Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2016

η σύγχρονη ψηφιακή φωτογραφία είναι ά-χρονη, στιλπνή ,χωρίς ζάρες , ραγίσματα του χρόνου και ραγάδες .

η σύγχρονη ψηφιακή φωτογραφία είναι ά-χρονη, στιλπνή ,χωρίς ζάρες , ραγίσματα του χρόνου και ραγάδες .
Αντίθετα οι παλιές είχαν την ομορφιά των φθαρτών πραγμάτων:αποκτούν αξία ακριβώς επειδή παλιώνουν , επειδή φθείρονται, ξεθωριάζουν , μαυρίζουν,τσαλακωνονται
Στις παλιές - αναλογικές -φωτογραφίες νιώθεις το Οικείο  στον  χώρο και χρόνο ' από τις ψηφιακές ο χρόνος εξορίζεται σε έναν φωτογραφικό Ου-τόπο.. .. .
Οι  Παλιές  φωτογραφίες    ενείχαν την υλικότητα της επεξεργασίας , την μεσολάβηση των υγρών , το πέρασμα  από το  αρνητικό στο θετικό,το στέγνωμα , το   αποτύπωμα της δημιουργία
  Οι Ψηφιακές   δεν έχουν τίποτε  απ 'όλα  αυτά: έχουν  την αμεσότητα ( αλλά και την Ψυχρα) μια αδιαμεσολαβητης  σχέσης  με το μάτι.  Χωρίς προκαταρκτικά  ,χωρίς πόνο, χωρίς  αρχή και τέλος
 Οι  παραδοσιακές παλιές  φωτογραφίες  ενείχαν ερωτισμό '(που προϋποθέτει την θαμπάδα   του χρόνου   αλλά και τις φωτοσκιάσεις  -υπαινιγμούς  θανάτου ...Δείχνουν   αλλά και κρύβουν .
Οι  ψηφιακές   φωτογραφίες ,δεν κρύβουν τίποτε   .   είναι  πολύ κοντά   στην   Πορνογραφία:  άμεσες , στιλπνές και  αθάνατες( η μάλλον απέθαντες)

Π. Θ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

εθνολαικισμός και Θεσσαλονίκη

εθνολαικισμός και Θεσσαλονίκη
στου ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Φόρτωση...