Αναγνώστες

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Περί διαλόγου Ι (Το τραύμα του πραγματικού) ενας διαλογος για τον Διαλογο και ενα τουλαχιστον εξαιρετικό σχόλιο απο τον Αναρμοδιο για το εγω και την ελλειψη ...

Περί διαλόγου Ι (Το τραύμα του πραγματικού)

το  σχόλιο 

anarmodios






''Συνεπώς, εφόσον το Εγώ οφείλει την ύπαρξή του στην αδυναμία πλήρωσης του υποκειμένου, μπορούμε να ισχυριστούμε πως το Εγώ του υποκειμένου διαμορφώνεται σε μια ριζική έλλειψη, σε έναν διχασμό.
Και η αποσιώπηση της εγκάρσιας έλλειψης καταπολεμάται με την προσκόλληση στη φαντασίωση για να αναδυθεί ένα εγώ που φαντασιωτικά είναι πλήρες. Πράγμα που σημαίνει ότι το ΕΓΩ διαμορφώνεται από την έλλειψη και είναι η απόκρυψή της και μάλιστα είναι επικριτικό στον εαυτό του γιατί το υποκείμενο δεν μπορεί να γεμίσει αυτή την έλλειψη που δεν μπορεί να πληρωθεί ποτέ. Η αμφιθυμία λοιπόν είναι ότι το υποκείμενο αγαπά το Νόμο γιατί του δίνει ύπαρξη αλλά και το μισεί γιατί υπόρρητα υπάρχει μια διαρκής έλλειψη. Η φαντασίωση δεν εξαφανίζει την έλλειψη , την αποκρύπτει.
'  

σχετικές συζητησεις 

http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?t=2784&sid=061e1fa87d1a04c9f6a01b4f726cf9f1

http://politikokafeneio-com.anatolikos.net/Forum/viewtopic.php?p=164477&highlight=&sid=766afb4cee19f4cf3c353b776ba7420d



9 σχόλια:

Νοσφεράτος είπε...

εχω παθει την πλακα μου μ'αυτονανε τον ΑΝΑΡΜΟΔΙΟ

Νοσφεράτος είπε...

Για οποιον αφορά
---------------------------

Παιδες εμεένα δεν με απασχολει καθολου το αν απο καπου τ ειδε και το πηρε ο Αναρμοδιος η αν ο ιδιος το εγραψε ..Μου φαινεται ΔΕΝ εντελώς ΧΑΖΟ να λεέτε οτι ο Α ψευδωνυμος εκανε λογοκλοπή απο καποιον αλλον ψευδωνυμο..Ειναι για ΓΕΛΙΑ ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΛΈΤΕ
Με ενδιαφερει η ουσια ..Το ιδιο το σχόλιο ..
Το περιεχομενο δηλαδή ..Ειναι εξαιρετικό
Αλλά που να το καταλαβει οποιος αντιμετωπιζει την Φιλοσοφια την αριστερά κλπ ως καβουκι για να χωθει ..

Γκε γκε;
αιντε καταντά αστειο ..κΑΝΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ κΑΝΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ..

Νοσφεράτος είπε...

επισης


Στον Νομικό μας πολιτισμό κατ αρχήν
Οτι Δεν απαγορευεται Ρητως
επιτρεπεται
( στις Δημοκρατιες ενοειται .. Οχι στα Φασιστικά η σταλινικά ολοκληρωτικά καθεστωτα οπου ισχέ ακριβώς το αντιθετο..)

ετσι δεν ισυει πουθενα - και ρωτηστε και κανα σχετικό το οτι μπορει να τεκμηριωθει ..λογοκλοπή'' αν καποιος ειτε γραφει με αλλο Ψευδωνυμο ειτε μεταφερειε αποσπασματα απο ενα σχόλιο ενος μπλογκ σε αλλλο

Απο Ηθική αποψη βεβαια ανηθικο ειναι
ειτε το να εμφανιζεις καποιον ως Λογοκλοπο... ετσι χυδαια και ατεκκμηριωτα οπως προφανώς γινεται Τωρα
ειτε να τον καλεις να απαντησει ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ...δεν ειναι ελεφαντας ..και εμμεσως να του το απαγορευεις - μεμποδιζοντας να εμφανιστει η απαντηση του οπως μαλλον συμβαινει ΚΑΙ ΤΩΡΑ ..
Διαβαστε την Ηθική του Μπαντιου ..Ομωςπραγματικά οχι ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Για την ιστορία να πω ότι είμαι το ίδιο πρόσωπο, δε τίθεται θέμα λογοκλοπής, αλλά δεν έχει πια σημασία.
Δε θεώρησα "ανέντιμο" όπως με κατηγόρησαν, το να καταθέτω αποσπάσματα από δικά μου κείμενα, καθώς ήθελα να κρατήσω την αυστηρότητα του λόγου, όπως εμμέσως πλην σαφώς προέτρεπε ο Δήμος.
Αλλά ας τελειώσει αυτή η ιστορία.

Νοσφεράτος είπε...

Πολύ αγαπητε ξερεις το μέηλ μου..
νεξαρτητητα απο αυτήν την μαλλον αστεια ιστορια -εξαλλου υπάρχου κι πολύ χειροτερα απο οσα υπεστης - θα ηθελα πολύ να γνωριστουμε ..Ειναι εξαιρετικά σπανιο να συνατάς στην Μπλογκοσφαιρα ανθρωπους με ταυτοχρονα ηθος και Γνωση..
Σευχαριστω πολύ

Ανώνυμος είπε...

http://www.filosofia.gr/item.php?id=629

Μπορείς να διαβάσεις αυτό ή και να αναδημοσιεύσεις. Είναι σε γενικές γραμμές η "φιλοσοφία" μου, και τίθεται για συζήτηση.

Νοσφεράτος είπε...

http://nosferatos.blogspot.com/2010/09/rakis.html


εγινε ..

στειλε κι αλλα ..αν θες ..

Νοσφεράτος είπε...

http://nosferatos.blogspot.com/2010/08/blog-post_3989.html
δες κιενα δικο μου που σου αφιερωνω

Νοσφεράτος είπε...

Γιαοποιον αφορά
------------------
Φιλε
δειξε τουλαχιστον Λιγοτερη
ΑΝΑΝΔΡΙΑ
(με την γενική εννοια πνατα ανεξαρτητως Φυλου)

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...