ενώ τωρα τσιριζουν κατα΄του ΓΑΠ και τον θεωρουν υπευθυνο της κρισης γιατι ειπε εκεινη την μ...κία ''Λεφτά υπάρχουν'' και κακώς και χαζομάρατου μεγάλη ενώ ομως δεν λενε τιποτε και τσιμουδια και μωκο για ευτουνους που ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ και τα σο- δομημένα τα ομολογα και τα Βατοπαίδοια και τα αποτετοια....
μΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΠΣΤΕΥΤΟΥ ΘΡΑΣΟΥΣ
του
τυπου εκεινου που σκοτωσε την μητερα του και τον πατερα του και μετα ζητουσε την επιεικια του δικαστηρίου με την δικαιολογια οτι ηταν λεει ..ορφανός

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου