Αναγνώστες

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Ενα σχολιο μου στου Radical Desire...ΕΛΛΕΙΨΗ

Νομιζω οτι η συζητηση εχει αναψει για καλα και εξελισσεται σε πολλά παραλληλα επιπεδα. Μαλλον εχει να καανει αυτο και με το συστημαα σχολιων ..καθως ο ενας απαντά στον αλλον Αναπτυσσονται πολλές κααι παραλληλες συζητησεις .

Τωρα .. Θ α εεπιχειρησω να απααντησω στον Maine και σε αυτο που λές Αντωνη ''αν υπήρχε ΜΟΝΟ έλλειψη και δεν προϋπετίθετο σε ένα άλλο επίπεδο (θεολογικό, κατ' ουσίαν) η πληρότητα, τότε θα έλειπε από την "έλλειψη" οτιδήποτε την καθιστά τέτοια: και πάλι, δηλαδή, θα έλειπε κατ' ουσίαν η έλλειψη.''
με ενα παραδειγμα που θελω να το σκεφτειτε μετααφορικά

ας υποθεσουμε οτι καποιος γεννιεται
με μιαν ελλειψη ..
Του λειπει εκ γενετής ενα χερι , ποδι η τα ματια .

ή ιο καλά ως παραδειγα

ειναι Τυφλος εκ γενετής

- εχει λοιπόν μια ελλειψη
Μπορουμε να φανταστουσμε τρεις τροπους αντιδρασης -μεταξύ πολλών -σε αυτήν την ελλειψη
1)- Κατι μου εκλεψαν .. Εβλεπα καποτε και ο Κακος θεος - ο κακος Δημιουργος οπς λέγανε οι Γνωστικοι -μου εκλεψε τα ματια ..Το οτι Επιθυμώ να βλεπωειαι ενδειξη η και αποδειξη οτι καποτε Εβλεπα ..
(

2)Οχι δεν ειμαι Τυφλος ..Εσεις ειστε τυφλοι Βλεπω (ψυχωση)


3) Δεν μπορω να υπερβώ την ελλειψη. Επιθυμώ μεν να δω αλλά δεν εκλαμβαανω την Επιθυμια αυτή ως αποδειξη η ενδειξη οτι καποτε εβλα\επα .. Η επιθυμια να δω δεν σημαινει τιποτε αλλο απο τηνεπιθυμια ..
Επιπλεον εχω κι αλλες επιθυμιες και ικανοτητες που ΔΕΝ μου λειπουν .. Αντι να επιεντρωνομαι στην Ελλειψη αναπυσσομαι στις αλλες μου ικανοτητες ..Αποδεοχμαι τηνελλειψη , διαατηρώ την επιθυμια μου χωρις να την κανω υστερια .. και κανω καλυτερη την ζωή μου δηλαδή ΠΙΟ υποφερτη ..




- επιθυμια : Να αποκτησουμε αυτό που λειπει.. Αλλά η επιθυμια για ατι που μου ειπει δεν σημειαι οτι καποτε ..το ειχα ..
( επιπελον η Νοσταλγια δεν ειναι αποδειξη.. Τι περισσοτερες φορες ειναι φαντασιωση )

Συνεχιζεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο χρόνος σβουριζει προς πάσα κατεύθυνση

 Έχετε  παρατηρήσει  το  ποσο    εύκολα     και  ανεξήγητα     χάνονται  -  λές  και τα κατάπιε  η θάλασσα  -   ζητήματα  που  μας  απασχόλη...