Αναγνώστες

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

για κατι παραξενο που συνεβη στου Greek Rider....παρακαλώ οσους φιλους δουν να δημοσιευεται καποιο παραξενο σχόλιο που να αποδιδεται σε μένα να με ειδοποιησουν ..



Greek Rider είπε...
Νοσφεράτο μου έγραψες ένα σχόλιο που δεν δημοσιεύω στο οποίο μου λες ότι καταλαβαίνεις αυτό που γράφω από πάνω αλλά αναγκάζεσαι να γράφει πολλά επειδή έχεις να κάνεις με συστηματικούς εθνικιστές συκοφάντες τους οποίους κατονομάζεις (δεν αναφέρω ποιους).

Λοιπόν εγώ δεν θέλω τέτοιες μάχες στο blog μου τις οποίες δεν κατανοώ άλλωστε την στιγμή που έχω και 1000δες πράγμα που με απασχολούν.

Συνεπώς παρακαλώ να συνεχιστεί η διαμάχη σας αλλού χωρίς περαιτέρω.
Νοσφεράτο μου έγραψες ένα σχόλιο που δεν δημοσιεύω στο οποίο μου λες ότι καταλαβαίνεις αυτό που γράφω από πάνω αλλά αναγκάζεσαι να γράφει πολλά επειδή έχεις να κάνεις με συστηματικούς εθνικιστές συκοφάντες τους οποίους κατονομάζεις (δεν αναφέρω ποιους). ''

αγαπητε ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΑΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΏ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ..

- φανταζμαι οτι καταλάβαινεις οτι τοσο χαζός δεν ειμαι

οπως καταλαβαινεις ειναι παρα πολύ ευκολο να το γραψει καποιος αλλος και να το αποδωσει σε μένα ..

ειναι κατι που το βλεπω να γινεται συχνά τωρα τελευταια ...

οσο για τα σχόλια φυσικά ..αν μου πεις να μη γραφω πολλά η καθολο δενθα γραφω

θα σου πώ ομως αν καποιος αλλος χρησιμοποιει το νικ μου για α γραφει σχόλια αποδιδοντας τα σε μενα

- ελπιζω να το δημοισευσεις για την αποκατασταση της αλήθειας ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...