Αναγνώστες

Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

απο τα παιδια των φαναριων παρακαλώ «Απειλείται η Ελλάδα και η ύπαρξή μας!» - Μη μιλάς μη γελάς





Όσα μου 'χεις τάξει είναι σαν μετάξι
είναι σαν παλιό κρασί
είναι τα φιλιά σου και το θαλασσί
χρώμα της ματιάς σου θάλασσα χρυσή

Όσα μου 'χεις τάξει στο 'χω ξαναγράψει
τα 'χεις μοναχά εσύ

Μη μιλάς μη γελάς κινδυνεύει η Ελλάς
στο κορμί βομβιστές κουβαλάς
μη μιλάς μη γελάς κινδυνεύει η Ελλάς
με τη γλύκα που φιλάς

Όσα μου 'χεις τάξει μ' έχουνε πετάξει
ίσαμε τον ουρανό
κι έχω γίνει αστέρι καλοκαιρινό
μέρα μεσημέρι πάνω απ' το στενό

Όσα μου 'χεις τάξει βάλ' τα σε μια τάξη
μη μ' αφήνεις να χαθώ

Μη μιλάς μη γελάς κινδυνεύει η Ελλάς
στο κορμί βομβιστές κουβαλάς
μη μιλάς μη γελάς κινδυνεύει η Ελλάς
με τη γλύκα που φιλάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...