Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2016

O Έρωτας εξημερώνεται , θετικοποιειται και γίνεται μια βολική φόρμουλα κατανάλωσης . Ο σκοπός είναι να αποφευχθεί οποιοδήποτε τραύμα .



  Η κοινωνία   της θετικότητας  δεν επιτρέπει  αρνητικά συναισθήματα.
 Έτσι  ξεμαθαίνεις  να αντιμετωπίζεις τις δοκιμασίες και τον πόνο, και να τους δίνεις μορφή .[ …] 
 Η κοινωνία της  θετικότητας  είναι εν μέσω ριζικής αναδιοργάνωσης της ανθρώπινης  ψυχής.

  Ο Αλαιν Μπαντιου,στο  Εγκώμιο  για τον  Έρωτα, παραπέμπει  στις κοινοτοπίες των διαδικτυακών τόπων   για ερωτικές  γνωριμίες « Μπορούμε να  είμαστε  ερωτευμένοι χωρίς να ερωτευτούμε’’( sans tomber amoureux)’’! η ‘’ Μπορείς κάλλιστα να ερωτευτείς  χωρίς να βασανίζεσαι!».
 O   Έρωτας  εξημερώνεται , θετικοποιειται  και γίνεται μια  βολική φόρμουλα   κατανάλωσης .  
 Ο σκοπός είναι να αποφευχθεί οποιοδήποτε  τραύμα .
 Ο πόνος  και το πάθος  είναι μορφές  αρνητικότητας :  από την μια, υποτάσσονται στην απόλαυση  χωρίς αρνητικότητα .  από την άλλη, αντικαθιστώνται  από  ψυχικές διαταραχές  όπως η εξάντληση ,, η κόπωση  και η κατάθλιψη  που μπορεί να οφείλονται  στο πλεόνασμα  θετικότητας.   

 

Μπουνγ Τσουλ Χαν , η Κοινωνία της διαφάνειας , μετάφραση Ανδρέας  Κραουζε , Opera  Cogito    2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

εθνολαικισμός και Θεσσαλονίκη

εθνολαικισμός και Θεσσαλονίκη
στου ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Φόρτωση...