επι των ωραιων στιχων του Θειου:
”δε φοραγε καλυτερα
μια ωραια βερμουδα,
ητανε αναγκη να ντυθει
σα να ΄τανε αρκουδα;»,Διορθωνεις
θα έπρεπε να το κάνεις «μια όμορφη βερμούδα». Και άλλες τέτοιες ατελειούλες εντόπισα, αλλά τεσπα για το επίπεδό σου καλό το πόνημα, έστω και καταγέλαστου περιεχομένου.κατ αρχάς διαφωνώ . Το ωραια βερμουδα ειναι καταπολύ ποιητικώτερον του Ομορφή βερμουδα διοτι υπαινισσεται την καντιανή συλληψιν του αισθητικου (το Ωραιον ) ενώ αντιθετως το ”ομορφη βερμουδα” παραπεμπει σε αισθητική θεοσεβουμενης (σεξυ)κατινουλας που παει στη Ζαρα και λεει μετα στις φιλεναδες της (ενώ της διαβαζουν τον καφε)
αχ! ειδα και στη Ζαρα μια ομορφη Βερμουδα ! ενώ η φιλεναδα της η θεοτσαουσα της λεει: καλέ …βλεπω εδώ εναν Ωραιο γραμπρό σαν τον Αη γιωργη ειναι ..Που καλέ; Να εδώ
δεν τον βλεπεις; φαινεται ολοκαθαρα και φωράει και βερμουδα …να και τ΄αχαμνα του.που φουσκώνουν ….
.....................................................................................
το “ωραία” και το “όμορφη” είναι και τα δυο τρισύλλαβα, αλλά έχουν διαφορά τονισμού και ο τονισμός του “ωραία” δεν ταιριάζει στο στίχο.Μα ακριβως εδώ εγκειτο η ομορφια του ”ωραία” σε αντιθεση με την (κιτσ)συμμετρική ωραιοτητα του ”όμορφη”…
Το πρωτο τιναζει στον αερα την συμμετρια και αποκαλυπτει την κρυμμενη δυναμική του στιχου ο οποιος υπαινισσεται κατι παραπάνω απο την ωραιοτητα ..την ιδια την συγκλονιστική …την σχεδόν Τραγική εισβολή του Πραγματικου … με τήν εισοδο του Πειρασμου (η Αραπίνα ) στη σκηνή …Οπως ελεγε και ο Βιτγκεσταιν : ”Για οσα δεν μπορουμε να μιλαμε καλύτερα να σωπαινουμε”
Ο Θειος (ΣΤΙΧΟΣ) ειναι Σ Υ Γ Κ Λ Ο Ν Ι Σ Τ Ι ΚΟ Σ
Επι του αλλου θεματος επιμενω οτι κανανε σεξ ο Αδαμ με την Ευα αν και αραια (μια φορά ανα αιωνα περιπου ε καμμια φορα και δυο )και θα σου το αποδειξω (οταν βρω λίγο χρόνο )
”δε φοραγε καλυτερα
μια ωραια βερμουδα,
ητανε αναγκη να ντυθει
σα να ΄τανε αρκουδα;»,Διορθωνεις
θα έπρεπε να το κάνεις «μια όμορφη βερμούδα». Και άλλες τέτοιες ατελειούλες εντόπισα, αλλά τεσπα για το επίπεδό σου καλό το πόνημα, έστω και καταγέλαστου περιεχομένου.κατ αρχάς διαφωνώ . Το ωραια βερμουδα ειναι καταπολύ ποιητικώτερον του Ομορφή βερμουδα διοτι υπαινισσεται την καντιανή συλληψιν του αισθητικου (το Ωραιον ) ενώ αντιθετως το ”ομορφη βερμουδα” παραπεμπει σε αισθητική θεοσεβουμενης (σεξυ)κατινουλας που παει στη Ζαρα και λεει μετα στις φιλεναδες της (ενώ της διαβαζουν τον καφε)
αχ! ειδα και στη Ζαρα μια ομορφη Βερμουδα ! ενώ η φιλεναδα της η θεοτσαουσα της λεει: καλέ …βλεπω εδώ εναν Ωραιο γραμπρό σαν τον Αη γιωργη ειναι ..Που καλέ; Να εδώ
δεν τον βλεπεις; φαινεται ολοκαθαρα και φωράει και βερμουδα …να και τ΄αχαμνα του.που φουσκώνουν ….
.....................................................................................
το “ωραία” και το “όμορφη” είναι και τα δυο τρισύλλαβα, αλλά έχουν διαφορά τονισμού και ο τονισμός του “ωραία” δεν ταιριάζει στο στίχο.Μα ακριβως εδώ εγκειτο η ομορφια του ”ωραία” σε αντιθεση με την (κιτσ)συμμετρική ωραιοτητα του ”όμορφη”…
Το πρωτο τιναζει στον αερα την συμμετρια και αποκαλυπτει την κρυμμενη δυναμική του στιχου ο οποιος υπαινισσεται κατι παραπάνω απο την ωραιοτητα ..την ιδια την συγκλονιστική …την σχεδόν Τραγική εισβολή του Πραγματικου … με τήν εισοδο του Πειρασμου (η Αραπίνα ) στη σκηνή …Οπως ελεγε και ο Βιτγκεσταιν : ”Για οσα δεν μπορουμε να μιλαμε καλύτερα να σωπαινουμε”
Ο Θειος (ΣΤΙΧΟΣ) ειναι Σ Υ Γ Κ Λ Ο Ν Ι Σ Τ Ι ΚΟ Σ
Επι του αλλου θεματος επιμενω οτι κανανε σεξ ο Αδαμ με την Ευα αν και αραια (μια φορά ανα αιωνα περιπου ε καμμια φορα και δυο )και θα σου το αποδειξω (οταν βρω λίγο χρόνο )
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου