Αναγνώστες

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

ΔήμΙος Αθηναίων(απο την Ελευθεροτυπία)

ΔήμΙος Αθηναίων αποσπασμα:
''Οι κάτοικοι της περιοχής και μέλη της Επιτροπής Κατοίκων για τη Διάσωση του Πάρκου Κύπρου και Πατησίων πραγματοποίησαν δυναμική συγκέντρωση διαμαρτυρίας, που κράτησε μέχρι αργά το απόγευμα. «Θέλουμε έναν δήμαρχο των Αθηναίων και όχι των εργολάβων» φώναζαν αγανακτισμένοι. «Νικήτας Κακλαμάνης, ο δήμαρχος του τσιμέντου και της μίζας και δήμιος των δέντρων» έγραφαν οι πικέτες που κρατούσαν, ενώ το τεράστιο πανό που έστησαν μπροστά από το παρκάκι έγραφε: «Φύλαγες χριστουγεννιάτικα το δέντρο σου Κακλαμάνη, τώρα ξεριζώνεις τα δέντρα στα πάρκα». Στο πανό τοποθέτησαν και λουλούδια μαζί με ένα σημείωμα που έγραφε: «Λίγα ξεριζωμένα λουλούδια στη μνήμη ενός ξεριζωμένου πάρκου. Ξεριζώσατε τις καρδιές μας».

«Φύλαγες χριστουγεννιάτικα το δέντρο σου Κακλαμάνη, τώρα ξεριζώνεις τα δέντρα στα πάρκα» έγραφε το τεράστιο πανό μπροστά στο παρκάκι όπου έγινε η «σφαγή»Η αγανάκτησή τους ήταν τόσο μεγάλη που ξεφούσκωσαν τα λάστιχα των 2 φορτηγών του δήμου, πάνω στα οποία έγραψαν με κόκκινη μπογιά «Δολοφόνοι, κλέφτες, αλήτη Κακλαμάνη», ενώ στο φορτηγό πάνω στο οποίο ήταν ο γερανός έγραψαν «Κόβω δένδρα, φυτεύω τσιμέντο».
Η κατάσταση κλιμακώθηκε όταν έκαναν την εμφάνισή τους τα ΜΑΤ, που τα κάλεσε ο αντεισαγελέας Πρωτοδικών. Τα ΜΑΤ ζήτησαν από τους κατοίκους να βγουν έξω από το παρκάκι, εκείνοι αρνήθηκαν και ακολούθησε συμπλοκή. Αργότερα, οι αστυνομικές δυνάμεις έριξαν χειροβομβίδες κρότου-λάμψης και δακρυγόνα στους κατοίκους, που αποδοκίμασαν τον υπάλληλο του δήμου ο οποίος ήρθε να πάρει το φορτηγό με το γερανό. Οταν τους έδιωξαν από το παρκάκι, οι κάτοικοι έκλεισαν την Πατησίων όπου και τοποθέτησαν κλαδιά των δέντρων. Ακολούθησε συμπλοκή των συγκεντρωμένων με την αστυνομία και τα ΜΑΤ έκαναν χρήση χημικών και χειροβομβίδες κρότου-λάμψης. Τελικά, οι κάτοικοι μπήκαν μες στο παρκάκι και φύτευσαν 30 δενδρύλλια, παρουσία των ΜΑΤ!

Κάνουν τις πλατείες... γλάστρες
Παράνομη και αντι- συνταγματική η κοπή

βρε παιδιά ...Είναι απίστευτοι αυτοί οι τυποι .Συμπεριφέρονται απέναντι στην κοινωνία και οτι απέμεινε από το περιβάλλον με αδιανοητη βαρβαρότητα...

δειτε και Οι μαθητες , το περιβάλλον και ο ...Δημος Αθηναιων

σχετικα εγραψαν:

σχετικά έγραψαν οι bloggers:Λαπούτα
Αγριμολόγος
Meteoric Countryxbox.gr
KARmagedon
Αστυάνακτας

Στη Γαλαρία
Μικρό Ανάλογο
Ikrory’s21
Pliatsiko
NewsRubor Dolor Calor
Επίκαιρο
Κοπριά
Σφυγμός της ημέρας
Πρέζα TV
Singen sang gesungen
Κάτω Αριστερά

Zzzzz!! (Λύκειο της περιοχής)
Concrete CivilizationΕλεύθερος Σκοπευτής
Έφηβος
πάροδος : εντός εκτός εναλλάξ
Περαστικός

Ροΐδη Εμμονές
Τα υπεραιωνόβια δέντρα και το γκαράζ του Δήμου Αθηναίων

Οικολογική Κινηση Θεσσαλονικης
Βαρβαρότητες στο Πάρκο Κύπρου και Πατησίων

SWELL
Τα νέα σχέδια του Βωβού, ελέω Κακλαμάνη
http://pentanostimi.blogspot.com/2009/01/blog-post_27.html

ανεστης
Νικήτας Κακλαμάνης Part II, Η Επιστροφή

Zantegreens
ΜΙΚΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕΤΑΞΥ ΦΙΛΩΝ



Allu Fun Marx: Βόλτες στην Blogoslovakia
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ(Σ) Ο ΝΙΚΗΤΑΣ -
και πολλοι αλλοι...
Ε δεν πρεπει να περασεις ετσι ...Να μην τους περασει ρε παιδια . Ως ΕΔΩ
υ.γ
βλ και

my name is Mixer... Rodia Mixer!
ΕΞΑΙΡΕΣΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ Κ. ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μετά τα χτεσινά έπεσε πάλι ξύλο σήμερα σε αυτούς που περιφρουρούσαν νύχτα-μέρα το πάρκο και αγκάλιαζαν τα δέντρα που έμειναν για να μην τα κόψουν, κι αυτό προκειμένου να συνεχιστούν "οι εργασίες". Το καλοκαίρι όμως θα ψάχνουμε να βρούμε την ίδια δαρμένη "κοινωνία των πολιτών" να βοηθήσει στη φύλαξη των δασών γιατί δεν θα φτάνουν τα λεφτά για προσωπικό, εργασίες κτλ, ώστε να δικαιώνεται μάλλον το σχετικό, ολυμπιακών προδιαγραφών,σύνθημα "να τρέχουν γύρω σου τα δις κι εσύ να είσαι εθελοντής".Μιλάμε για σοβαρό πρόβλημα...

coerdia

Νοσφεράτος είπε...

Coerdia θυμασε την θεωρια της Ασυμμετρης απειλής που διατυπωσε τοτε με τις φωτιε στα δαση μας η Ντορα και λοιποι δεξιοι ;(και οι ομογαλακτοι τους του Λαος)

Μαλλον καταλαβαμε πιά Ποιοι συνιστουν Ασύμμετρη απειλή για ολους Δεντρα και ανθρωπους αυτής της Χωρας

Ανώνυμος είπε...

Νόσφυ δεν με πειράζει τόσο αυτό (αυτοί) όσο ο παραλογισμός του πράγματος και η συνενοχή. Δηλαδή θέλω να πω, μπορούσε μήπως να υπάρχει λιγότερη ανάμιξη του κόσμου γενικά στις "ασύμμετρες απειλές";

Για παράδειγμα, θυμάμαι στη δεκαετία του 90 ένα άρθρο σε μια εφημερίδα που έλεγε για το πώς μια γυναίκα πήγε στην Πάρνηθα κι έκοψε μη γνωρίζοντας κάτι πολύ σπάνια λουλούδια που έβγαιναν εκεί και όταν ο περιβαλλοντολόγος (που έγραφε το άρθρο,νομίζω ο Μάργαρης ήταν) της είπε τι έκανε έκλαιγε. Αυτά δεν μπορώ.
Γιατί αναλογικά στην περίπτωση αυτή, αν ένας δήμαρχος έλεγε π.χ. "κλείνω το κέντρο για τα αμάξια και αφήνω τους ελεύθερους χώρους πράσινου στην ησυχία τους" τι θα είχαμε να τραβήξουμε και τι θα λέγαμε τότε; όλα αυτά τα έργα και μέτρα αν δεν κάνω λάθος αποσκοπούν τελικά στο να αποθαρρύνουν την κίνηση των οχημάτων στα κέντρα των μεγάλων πόλεων:δακτύλιοι, παρκόμετρα (και γενικά πάρκινγκ επί πληρωμή). Και γιατί δεν μειώθηκε δραματικά η κίνηση των οχημάτων στο κέντρο με το μετρό;
Γιατί το να μπορεί να ζήσει κανείς χωρίς αυτοκίνητο οπουδήποτε είναι πραγματική πολυτέλεια έτσι όπως είναι οι ρυθμοί, γι'αυτό.

Και το ίδιο και με τα δάση: έχουμε οικοσυστήματα με συγκεκριμένες αντοχές και πίεση από την κλιματική αλλαγή και τις ανεξέλεγκτες χωματερές, την ανθρώπινη δραστηριότητα εν γένει και δεν μπορούμε να φτιάξουμε παντού σωστά συστήματα διαχείρισης (π.χ. ολοκληρωμένα συστήματα με ανακύκλωση και ΧΥΤΑ ή εργοστάσια καύσης ή δεν ξέρω τι άλλο είναι καλύτερο-σε μερικές περιπτώσεις έγινε αυτό βέβαια αλλά είναι πολύ λίγες συγκριτικά με τις ανάγκες).

Ή τώρα με τους αγρότες, δεν ενισχύονται όσο πρέπει για διάφορους λόγους αλλά ποιός ζει στην ύπαιθρο και ασχολείται με τον πρωτογενή τομέα και καθαρίζει τα δέντρα από την περιττή καύσιμη ύλη π.χ.;η κοινωνία των πολιτών σε διπλή βάρδια μετά την δουλειά μήπως για να καθαριστεί από τις ανομίες της;δεν καταλαβαίνω...

Εσύ που νομίζω το ξέρεις καλύτερα το θέμα με τον ενδιάμεσο χώρο μεταξύ κράτους και αγοράς δεν βλέπεις ότι υπάρχει μεγάλη σχιζοφρένεια σε αυτά όλα τα πλάνα εντός και εκτός των συνόρων;

Συγγνώμη για το χαοτικό σχόλιο και τον τόνο του.

Νοσφεράτος είπε...

Αγαπητη μου Coerdia ασφαλώς και Δεν το ξέρω καλύτερα ''το θέμα με τον ενδιάμεσο χώρο μεταξύ κράτους και αγοράς''

εκινο που υποψιαζομαι ειναι οτι στις δυο δεκετιες περιπου που περασαν απο το 90 και δωθε
εγιναν καποιες μεγαλες αλλαγες στις ταυτοτητες του Νεοελληνα

Δεν εννοω τα περι εθνικής ταυτοτητας (και αυτό ισως )

οσο στις καθημερινες συμπεριφορες και συναισθηματα - ανθρωπολογικά καπως μιλώντας

- Απο τον λαικισμό του 80
( εποχή κρατικής τηλεορασης και Ανδρεα ..)

περασαμε στην Ιδιωτική τηλεοραση του 9ο ..Στηνη αρχη αν θυμασαι ολοι λεγανε Μπραβο στα ιδιωτικά καναλια (κυριως οι νεο Φιλελευθεροι βεβαια) ..
Αρχιζει η εποχή των μεγαλων προσδοκιών .. της Γενικευμένης Λατρειας της καταναλωσης
της αποθεωσης της Εξατομικευσης
Και της αποκρυψης της Μοναξιας που συνοδευε την εξατομικευση ...

Πντως ο Νεοελληνας στην δεκαετια του 90 καμαρωνε ..
Οδηγουσε γρηγορα αμάξια με δανεικά , αγοραζε μετοχές στο Χρηματιστηριο , εκμεταλευοταν και ταυτοχρονα εβριζε τους μεταναστες και εν γενει χωθηκε για τα καλλά στο (ΕΛΛΗΝΟ αΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ) ΟΝΕΙΡΟ

πριν καλά καλά γινουμε εστω και για λίγο ευρωπαιοι γιναμε Αμερικανοι

στην πιο Χυδαια εκδοχή του ορου :

Απληστια , τσαμπουκάδες , λατρεια της τεχνολογιας , υπεροψια κλπ
'' Μικροι λευκοι '' που ελεγε καποτε κι ο Ψυρουκης

ομως η μοναξια υπέβωσκε ..

κι ηρθε η ωρα τωρα να συναντησουμε ξανά τα σκουπίδια που κρυβαμε κατω απο το χαλί

..

Αν θελεις μπορουμε να συνεχισουμε αυτή την κουβεντα ..


εχω την υποψια οτι ακριβώς σ'αυτόν τον τυπο του ''μεσου'' ανθρωπου - κομπλεξικου , ημιμαθους ξερολα , που καταπινει ακαταπαυστα τηλεοπτικές γνωσεις , που αισθανεται ταυτοχρονα αλαζών αλλά και αδικημενος , που συνθετει στην ταυτοτητα του ενα μειγμα προλήψεων και θρησκευτικου φανατισμου και μια λατρεια των γκατζετ και της τεχνολογιας

στηριχτηκε η ανδος του εθνολαικισμου της Δεξιας (Ν .Δ και Λαος απο το 2000 ΚΑΙ ΜΕΤΑ΄)

αλλά και αυτός ο περιεργος
θαυμασμός πρς τον νεοφιλελευθερισμό απο φτωχομπινέδες που πίστεψαν οτι θα γινουν και ...Επιχειρηματιες ..

ξερεις ..Μια μεταμορφωση της παραδοσιακής Μαγκιας στο πιο Λαιφ Στάιλ ..

και Σημερα ολοι αυτοι οι Μύθοι και Κοινοτοπίες που συνέθεταν την κυριαρχη ταυτοτητα του μεσου Νεοελληνα αρχιζουν Ταχυτατα να ξεσχιζονται ..

Και βλεπουμε πίσω απο το παραβάν
απο το σκισμένο
σκηνικό

το Πραγματικό να χασκει

Κι ερχεται το Τραυμα ..Ωμο στην επιφανεια

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ.Μου φαίνεται ότι δεν είναι και δεν ήταν επιλογή όλα αυτά αν και έχεις δίκιο για την πρόοδο της κατάστασης και την εξατομίκευση, δεν μπορώ να το δω καθαρά αυτό εγώ.

Και νομίζω ότι συρθήκαμε και σερνόμαστε σε διάφορα πράγματα που φαίνεται ότι τάχα προσφέρουν ασφάλεια ή ευημερία και ότι βοηθάνε χωρίς να υπάρχει πραγματικά επιλογή ούτε για το τι, ούτε για το πώς, πού, πότε και γιατί,είτε σε ατομικό, είτε σε εθνικό επίπεδο ενώ στην πραγματικότητα μπορεί και να βοηθάνε, μπορεί και να βλάπτουν αλλά αυτό δεν το ξέρουμε από πριν.

Δηλαδή τάχα το κινητό με βοηθάει πολύ, είναι πολύ χρήσιμο μηχάνημα, μπορεί όμως και να προκαλεί καρκίνο και μου στοιχίζει εκατό ευρώ το μήνα και δεν έχω μια για άλλα πιό σημαντικά πράγματα, αλλά δε βαριέσαι αν δεν τα δώσω για την επικοινωνία για τι θα τα δώσω και αφού όλοι έχουν εγώ θα είμαι αποκομμένος κτλ.Και μετά το κινητό πχ και τις κεραίες σου λέει μην καπνίζετε στους δημόσιους χώρους γιατί βλάπτει. Αυτά δεν γεννάνε ανομία; και δεν είναι τελείως αυτοκαταστροφικό ενώ υποτίθεται ότι όλα γίνονται για την αυτοσυντήρηση;

Έχουμε κι αυτόν τον ιδιότυπο κολλεκτιβισμό, από την μία όλοι είμαστε καλύτεροι από τους άλλους κι από την άλλη κανένας αυτοπροσδιορισμός γιατί αλλιώς θα είμαστε εκτός σώματος.Τα προτερήματα είναι ελαττώματα και αντίστροφα.
Γιατί αυτό με την πίστη στην κοινότητα δεν νομίζω ότι είναι κακό. Δεν ξέρω πώς το βλέπεις εσύ, προηγουμένως υπήρχε πχ η εμπιστοσύνη προς την Εκκλησία και γι'αυτόν ακριβώς το λόγο (και το λέω έχοντας πάει στη λαοσυνάξη στη Θεσσαλονίκη:)Θα μου πεις υπάρχει τέτοια κοινότητα τώρα ή υπήρχε τότε; δεν υπήρχε σε κλίμακα κι ούτε μπορεί να υπάρξει σε κλίμακα μάλλον και ίσως δεν είναι καλό να υπάρχει σε κλίμακα έτσι κι αλλιώς, αλλά δεν μου φαίνεται κακό από άποψη κινήτρου, είναι κακό από την άποψη του μπερδέματος στις ιδέες:π.χ. όταν βγαίνεις από Χριστιανός εθνοφυλετιστής σε μια τέτοια εποχή κιόλας με μεταναστευτικά ρεύματα κτλ. Αυτό είναι μια τραγική αποτυχία...

Το αίσθημα ότι σερνόμαστε και η τεράστια κούραση εκφράστηκε νομίζω μεταξύ άλλων το Δεκέμβριο.Κι αν δεν υπάρχει επιλογή τι ευθύνες να αποδοθούν μετά και σε ποιόν; αλλά προέχει η κούραση, κάπως όπως λέει ο Στέφαν Τσβάιχ για την Κερκόπορτα στην άλωση της Πόλης, την ξέχασαν μέσα στην αναταραχή ανοιχτή. Ήταν τυχαίο αυτό(που λέει κι ο Λιακόπουλος); έτσι μου φαίνεται και τώρα ότι είναι κάπως, και τα περί συλλογικής επιδίωξης ευθανασίας με την προϋπόθεση να μη φαίνεται ποιός πάτησε το διακόπτη που έλεγε και ο Κονδύλης και άλλοι συνηγορούν προς αυτό.Μπορεί η αλαζονεία και η ταυτόχρονη αίσθηση της αδικίας (ενώ είμαστε κατ'ουσίαν ένοχοι) να γεννάει την κούραση, δεν ξέρω...

Νοσφεράτος είπε...

''και το λέω έχοντας πάει στη λαοσυνάξη στη Θεσσαλονίκη:)''
αχ καλή μου coerdia εκεινη η λαοσυναξη ηταν ο τελευταιος
ΣΠΑΣΜΟΣ
οχι ασπασμος ..ΣΠΑΣΜΟΣ.
ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΌ ΑΡΘΡΟ ΤΟ 2001 θα ψαξω να το βρώ

Amacord του Φελίνι ..Πέτρος Θεοδωρίδης

 Για την ταινια  Αmacord ------------------------------ Πετρος Θεοδωριδης Στο επίκεντρο της ταινίας Αmacord,  είναι ένας νεαρός έφηβος, και ...