Αναγνώστες

Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

: "εγώ!". Φρικηπαίδεια

http://frikipaideia.wikia.com/index.php?title=%CE%95%CE%B3%CF%8E&diff=57874&oldid=prev
Είναι αυτός που πάντα χτυπάει την πόρτα σας και όταν τον ρωτάτε: "ποιος είναι;", απαντάει με τη βαθυστόχαστη απάντηση: "εγώ!".
Επίσης είναι αυτός που σηκώνει το τηλέφωνο και όταν τον ρωτάτε: "ποιος είναι;", σας απαντάει: "εε... είμαι εγώ".
Αλλά αυτός που χτυπάει την πόρτα σας, δεν είναι ποτέ "εσείς". Είναι πάντα: "εγώ". (Εννοώ "αυτός", γιατί δεν είναι "εγώ", αν και λέει ότι είναι "εγώ"). Λέει ψέματα! Γιατί ως γνωστόν, μόνο "εγώ" είμαι "εγώ". Το αληθινό του όνομα λοιπόν είναι "αυτός". Και μην τον πιστεύετε!

Επίσης είναι αυτή που μπαίνει μέσα στο σαλόνι σας και ρωτάτε; "Εσύ είσαι;;;". Ναι, μ' αρέσει που δεν το έχετε καταλάβει και ρωτάτε. Οπότε λοιπόν, εγώ είμαι αυτός που λέει στην αυτή που λέει ότι είναι εγώ. Γενικά αφού εγώ είμαι, τότε αυτοί δεν είναι, μα λέει ότι είναι, άρα θα έπρεπε να είναι, και είναι, μα έτσι εγώ δεν είμαι;;; Σας θυμίζει τίποτα;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Έρωτας του Προυστ: Σουάν , Οντέτ

 OCTAVIO PAZ Η ΔΙΠΛΗ ΦΛΟΓΑ Έρωτας και ερωτισμός( 1993)  Μετάφραση ΣΑΡΑ ΜΠΕΝΒΕΝΙΣΤΕ,  ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΑ ΕΞΑΝΤΑΣ-ΝΗΜΑΤΑ 1996  Σελ ,58 ,59 ,60   Ο...