκτός από την παραγωγή και την οικονομική βάση, υπάρχει και η υπερ-δομή. Αλλά αυτά, για ένα κίνημα της ευκολίας και της αναμάσησης του τριτοδιεθνισμού ή τεταρτοδιεθνισμού ή άλλων οπτικών του περασμένου αιώνα (τα οποίο προσωπικά δε μηδενίζω απριόρι, αλλά δεν τα θεωρώ και πανάκεια για το σήμερα, θεωρούνται έως και μικροαστικές πολυτέλειες, ενασχολήσεις των καναπεδάτων κλπ. Επί της ουσίας της εισήγησής σου Πέτρο: δεν κατάλαβα την επιλογή του θέματος. Γιατί αναφορές στην ντροπή, ενοχή και εξιλέωση, και όχι στο τραύμα; Ισως φταίει που τα τελευταία λεπτά δεν τα άκουσα, ίσως πάλι κάτι δεν κατανοησα. Επίσης, μου άρεσε ο διαχωρισμός που έκανες και το ξεκαθάρισμα των εννοιών. Και οι αναφορές σε διανοητές δίνουν δυνατότητα για ψαξιματα. Αν και θεωρώ ότι φτωχαίνει μια εισήγηση, όσο αναφέρεται σε ρήσεις άλλων. Οπότε θα τις προτιμούσα ως προτινόμενη βιβλιογραφία για όποιον ενδιαφέρεται. Ενα ακόμα που ήθελα να θέσω είναι το εξής: οι αναφορές σε αισθήματα, νομίζω ότι είναι προτιμότερο να τίθενται δραματοποιημένα. Γιατί οι λέξεις έχουν ένα φορτίο, το οποίο υπερβαίνει το λεκτικό τους περιεχόμενο. Αυτά. Σε χαιρετώ. Νίκος Νούλας
Δημοσίευση σχολίου