Αναγνώστες

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

Το βασικό προϊόν των ΜΜΕ είναι η ενδιαφέρουσα πληροφορία-κάτι που δείχνει πως είνα απλώς ένα καταναλωτικό προϊον και τίποτε άλλο .




Το βασικό προϊόν των ΜΜΕ είναι η ενδιαφέρουσα πληροφορία-κάτι που δείχνει πως είναι απλώς ένα καταναλωτικό προϊον και τίποτε άλλο .


Στο δοκίμιο του «Ο αφηγητής »,


ο Βάλτερ Μπενγιαμιν επιμένει ότι «η εμπειρία έχει υποτιμηθεί»

 Αυτό συνδέεται με την εμφάνιση μιας νέας μορφής επικοινωνίας στον υπερκαπιταλισμό:την πληροφορία:

«Η πληροφορία [….]αναζητεί την εγκυρότητα της στην γρήγορη επιβεβαίωση. Η βασική απαίτηση είναι να εμφανίζεται«κατανοητή καθ΄εαυτήν»[….]πλέον κανένα γεγονός δεν φτάνει σ¨εμάς χωρίς να μη κουβαλά ήδη μια ερμηνεία»




Lars Svendsen Η φιλοσοφία της βαρεμάρας , μτφ Παναγιώτης Καλαμαράς εκδ Σαββάλας,(1999)2006

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 κινηματογράως και τρο TONY JUDT TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡ...