Αναγνώστες

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

από την εποχή του Υπέρ εγώ στην εποχή του ιδεατού εγώ

από την εποχή του Υπέρ εγώ στην εποχή του ιδεατού εγώ
------
- η πρώτη νεωτερικότητα ήταν η εποχή του εξωτερικού ορίου και επιταγής , του Υπερεγώ και της Απώθησης
- η δεύτερη - υπερνεωτερικοτητα είναι η εποχή του εσωτερικευμενου καταναγκασμού και της μάταιης προσπάθειας να φτάσεις το ''ιδεατο εγώ ''
-η πρώτη νεωτερικότητα-ήταν η εποχή της απαγόρευσης , της απώθησης και της ενοχής
- η δεύτερη - υπερνεωτερικοτητα είναι η εποχή της γενικευμένης ντροπής-καθώς δεν ανταποκρινόμαστε στην εικόνα του εαυτού μας
η πρώτη νεωτερικότητα-ήταν η εποχή της οικοδόμησης του Χαρακτήρα
- η δεύτερη - υπερνεωτερικοτητα είναι η εποχή του ναρκισισσισμου ( ως ακριβώς το αντίθετο του ''Χαρακτηρα'' )
η πρωτη νεωτερικότητα-ήταν η εποχή της απαγόρευσης της απόλαυσης χάριν του μέλλοντος
- η δευτερη - υπερνεωτερικοτητα ειναι η εποχή της Υπαγορευμένης απολαυσης χάριν του Παρόντος

Πέτρος  Θεοδωρίδης .

βλ  και 

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...