Αναγνώστες

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

Μια περυσινη υπενθυμιση :να μη ξεχασω να παω στη διαδηλωση , στη ΔΕΘ(6/9/2008)

http://ecology-salonika.org/lib/?p=2690

ΩΡΑΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ
αλλά απο την αλλη να χασω την ευκαιρια να διαδηλώσω εναντιον αυτών που εκαναν τη ζωή μας μαυρη και υπονομευουν την Υγεια , παιδεια , περιβαλλον και το ιδιο το μελλον της χωρας μου;
Δηλαδή, αν δεν ειμαι παρών τώρα..πότε πρεπει να ειμαι; Μονο στις εκλογές; ( μα τοτε θα εμφανιστουν οι ...Υποψηφιοι βουλευτες και θα μαζευουν τα ψηφαλάκια )

2 σχόλια:

vripol είπε...

Παρών θά είμουν αδελφέ αν ζούσα εις τήν πόλιν..
Παρότι εκεί σπούδασα καί τήν αναπολώ..,
ζώ εις Αθήναν ευκλεάν, τού Περικλέους τό Άστυ
πόρω μακράν διά νά ελθώ, διά ζώσης νά βρεθώ..
Μά όταν θά διέρχομαι τράνσιτ διά τήν Καβάλα
πού είναι η πατρώα γή, γενέθλια μου κοιτίς,
κερνώ πατσάν στόν Τσαρουχάν,(εάν υπάρχει ακόμη)κι έναν καφέν παραλιακώς, καί θάμαι ευτυχής..

Νοσφεράτος είπε...

οσα χρονια κιαν πέρασαν ο Τσαρου΄χα θα μένει
Αιωνιον της πόλης μας μας συμβολον παραμένει
κι ετσι Βριπολακιδη μου να ξερεις οταν πας
εις την Καβάλαν ,τραννζιτο και απο δω περνας
στον Ταρουχά , ανεκαθεν βρισκεται ο Πατσας


(στο λεω να μη ματαια εδώ κι εκει ρωτας
''εδώ ο πατσας εκει ο πατσας
πουναναι ο πατσάς'';)


υ.γ-εχει και μπουγατσες ξερεις η Σαλονικη..ομως η παραλια ασε.. εχει γινει δυστυχώς χεσε μεσα
Κ Υ Ρ Ι Ο Λ Ε Κ Τ Ι Κ Α

ελα ..θα χαρώ πολύ(ασε που θά κατεβω κιεγώ καποιαν στιγμήν )

Παροντισμος ,μνήμη ,παρελθόν

 Παροντισμος και παρελθόν : Ο Τραβερσο για τις νέες υποκειμενικές γραφές της ιστορίας  Ένζο Τραβέρσο Ιδιότυπα παρελθόντα Το «εγώ» στη γραφή ...