Αναγνώστες

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Μες της Ζωής τ’αδιεξοδα στην καψα του Ιούλη

μες της Ζωής τ’αδιεξοδα στην καψα του Ιούνη
- που απο τη ζεστη σουρχεται να θυμηθεις το Σούλι
και να χορεψεις τον χορο εκεινων του Ζαλλόγγου
-ναμουνα τωρα στων βουνών τη ραχη και το Λόγγου
-και να κοιμομουνα γλυκά κατω απο τα δεντρακι
η χλοη να με χάιδευε να φύσαγε αεράκι
Ψηλά στην Πίνδο ναμουνα σε ενα Κορφοβούνι
η εστω να μπαινα βαθεια, σε θαλασσας Σπηλιά
η να γλιστρούσα στο νερό σε μια -εστω- πισίνα-
και γυρω να με πιτσιλάν η Μίνα και η  Ζινα
αυτή ειναι η Μίνα
και αυτή η Ζίνα




εστω στη Βαθρα του Φονιά ναμουνα, Σαμοθράκη
να διάβαζα λαχταριστά πονήματα( του Ακη )

Να βούταγα χωρις μαγιώ κατω απ’ τον Καταρράχτη
παρά να λημεριάζω εδώ στης Ζέστας το Αδράχτι
Ναμουνα στα Ψηλά βουνά στην Πίνδο και στο Γραμμο
η εστω και να βουλιαζα στης Θαλασσας την Αμμο


παρά να σιγοψηνομαι δω μέσα στο Κονάκι
- αχ τι καλά να εκαν τωρα ενα Μπανάκι !-









Ναχα δροσια , να δροσιζε,να βουταγα στη Βάθρα
- που ολα τ’ ωραια της Ζωής τα βρισκεις μόνο Λάθρα -




Και να μπανιαριζομουνα στον Κρυο Καταρραχτη
- θά μουβγαιναν οι πίκρες μου κιολου του Βιού το ΄Αχτι-
Γιατί το Κρυο το Νερό που Ριχνει ο Καταρραχτης
γιατρεύει Ούλες τις πληγές που΄αφηκε ο κάθε Σφάχτης


(κι υστερα θα ετρωγα Σαμοθρακατσικάκι
που χει πλευρά λαχταριστά κι εντόσθια (του Ακη)

…κι υστερα σαν ξημέρωνε θα επαιρνα το Πλοίο
Τη Σαμοθρακη θα αφηνα να παω να βρω το Θείο


(οχι τον Θειο Ισίδωρα αλλά τον ΑΑΑΑΙΙΙΙΟ,
τον Σουρουπάκ που βρισκεται κατου στον χθόνιο κόσμο


οπου πλανάται η Μυρουδιά απο Πανσέ και Δυόσμο,
κι αφου θα εδιέσχιζα την Αχερούσια λίμνη


κι απόκοσμα θ’ακούγονταν Θανατεροι οι Υμνοι
και θα κατέβαινα Βαθεια (μες την Υγρή Σπηλια (της)


- ακομα εχω στο στομα μου τη Γευση απ’ τα μαλλια (της)
Θ' αντικριζα φαρμακερη μα και Γλυκεια: την Σμερνα


κι ολοι οι Δαιμόνοι του Ντουνια θα μου Φωνάζαν : Πέρνα!
Την Πόρτα του Παράδεισου πουναι στου Κάτου Κόσμου


Και τον Φωτίζει Αμυδρά, του Αυγερινού το Φως (μου)…..











Απο τον Προκρουστη...

7 σχόλια:

tamistas είπε...

Ορέ Νοσφεράτε, Νίνα λένε την κόρη μου και θα πάει και φέτος στη Σαμοθράκη. Για να μη γίνονται παρεξηγήσεις, δεν αλλάζεις τη Νίνα σου σε Λίνα, Τίνα, Ρίνα, Ζίνα, Κίνα, Χήνα, Δείνα, Τάδε;
Άντε μωρέ, γιατί κρατώ κι από την Κρήτη.

Νοσφεράτος είπε...

ο.κ Ζίνα

καλά τοση μεγαλη κορη εχεις; εγω σ'ειχα για πιτσιρικά..

Νοσφεράτος είπε...

δε με λές ..εισαι να ..συμπεθεριασουμε ..;

Tamistas είπε...

Δεν είναι μεγάλη, είναι 20 και τα έχει με τον Γιάννη. Και εγώ είμαι πιτσιρικάς, 47. Από περιουσία;

Νοσφεράτος είπε...

για τα περιουσιακά οτι μας αφησει η Τροικα ..

(δεν ξερεις γιατι σου μιλαω ..ποιος Γιαννης και ξεγιαννης )

tamistas είπε...

(άρα δεν έχεις καταθέσεις σε τράπεζες του εξωτερικού - που δεν τις πειράζει η τρόικα...)
Για τι μου μιλάς;

Νοσφεράτος είπε...

μόνο μεσω μεηλ

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...