Αναγνώστες

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

και απο τοτε καπνιζα χρονια τριαντα πέντε Τωρα μουντζωνων εαυτόν του λέγω: Παρε Πέντε .

εντελει το καταλαβα πως δεν εισαι το Ρόδι
εκεινο που μου εδειξε το πιο ωραιο πόδι
Μπερδεψα το Ομολογώ τα Ροδα με τα Πόδια
σου τοπα πως κι οι Ποιηται ειναι ολιγον Βοδια
Ποτές μου δεν καταλάβα τι λένε αι Γυναικαι
φταιει που και απο μικρος φλερταρα με το ΕΚΚΕ
οι ΕΚΚΕτζουδες ειχανε πολύ μακρυ ποδαρι
και στις πορειες πηγαιναν ολο δροσια και χαρη ..
Μα δυστυχώς δεν προλαβα να ενταχθω στο ΕΚΚΕ
κιετσι και μου Διεφυγε τι ειναι αι Γυναικαι..
Κι υστερα κλωθογυρναγα σε πιο μικρουλες Γκρουπες
Οπου Γυναικαι Λιγοσται κιολες στο Σουπα Μουπες
Κι ετσι εχαθην Δυστυχώς η Τοτε Ευκαιρια
Να συνδεθώ στα νιατα μου με Εκκετζου ΜΑΡΙΑ
και απο τοτε Ροδον μου μόλις μου δειχνουν Πόδι
αισθανομαι αλλοκοτα ..σουπα Γινομαι Βόδι ..
( αχ ! Τωρα που Θυμηθηκα Γουσταρα και μια ΟΠΑ
Ομως μπουκαλα μαφησε και καπνισα μια Γόπα
και απο τοτε καπνιζα χρονια τριαντα πέντε
Τωρα μουντζωνων εαυτόν του λέγω: Παρε Πέντε .

απο τον 

http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/10/11/prokroustis2/#comment-30986

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 κινηματογράως και τρο TONY JUDT TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡ...