Αναγνώστες

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Τσιγγάνα Μάγισσα που ρίχνεις τα Ταρώ


ολο το χρόνο σκάβουμε στις Λέξεις
και δεν υπάρχει χρόνος για να παίξεις-
γιατί ο Χρόνος έχει τον δικό του το Ρυθμό
Και δεν χωράει στης Ζωής σου τον Ισθμό

Κι Όλο τον Χρόνο λέμε : Έχουμε Καιρό
(το λέει η Τσιγγάνα που μας ρίχνει τα Ταρό - )

Όλο το Χρόνο το Ποτάμι Πάντα Ρέει
Και μες τη Θάλασσας το τέρμα , απορρέει

Σ’αυτή τη θάλασσα που μας φιλά με Κύμα
Κι είναι των οριζόντων μας Γαλάζιο Μνήμα

Κιολο το Χρόνο μας τον Κλέβουν τα Ταρό
Κι αυτή η μάγισσα μαντεύει τον Καιρό…

Μέσα απ’την Θάλασσα κοιτάμε τα’ αστέρια
Κι ας μας γλιστράει η ζωή από τα χεριά

Κι εμείς κυλάμε σαν τον χρόνο , ποταμοί
Κι αυτή η Τσιγγάνα είναι της τύχης μας ,Μαμή….





Τσιγγάνα Μάγισσα που ρίχνεις τα Ταρό
Πες μου τι λένε για του Χρόνου μου τα Ρο
πες μου τι λένε τα χαρτιά για την Αγάπη
Γιαυτό που Βγαίνει, από μέσα μας, το κάτι

Πες μου Τσιγγάνα τι σου λεν τα μαγικά
Για της ζωής τα πιο βαθιά μας Μυστικά


Πες μου τι λεν τα χαρτιά για την Αγάπη
(όλο το βράδυ να μη κλείνεις μάτι)
πες μας τι λένε οι χρησμοί για τς ζωές μας
Χανονται σαν τις αναπνοές μας

και τις προβάλλουν σαν ταινιες στην οθόνη
και η ψυχή μας απομένει -πάντα -μόνη

πες μας Τσιγγάνα τι σου λένε τα χαρτιά
για της Ζωής τα πιο βαθιά τα μυστικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...