Το βασικό προϊόν των ΜΜΕ είναι η ενδιαφέρουσα πληροφορία-κάτι που δείχνει πως είναι απλώς ένα καταναλωτικό προϊον και τίποτε άλλο .
Στο δοκίμιο του «Ο αφηγητής »,
ο Βάλτερ Μπενγιαμιν επιμένει ότι «η εμπειρία έχει υποτιμηθεί»
Αυτό συνδέεται με την εμφάνιση μιας νέας μορφής επικοινωνίας στον υπερκαπιταλισμό:την πληροφορία:
«Η πληροφορία [….]αναζητεί την εγκυρότητα της στην γρήγορη επιβεβαίωση. Η βασική απαίτηση είναι να εμφανίζεται«κατανοητή καθ΄εαυτήν»[….]πλέον κανένα γεγονός δεν φτάνει σ¨εμάς χωρίς να μη κουβαλά ήδη μια ερμηνεία»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου