Αναγνώστες

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

ποιός είναι ο Πλησίον μου ...;



Σε μια συζήτηση που έγινε στο Μανιτάρι του Βουνού
ένας καλός'' χριστιανός''(από αυτούς που μάλλον ενέκριναν την κατεδάφιση του καταυλισμού στην Πάτρα ..
Μου ζήτησε (από εμένα τον ..άθεο )
την ερμηνεία της έννοιας του ''Πλησίον σύμφωνα με τον χριστιανισμό (Αγάπα το πλησίον σου'')

μου λέγει λοιπόν

''Θα με ενδιέφερε η δική σου πρωτότυπη ερμηνεία του συγκεκριμένου εδαφίου ''


Απάντησα :


''Ωραία : Πλησίον μου είναι ο Άλλος . Όχι δηλαδή αυτός που είναι ακριβώς σαν εμένα ..

Αν εγώ π.χ είμαι της μεσαίας τάξης
πλησίον μου
Δεν είναι ο της μεσαίας τάξης
αλλά αυτός που έχει την ανάγκη μου


αυτός που μου ζητά νερό να ξεδιψάσει, ένα πιάτο φαι γιατί πεινάει , κοντολογίς αυτός που εχει την ανάγκη μου

και 'γω δεν εξετάζω την στιγμή που μου ζητάει έλεος και βοήθεια,


τα ρούχα του η το αν είναι Έλληνας η ξένος

γιατί αυτός που έρχεται να ζητήσει βοήθεια από μένα


ειτε ξενος ειτε ελληναςκαι μπορώ να τη δώσω

ειναι ο Πλησιον
δηλαδή ο ιδιος ο Χριστός αν θυμασαι απο τα θρησκευτικά σου( που μου κανεις και τον ..... )
Ο Πλησιον ειναι ο Χριστός -ιδίως-ΙΔΊΩΣ αν είναι ξένος και πένεται και σου ζητά βοήθεια και σου χτυπά την πόρτα


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Συγγνώμη, συγγνώμη"...
εμείς συγγνώμη γιαγιά ,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...