Αναγνώστες

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

η βωβή ΧελιδΩνα

Ο Ρομπέν των Βωβών απο την Ροδιάν

αποσπασμα:Ερωτεύτηκα ένα Μαλλ
με ιδρώτα στη μασχάλ'
χόρευε στο καρναβάλ'
του ψιθύρισα "βρωμάει"
και μου είπε "νέβερ μάιν"
είπαμε και λίγα λόγια
ως αδέρφια και λαμόγια:
- Δεν πεινάς; τι να σου κάνω;
- Βράσε μου ένα κορμοράνο!
Ερωτεύτηκα ένα Μαλλ
ίδιο με το Ταζ Μαχάλ
κι είπα "δόξα Σοι, χαλάλ'
που εβρήκα τέτοιο ταίρι
ορφανό μεσ' στο παρτέρι
"κρίμα μόνο του να μένει
να βογγάει και να χλωμαίνει:
- Τι μου βρίσκεις; έλα πές μου,
σου αρέσουν οι πορδές μου;
Ερωτεύτηκα ένα Μαλλ
το παιδάκι του μπακάλ'
ήτανε σε μαύρο χάλ'
βάζω μπάλλα με τριφύλι
πάνω στα βωβά του χείλη
μα αυτό ζητάει κι άλλα
πιο τρανά και πιο μεγάλα:
- Θέλω λάδι του Ελαιώνα
για να βγάλω το χειμώνα!
+Μμμμαλληλούϊα, πρόσχωμεν+

11 σχόλια:

Rodia είπε...

Τα τελικά στιχάκια και το πάμε για ενορχήστρωση:

Ερωτεύτηκα ένα Μαλλ
με ιδρώτα στη μασχάλ'
σύντροφο στο καρναβάλ'
του ψιθύρισα "βρωμάει"
και μου είπε "νέβερ μάιν"
είπαμε και λίγα λόγια
ως αδέρφια και λαμόγια:
- Δεν πεινάς; τι να σου κάνω;
- Βράσε μου ένα κορμοράνο!
- Μήπως θέλεις και σαλάτα;
- Οχι, σκίσε μου μια γάτα!

Ερωτεύτηκα ένα Μαλλ
ίδιο με το Ταζ Μαχάλ
κι είπα: δόξα Σοι, χαλάλ'
που εβρήκα τέτοιο ταίρι
σ' ένα πράσινο παρτέρι.
Κρίμα μόνο του να μένει
να βογγάει και να χλωμαίνει:
- Τι μου βρίσκεις; έλα πές μου,
σου αρέσουν οι πορδές μου;
- Αν γουστάρεις, βρε λιγούρι,
θα σου κλάσω και τη μούρη!

Ερωτεύτηκα ένα Μαλλ
με τουπέ, μα τρε μπανάλ'
ήτανε σε μαύρο χάλ'
βάζω μπάλλα με τριφύλι
πάνω στα βωβά του χείλη
μα αυτό ζητάει κι άλλα
πιο τρανά και πιο μεγάλα:
- Τις ελιές του Ελαιώνα
για να βγάλω το χειμώνα
κι ένα λόχο με πριόνια
από δω ως την Ομόνοια!

+Μμμμαλληλούϊα, πρόσχωμεν+

περαστικά μας!

-->> Α! πες μου πώς γίνεται... Τι πρότεινες για τη χελιδόνα;

Νοσφεράτος είπε...

'' Α! πες μου πώς γίνεται... Τι πρότεινες για τη χελιδόνα;''

ειναι απλό ..Οποιος θελει να συμμετασχει ας γραφει στιχακια με ριμα επι παντός επιστητου εδώ:
Μετά γινονται οι κρισεις απο την αρμοδια επιτροπή


Ο νικητης κερδιζει : ενα πακετο μετοχών Βωβος
β) βραβειο-μια ντουζινα ληγμένων χημικών προσφορα της Ελας
τα βραβεια θα απονειμει σε ειδική τελετή ο Δημος Αθηναιων
θα ακολουθήσει δειπνο με τηνσυμμετοχή του ιδιου του κ Δημαρχου..

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το ποίημα μου θύμισε αυτό το τραγούδι:

Johnny Cash, Ring of fire
http://www.youtube.com/watch?v=Y2iv_E-Fn9E

και το "δημοτικό τραγούδι" του Σεφέρη με τη Μαλλ-άμω.

