Αναγνώστες

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Τα Μεγάλα Αγωνιωδη ερωτηματα του Παπούλη: Προς τους Συριζαιους .Κλικ


αποσπασμα


''τα παραπάνω δύο ερωτήματα για τον εαυτό μου ( τα χωνεύω και μόνος μου χωρίς βοήθεια )

ΑΛΛΑ ΡΩΤΑΩ :

Μετά από 20 χρόνια θα περιμένω ενόψει εκλογών ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ , να μου πείτε τσουτσέκια τη Κυριακή , αφού ζυγίσετε τα ξύγκικα φασολάκια και κουκιά σας ΠΟΙΟΝ θα ψηφίσω στις 4/10/2009 ;;;;

Αν ο πολύς ΣΥΝ δεν άντεχε βρέ χαντούμηδες τη συνύπαρξη με τα ρετάλια από τρότσκες μέχρι Κινεζόπουλα γιατί προχωρήσατε στο εγχείρημα του ΣΥΡΙΖΑ ;;;

Και οι λοιποί γκρουπούσκουλοι που δια του ΣΥΡΙΖΑ ( ελέω ΣΥΝ και όλων ημών των ανένταχτων ) νομίσατε ότι πιάσατε το πάπα από τις κοχόνες , τώρα είστε έτοιμοι να επιστρέψετε στα υπό το μηδέν ποσοστά σας και τις ιδιωτικές ( με τις δύο σημασίες ) επαναστάσεις σας ;;;

Όταν αποφασίσετε αύριο οι Σύριζαίοι , μεθαύριο οι Συναίοι , να έρθετε να μου το πείτε , δεκαροζήτουλες ….

…γιατί εγώ στην πράσινη αγκαλιά , που άνοιγε τότε ορθάνοιχτη , δεν έπεσα και ούτε τώρα θα πέσω , και παρά το σκαιό του ύφους μου δεν είμαι τόσο γομάρι για να πάω στο “τιμημένο”. Και σπίτι δεν έχω για να κάτσω , στο νοίκι και το μεροκάματο μια ζωή your God and Holy Spirit… your Alek and your Alex all the same''

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Καλά τα λές Παππου ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All that heaven allows

 ΜΕΛΟΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ Πηγή : SUSAN HAYWARD ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Ρίτα Κολαΐτη ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ Κατ...