Αναγνώστες

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Απόψε με κυνηγησαν οι σαρκοβόρες μνημες

Απόψε με κυνήγησαν οι σαρκοβόρες μνήμες
(και με πονάν τα πόδα μου,οι γάμπες και οι κνήμες)
Θέλω να ανέβω σε βουνά ,θέλω να δω ραχούλες
(να ξαναβρώ τους έρωτες και τις αγάπες ούλες…)
Θέλω τ αστέρια να διαβώ,να δω Αποσπερίτη…
(Μα οι μνήμες μου τη στήσανε ,μου κάψανε το σπίτι…)
Θέλω να αφεθώ ξανά,στου ουρανού τα χάδια,
(Μαυτά τα πόδια δεν βαστούν και είναι πια ρημάδια..)
Θέλω να δροσιστώ ξανά,στ’ ουράνια ρυάκια,
(με πνίγουν τ’αποτσίγαρα στα μαύρα τα τασάκια )
Θέλω,στα χνούδια τ’ουρανού να στρώσω έρωτος κλίνη
(Μα ,τώρα ανακάλυψα ,πώς μουφυγε εκείνη)
Μικρή Πιπίτσα πάρε με και εμέ στο φεγγαράκι..
(Και μη μου φερεσαι σκληρά ,κι ας είμαι μπατιρακι
…)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...