Rodia είπε...

Πού "εδώ" βρε θείο; Ξέχασες τη διεύθυνση... Γράψε μ' κι έχω να στείλω... ουουουουου ;)

Ανώνυμε, ε, όχι και να ξεφτελίζουμε τα είδωλα...
(εμένα δλδ!) :))

Νοσφεράτος είπε...

οταν λέμε εδώ εννοω εδώ
...

σ'αυτό το ποστ .. στην Βωβή χελιδωνα ..
στελνε εσύ και μη σε νιάζει

( εχω κανει κι ετικετα ειπα : δες διπλα στις ετικέτες )

Rodia είπε...

Tango Mango

στη χώρα του τάνγκο
ένας μάνγκας με τάιζε μάνγκο
στη χώρα του τάνγκο
ο μάνγκας έμοιαζε μ' ουρακοτάνγκο
στη χώρα του τάνγκο

μανγκωμένοι μαζεύαμε μάνγκο
στη χώρα του τάνγκο
σα στραγάλια δανγκώναμε μάνγκο
στη χώρα του τάνγκο
νγκόμενα λάτρεψε ουρακοτάνγκο
στη χώρα του τάνγκο
δυο μάνγκες ζύγιζαν μάνγκο
στη χώρα του τάνγκο
με το παλάνγκο
στη χώρα του τάνγκο

τό 'σκασα μ' ένα σαλτιμπάνγκο
στη χώρα του τάνγκο
να περπατώ πάνω σε σπάνγκο
στη χώρα του τάνγκο
έμαθα τι εστί λουμπάνγκο
στη χώρα του τάνγκο

κάτι φρικιά με περιμάνγκω-
στη χώρα του τάνγκο
που κάπνιζαν μαριχουάνγκο
στη χώρα του τάνγκο
δε μ' άφησαν ούτ' ένα φράνγκο
στη χώρα του τάνγκο
με δέσανε πάνω σε πάνγκο
στη χώρα του τάνγκο

και ούτε μάνγκο, ούτε φράνγκο, ούτε σαλτιμπάνγκο,
στη χώρα του τάνγκο
έγινα μία ντεσπεράνγκω
(του κερατά λέμε!)
στη χώρα του τάνγκο
στη χώρα του τάνγκο
στη χώρα του τάνγκο

ήχος εδώ: http://www.radiobubble.gr/el/audio/copyleft/2088/tango-mango

πρωτογράφτηκε ατάκα κιεπιτόπου εδώ: http://rodiat4.blogspot.com/2006/12/193-tangomango.html

κατά τα φαινόμενα, η βωβή χελιδόνα λαλάει!
(εκτός αν κάνω λάθος και θέλεις στιχάκια μόνο... Βωβά! ;)

Rodia είπε...

ΔΕΣΜΑ ΑΚΑΤΑΛΥΤΑ (Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΗΣ ΩΡΑΙΑΣ)

Το πέπλο σου αφήνεις να πέσει...
Γυμνή μένει η αιθέρια ύπαρξή σου.
Με δίχτυ σφιχτό το κορμί σου
στη λάγνα ψυχή μου έχεις δέσει!

Το πέπλο σου αφήνεις να πέφτει...
Τα μάτια σου, αστέρια θλιμμένα.
Λυπήσου, καλή μου, και μένα,
το λείο, ασημένιο καθρέφτη!

Το πέπλο σου αφήνεις και φεύγεις...
Γυμνός απομένω και μόνος.
Θα σπάσω! Φριχτός είν' ο πόνος,
ωραία μου, μη μ' αποφεύγεις!

Το πέπλο σου αφήνεις καλή μου...
Κοιτάξου εντός μου, για λίγο!
Εγώ, δεν μπορώ να ξεφύγω...
Με κλείνει καλά το γυαλί μου!

05-05-94/01:05


ΔΡΑΚΟΥΛΙΑΡΙΚΟ

Σαν το Δράκουλα σε είδα,
σαν μιά μαύρη νυχτερίδα
είχες τα φτερά απλωμένα
και με δάγκωσες και μένα!

Σαν το Δράκουλα πετούσες,
δόντια, μπέρτα κι άγριο βλέμμα...
Με κοιτούσες και γελούσες
και μου ρούφαγες το αίμα!

