Σπηλιά του Μοντεχρήστου


Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2021

Τώρα είναι σαν να παλεύεις με τον Αόρατο άνθρωπο : χτυπιέσαι μόνος σου στον αέρα..

Οι αντιπαραθέσεις στο fb μου δίνουν την (ψευδή) αίσθηση ότι συνεχίζουμε με τα πηγαδάκια όπως το '74, ' 75 . Όμως τότε υπήρχε η ελπίδα ότι κάτι θα μπορούσε να αλλάξει στην Ελληνική κοινωνία .Υπήρχαν τα σώματα,

υπήρχε ο Άλλος χειροπιαστά

Στα πηγαδάκια υπήρχαμε, σώμα με σώμα, συγκεκριμένοι άνθρωποι , πρόσωπα . Τώρα εδώ στο f δεν είμαστε παρά Άυλες σκιές. Και οι αντιπαραθέσεις γίνονται σκιαμαχίες ...(Αυτό που θέλω να πω είναι τότε υπήρχε ο Άλλος ως σκληρό υλικό ως Αντίσταση σ αυτό που εμείς ειμαστε.Νιωθαμε ότι μπορούσαμε να παλέψουμε ώστε να αλλάξουμε τη κοινωνία κι αυτό που λέω πάλη ενείχε κάτι το χειροπιαστό , υλικό, σωματικό.Τώρα είναι σαν να παλεύεις με τον Αόρατο άνθρωπο : χτυπιέσαι μόνος σου στον αέρα.. Κι αυτό σου αφήνει μια αίσθησή Ματαίωσης και Ματαιοπονίας. Επιπλέον δεν αλλάζει και τίποτε ή τουλάχιστον έτσι νιώθουμε.. Είναι σα να μαστιγώνεις τη Θάλασσα όπως λένε ότι έκανε ο Ξέρξης)

… εκείνο που μου φαίνεται άκρως τρομαχτικό είναι η ιδιά η Επικράτεια της Γνώμης της Κοινής Γνώμης. Η Γνώμη δεν είναι γνώση είναι εάν Ρευστό κυμαινόμενο σμήνος που μπορεί να αλλάξει κατεύθυνση ανά Πασά στιγμή , χωρίς νόημα , Ρηχή και Ανόητη εύπλαστη στα χεριά των Ινφλουενσερ ..Και αυτό ανοίγει δρόμους για Ολοκληρωτισμούς ακόμα Αφάνταστους. Το περιεχόμενο της Επικράτειας της Γνώμης δεν είναι τόσο σημαντικό ούτε καν το Αριστερό η Δεξιό της Πρόσημο Σημαντικό είναι η Ρευστή δομή της η Αεριώδης μάλλον Δομή της .)

Π.Θ

 

5 σχόλια:

Unknown είπε...


Ο θειος

Ρε συ Νοσφυ, που τα καταχωνιασες εκεινα τα προσφατα 18 αριστουργηματα και δεν τα βρισκω;
Τι στο διαολο γινεται με εσενα, πρωτα τα'χασες και μετα τα εξαφανησες;;;

νοσφυ είπε...

https://nosferatos.blogspot.com/2021/02/blog-post_99.html?showComment=1613063433424#c4600724735505526314

νοσφυ είπε...

εδω απο κατω αναποδα

aftercrisis είπε...

Γ. Β. Ριτζούλης: Πανδημία, «κοινωνίες της διακινδύνευσης» (Ούλριχ Μπεκ) και πολιτικές αυταπάτες
https://aftercrisisblog.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

Επίσης:
Matilda Amundsen-Bergström: Εγκράτεια - Μια αρετή που υπερβαίνει τα όρια
https://aftercrisisblog.blogspot.com/2020/08/blog-post_29.html

Albrecht von Lucke και Παντελής Μπουκάλας: Από τη μια κρίση στην επόμενη
https://aftercrisisblog.blogspot.com/2020/07/blog-post.html

Albrecht von Lucke: Το δίλημμα της καταναλωτικής κοινωνίας στην εποχή της πανδημίας: Στροφή προς το ολιγαρκέστερο;
https://aftercrisisblog.blogspot.com/2020/08/blog-post_16.html

Andreas Reckwitz: Η πανδημία θα επιταχύνει την αλλαγή πολιτικού παραδείγματος που ξεκίνησε το 2010
https://aftercrisisblog.blogspot.com/2020/04/2010.html

Ένα κλασικό μικρό δοκίμιο για το πώς δημιουργείται η πολιτική ισχύς στη δημόσια σφαίρα (και τι γίνεται μετά, αλλού):
Jürgen Habermas: Πολιτική ισχύς, εξουσία και επικοινωνία σύμφωνα με την Χάννα Άρεντ - Μια κριτική διερεύνηση (σε 2 μέρη)
https://aftercrisisblog.blogspot.com/2019/07/blog-post.html

Δες, αν θέλεις, και ένα σχόλιό μου σε άρθρο της Εφσυν για τον νέο βόθρο που έσπασε και κυλάνε τα αποχωρήματα στους δρόμους:
https://www.efsyn.gr/node/280970#comment-5264468555
& στο twitτer:
https://twitter.com/Aftercrisis

νοσφυ είπε...

λαικ

εθνολαικισμός και Θεσσαλονίκη

εθνολαικισμός και Θεσσαλονίκη
στου ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου