Αναγνώστες

Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Τωρα που μπηκε το ζεστό, ξανά ,καλοκαιρακι

Τωρα που μπηκε το ζεστό, ξανά ,καλοκαιρακι

και λυωνει το κορμακι μας σαν νατανε κεράκι

και ξεγυμνωνονται ξανά ,η Τέτα και η Μαρα

και τη κοιλιτσα της γυμνή δειχνει η κάθε ..αρα*

και πλημμυρίσαμε γυμνές, και βγανουν εξω στήθεια

και βγαινουν και τ’ άποκρυφα τα γυναικεία Μύχια

και να τα μπούτια κι οι καημοί και να τα κωλαράκια

δεν ειναι κρίμα αραγες γιαυτά τα ποιηματάκια

Να μένουνε κλεισμενα εδώ, Προκρουστικήν κλεισούρα

Αντις έξω να βγαίνουνε να κανουν καμμιά μια τζούρα

Και δεξια κι αριστερά να πέρνουν κανα μάτι;

Δεν εχω τιποτις να πώ ..Ηρθες καλοκαιράκι …!!


*Σαρα βρε ..Σαρα εννοούσα ..Αμ τι νομισατε ..;
Σχόλιο από Νοσφεράτος Ιούνιος 2, 2008




ΒΑΖΩ σοβαρά θεματα ..τιποτα . Βαζω θεωρητικουρες ..τιποτα .Βαζω στιχακια..τιποτε
βαζω γυμνες ..τιποτε ...
Ε λοιπόν . Αυτή ειναι η καλύτερη Γυμνη φωτο που εχω ... αν στις επομενες 2 ωρας δεν στειλετε ουτε εν σχολιο ..Θα το κλεισω το μαγαζί και θα πάω στην Ουψάλα ...Τ' ακουσατε ;
Και θελω σοβαρά σχολια ε ... οχι πλακιστες
-----
ας βάλω κι αυτο πουμουστελες ανωνυμε(μονο που δεν μπορω να το δω διοτι κατι εχει πάθει το
youtube.μου
http://www.youtube.com/watch?v=QhBbzgQFa54

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που μπήκε το ζεστό, ξανά, καλοκαιράκι,στην Ουψάλα;
Το καλό πράγμα αργεί να γίνει(καμιά φορά αργεί και το κακό,προσοχή,χμ). Αύριο ένα σοβαρό και βαρετό (αλλά δεν θα φταίω) σχόλιο για το ναρκισσισμό.Tragedy tomorrow,comedy tonight.
http://www.youtube.com/watch?v=QhBbzgQFa54

Γιάννης είπε...

κοίτα, βασικά έπεσες τον αύγουστο που είναι παχιές οι μπλε μύγες (και οι μαύρες) και κάνουν διακοπές οι προλετάριοι, αλλιώς θα σου λεγα πόσα σχόλια θα είχες. αλλά τι σε πειράζει; δες την αναγνωσιμότητητα. εξάλλου βάζοντας όλα όσα έχεις γράψει είναι πολύ καλό, αλλά όταν μπαίνουν 400-500 τοπικ σε δύο μήνες (πράγμα, ξαναλέω, καλό), μην συγχίζεσαι που δεν. ας δω κι εγω αν η γιουτούμπα μου παίζει, γιατί η σύνδεση είναι γτπ στη δουλειά

Νοσφεράτος είπε...

Ελα μωρε Γιαννη δεν συγχιζομαι ..πλακα εκανα..
εξαλλου ευτυχώς και δεν εχω προς τοπαρον πολλά σχολια γιατί πως θα προλαβαινα να οργανωσω καπως το Μπλογκ μου;
Ασε που ακομα δεν καταλαβαινω τιποτε περα απο οσα εντελώς τυχαια εχω μαθει να κανω ..

Ο Έρωτας του Προυστ: Σουάν , Οντέτ

 OCTAVIO PAZ Η ΔΙΠΛΗ ΦΛΟΓΑ Έρωτας και ερωτισμός( 1993)  Μετάφραση ΣΑΡΑ ΜΠΕΝΒΕΝΙΣΤΕ,  ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΑ ΕΞΑΝΤΑΣ-ΝΗΜΑΤΑ 1996  Σελ ,58 ,59 ,60   Ο...