Αναγνώστες

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

ΤΑ ΔΟΜΗΜΕΝΑ

Θέλω να βρω τον Αβραμό, θελω να βρώ τον Μάνο
και κάθε φιλελεύθερο και των Σουάπ Σαμάνο
να τούς ρωτήσω να μου πουν γι αυτά τα δομημένα
ποιοι άραγε τα χώσαν ,γιατί είναι χωσμένα;



ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΏΣΕΙ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ:


..αν δεν μου δώσει η μάνα σου σαράντα ομολογίες
Θα κατεβώ στο σπίτι σου ,να κάμω φασαρίες
Αν δεν μου κάνει ένα σουάπ, η πεθερά μου η γκιόσα
θα κατεβώ στο επίπεδο να της Φωνάξω ”Κλώσα!!! ”
Γιατί μωρή, δεν έκανες σε μένανε, Σουάπ ;
Μήπως γιατί σου 'πανε πώς Είμαι με τον ΓΑΠ;
γιατί δεν μου εξέδωσες ,‘μόλογο δομημένο
Μόνο στον άλλο τον Γαμπρό τον Λίγο κουνημένο
κόβεις τοκομερίδια , χρηματιστηριάζεις,
κι όταν Σουάπ εγώ ζητώ,Εσύ αλλού Τυρβάζεις;




απο την αδικως ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΗ Χελιδωνα(μ-λ)

Σχόλιο από Νοσφεράτος | Ιούνιος 15, 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...