Αναγνώστες

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

"Τυχαίο? Δε νομίζω!" Μια αξιολογοτατη αναρτηση που ανακαλυψα εντελώς ΤΥΧΑΙΑ ..ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ..αναδημοσιευση απο το prkls Λόγοι τε και πλίνθοι και ξύλα και κέραμοι, ατάκτως μεν ειρημένα, ψιλοχρήσιμα δε...

"Τυχαίο? Δε νομίζω!"
 http://prkls.blogspot.com/


ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΟΝ ΨΥΧΙΣΜΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ

Οι ολοφάνερα καταστροφικές συνέπειες της έκφρασης "Τυχαίο? Δε νομίζω!" ναι μεν πλήττουν ολόκληρη την κοινωνία, όμως φαίνεται πως η εν λόγω βλακώδης έκφραση έχει αρχίσει να δίνει τους πρώτους της οδυνηρούς καρπούς πάνω στον ψυχισμο των νέων παιδιών...

Ενδεικτική είναι η περίπτωση αυτού εδώ του νέου ατόμου, (που πολύ θα ήθελα να είναι μαθητής μου αλλά δυστυχώς δεν είναι). Το νεαρό άτομο περί ού ο λόγος, θεώρησε σκόπιμο να χρησιμοποιήσει την έκφραση "Τυχαίο? Δε νομίζω!", ακόμα και σε ένα διαγώνισμα Φυσικής!!!
Δες καλέ μου αναγνώστη, και πες μου αν έχω άδικο:



Γονείς γρηγορείτε!!!
Η ηλίθια φράση "Τυχαίο? Δε νομίζω!", απειλεί τη μόρφωση τω παιδιών σας! Ο εχθρός είναι προ των πυλών! Η ηλίθια αυτή έκφραση "Τυχαίο? Δε νομίζω!", πρέπει να καταργηθεί πάραυτα!!! Αυθωρεί και παραχρήμα!!!

Ουφ, ας βάλω πάλι λίγα μεθυσμένα ξωτικά να συνέλθω...



ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ!!!

Με αυτό εδώ το ποστ, κηρύσσω ανηλεή πόλεμο στη φράση "Τυχαίο? Δε νομίζω!"

Πρόκειται για μια από τις βλακωδέστερες φράσεις από καταβολής βλακωδών φράσεων, με την έννοια ότι συνοδεύεται με ένα βλαχο-βλακο-ηλίθιο ύφος όποιου την ξεστομίζει, και μου 'ρχεται να ξεράσω.

Απαιτώ την αμεση κατάργηση της φράσης αυτής.
Δεν ξερω ποιός παπάρας την πρωτο-λάνσαρε (υποθέτω ότι κάποιος στην τηλεόραση θα τη λάνσαρε πρώτος, αλλά δεν έχω τηλεόραση για να ξέρω), πάντως απαιτώ την άμεση κατάργησή της.

Ως πρώτο μέτρο αυτοάμυνας ενάντια στη βλακεία, προτείνω το εξής:
Κάθε φορά που κάποιος τρόμπας θα παίρνει το ηλίθιο ύφος και θα λέει "Τυχαίο? Δε νομίζω!", να τον ρωτάς καλέ μου αναγνώστη: "Εξήγησέ μου γιατί δεν το νομίζεις", και μόλις δεις ότι δεν έχει άποψη, να αρχίσεις να του αραδιάζεις εύστροφα επιχειρήματα υπέρ της τυχαιότητας των πραγμάτων και υπέρ του πόσο ζώα είναι αυτοί που δεν καταλαβαίνουν τι λένε.

Άντε, γιατί μου τα 'χουν κάνει τσουρέκια, όπου και να πάω υπάρχει ένας με βλακώδες χαμόγελο που λέει "Τυχαίο? Δε νομίζω!", κι έχω αρχίσει να πείθομαι ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως όπου και να πάω υπάρχει ένας βλάκας με βλακώδες ύφος που λέει "Τυχαίο? Δε νομίζω!".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All that heaven allows

 ΜΕΛΟΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ Πηγή : SUSAN HAYWARD ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Ρίτα Κολαΐτη ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ Κατ...