05-05-94/20:45

Rodia είπε...

blue vespa

Καβασάκι εντούρο ή Χόντα
σαν τη βέσπα δεν έχουν προσόντα
τη γαλάζια, παλιά, σκονισμένη

Χωρίς φρένο και γκάζι πηγαίνει
και το δρόμο τον βρίσκει από μόνη
τον οσμίζεται μάλλον η σκόνη

Τρέχει, τρέχει πετάει σα γλάρος
και βουτάει στο ρεύμα με θάρρος
στο φανάρι ευτυχώς, κοκκαλώνει

Σαν μουλάρι τις ρόδες στηλώνει
αποκτά στη στιγμή κάποιο βάρος
στέκει σούζα σαν νά'ναι φαντάρος!

Rodia είπε...

Ο έρωτας ανθεί στα κρατητήρια (tango version)

Δεκατέσσερις ήταν Φλεβάρη
με τσακώσαν να κλέβω παγκάρι
με φαντάστηκα να βρίζω και να φτύνω
μοναχός μου, με τον άγιο Βαλεντίνο!

Με ρίξαν αχταρμά στο κρατητήριο
και νόμιζα θα πέρναγα μαρτύριο
Μα ο έρωτας γωνιά γωνιά με ψαχνει
μου ρίχνει στο κεφάλι και με φτιάχνει!

Κι εκεί που έβριζα τον άγιο γκαντέμη
αυτός μου χαριζε ολόκληρο χαρέμι!
Αγγέλες αραγμένες μέσ' στα κάγκελα
κι εγώ να παριστάνω τον αρχάγγελα!


Δεκατέσσερις φέτος Φλεβάρη
να σουφρώσω κανένα παγκάρι
ο πασάκας της ψειρούς να ξαναγίνω
τό'χω τάμα, μα τον άγιο Βαλεντίνο!

Ο έρωτας ανθεί στα κρατητήρια
με κρότους, οιμωγές, βασανιστήρια
σε μάτια στολισμένα δακρυοπάχνη
Ο έρωτας κρεμιέται σαν αράχνη

Δεν ξαναβρίζω πια τον άγιο γκαντέμη
αυτός μπορεί να μου χαρισει και χαρέμι!
Αγγέλες αραγμένες μέσ' στα κάγκελα
κι εγώ να παριστάνω τον αρχάγγελα!

-->> το ακούς εδώ τραγουδιστά!

Rodia είπε...

Αυτο με τη βέσπα το είχα ξεχάσει τελείως... Αυτα παθαινει κανεις άμα γραφει ατάκα κιεπιτόπου! :)

Rodia είπε...

Λαβε κι ενα παλιοοοοο αλλα που επικαιροποιήθηκε τωρα.. Μολις χτες!

O KAΠΝΙΣΤΗΣ

Στο ένα χέρι μου κρατώ
ένα ποτήρι με ποτό,
με τ' άλλο χέρι μου θα πάρω
απ' το πακέττο ένα τσιγάρο...

Και θα καπνίζω, θα καπνίζω, θα καπνίζω,
με συννεφάκια το ταβάνι θα γεμίζω...

***

Στο χέρι μου τ' αριστερό
το δαχτυλίδι μου φορώ,
με το δεξί μου το χεράκι
θα πάρω ένα τσιγαράκι...

Και δαχτυλίδια, δαχτυλίδια, δαχτυλίδια,
με τον καπνό θα κάνω όμορφα στολίδια...

***

Στο χέρι μου τ' αριστερό
μού 'χουν σφηνώσει τον ορρό
και το δεξί μου το χεράκι
ψάχνει για ένα τσιγαράκι...

Για να φουμάρω, να φουμάρω, να φουμάρω,
να φύγει η ώρα, περιμένοντας το Χάρο...

***

Στου Παραδείσου την αυλή
λαλεί γλυκόλαλο πουλί,
κι οι κολασμένοι, πάρα κάτω,
στης πίσσας κολυμπούν τον πάτο...

Στο καπνιστήριο θα μπω πού 'ναι στη μέση,
για να καπνίζω το τσιγάρο που μ' αρέσει...
_____________________
ακουγεται εδω: http://rodia.podomatic.com/entry/2007-08-05T09_52_17-07_00

Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο -Στη τέχνη και στη Κοινωνία. Πέτρος Θεοδωρίδης

  Πέτρος Θεοδωρίδης (τμήμα κινηματογράφου Α.Π.Θ ) Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο Στη τέχνη και στη Κοινωνία   Α. :Μοντερνισμός   ...