ε ναί ..ίσως η γοητεια του Μπλογκιγκ -και η παγιδα του - ειναιοτι βλέπεις πολύ καθαρά το Τυφλό σημειο του αλλου.. Το σημειο δηλαδή απο οπου σε βλεπει .. Αλλά δεν μπορεί να δει τον εαυτό του..
...Αλληλεξαρτωμενοι σε μια ατελειωτη σειρά απο καθρεφτες , σενα παιχνιδι χωρις τελος και - μαλλον - χωρις αρχή σε μια προσποιηση διαλογου ,προσποιηση τοσο επιτηδευμενη που καταντά αληθινη με την αληθεια της να ξεχειλιζει -διαθλασμένη- σαυτήν την διαφανεια που επειδή δεν κρυβει τιποτα καταλήγει να μη δειχνει τιποτα
Αναγνώστες
Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010
ε ναί ..ίσως η γοητεια του Μπλογκιγκ -και η παγιδα του - ειναιοτι βλέπεις πολύ καθαρά το Τυφλό σημειο του αλλου.. Το σημειο δηλαδή απο οπου σε βλεπει .. Αλλά δεν μπορεί να δει τον εαυτό του.. ...Αλληλεξαρτωμενοι σε μια ατελειωτη σειρά απο καθρεφτες , σενα παιχνιδι χωρις τελος και - μαλλον - χωρις αρχή σε μια προσποιηση διαλογου ,προσποιηση τοσο επιτηδευμενη που καταντά αληθινη με την αληθεια της να ξεχειλιζει -διαθλασμένη- σαυτήν την διαφανεια που επειδή δεν κρυβει τιποτα καταλήγει να μη δειχνει τιποτα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η ΕΠΙΠΕΔΟΧΩΡΑ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ
Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: Η Θεσσαλονίκη σήμερα του Πετρου Θεοδωριδη( ΕΝΕΚΕΝ τ. 14) αποσπασμα Η Θεσσαλονίκη σήμερα θυμίζει τη Πενθεσί...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου