Αναγνώστες

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

αν θελει κανεις να νιωσουν οι αλλοι τον πόνο τον δικο του(απο ενα σχόλιο)

που εκανα σε αυτή στη συζητηση -Η φωτιά της Σμύρνης και η φωτιά της Πάτρας
'' ασφαλώς υπάρχουν τεραστιες διαφορές αναμεσα στις σφαγές των Ελληνων της Μικρασιας και στο συστηματικό βιομηχανικής υφής Ολοκαυτωμα ..

(Στην τροπο- στην μεθοδευση στην Εκταση)

Οπως ασφαλώς υπάρχουν τεραστιες διαφορες αναμεσα στην καταστροφή της Σμύρνης και στην κατεδαφιση και φωτιά στν καταυλισμό της Πάτρας …


Ομως ο πυρηνας , η δομή του Κακου ειναι ιδια .. Το να αντιμετωπίζει καποιος τον αλλο .. εναν πληθυσμό μεγαλο η μικρόσαν να ειναι ποντικια προς εκκαθαριση..


Σαν να ειναι παρασιτα προς εξόντωση .. Σαν ναναι Τιποτε ..

Κιαυτό τον πυρηνα του κακου τον είδαμε απαραλλαχτο και στην καταστροφή της Σμυρνης (απο τον Κεμάλ) και στις σφαγές/γενοκτονία Αρμενιων και Ελληνων της Μικρασιας

και στο Ολοκαυτωμα


αλλα και (σε μικρογραφια …ακομα ; )

στον τροπο με τον οποιο ασκηθηκε η …μεταναστευτική πολιτική στην Πατρα ..
( με μπουλντοζες καταστροφή των ελαχιστων υπαρχόντων των μεταναστων -λες κι αυτοι δεν εχουν δικαιωμα στα ελαχιστα πραγματακια τους )


στη φωτια , στο οτι αμέσως απεδόθη στος ..αλλοδαπούς ..

στην σκληροτητα στηνν απανθρωπια .

Το Κακό.. το κακό ειναι πισω απο ολα αυτά ..

Πολύ καλά εκαναν οι Πόντιοι και Αριστεροι και μας θυμίζουν πως αν θελει κανεις
να νιωσουν οι αλλοι τον Πόνο τον δικο του

πρεπει αυτός πρωτα να νιωσει τον πόνο των αλλων .

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω με το κειμενο σου.

Η Πατρα εχει κατι κοινο με το Λαυριο, χρονια τωρα.
Την μεγαλη ανεργια και ο,τι εγινε για να ερθει αυτο το τοσο μεγαλο ποσοστο ανεργιας.

Οποτε οπως και να το δεις, υπαρχουν κοινα (και διαφορες φυσικα).

Οργασμός και χρόνος

 Το δογματικό μυθιστόρημα του οργασμού( η οργασμός και χρόνος) ----------------------σελ 40- 44. «Η ανοησία συνίσταται στην ανάγκη της κατάλ...