Αναγνώστες

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

περι Κοεμτζή κ.α Μια απαντηση στον Προπατωρα (τμημα σχολιου )

Προπατωρα
αν ειχες σπουδασει......'' σημειολογια'' οπως εγω

θα ειχες καταλάβει οτι αυτο που ονομαζεις αγιο/ηρωοποιηση του και την αριστερη παραμυθία του Κοεμτζη” και την αποδιδεις σε μένα δε ειναι τιποτε αλλο παρα προβολή της δικής σου παραμυθιας (παραμυθιασμα του εαυτου σου )..

Οσο με αφορά προσπαθησα να δειξω κατι αλλο – εξαιρετικά απλό – που ηταν κοινός τοπος καποτε- και τωρα εχει πληρως λησμονηθει απο τη Νεοφιλελευθερη αναλγησια και αλαζονεια -:.. Οτι για να καταλαβουμε και να κρινουμε ενας που εγκληματισε πρεπει να δουμε και τις συνθηκες μεσα απο τις οποιες οδηγηθηκε στο εγκλημα .

Αυτο το ξεραμε απο τον καιρο του Ουγκο και τουΓιαννη Αγιαννη .

Δυστυχώς ξεχαστηκε στα τελευταια 20 χρόνια κυριαρχιας του Κλικ , των νεοφιλελευθερων ιδεωδων και του Κωστοπουλου ..
Οσο αφορά την Μυθοποιηση της υποκουλτουρας της μαγκιας που πραγματικά συνετελεσθη στηνΑριστερά (σε ενα της τμημα)- ως αναταπάντηση στηνν εσωτερική ενοχή της για τον αποκλεισμό του ρεμπετικου απο την αριστερά στα Χρονια του Μεσοπολέμου -σε πληροφορώ οτι ποτέ δεν μ’αγγιξε .
Ποτε δεν ..μυθοποιησα αυτο που μου αποδιδεις . Απλώς δεν ξεχασα το κλιμα της εποχής , δεν ξεχνώ τι σημαινε Χουντα , Κοινωνικά . Η κουλτουρα της ”παραγγελιας ‘ , η Νεραιδα κλπ υπήρξε συμπτωμα ενος ευρυτερου συμπλεγματος που ξεκινά απο ενα πολύ μεγαλο Τραυμα: το τραυμα του εμφυλιου , το οποιο εχιε τρομερες συνεπειες , παρασυνεπειες και επισυνεπεις που πενεργουν ακομα και τωρα .
. Πολύ περισσοτερο Τοτε. το 73 εν μεσω Χουντας

Ειναι φανερό απο τα ..σημεια που διαθετουμε οτι Τοτε- επι ‘Παραγγελιας”
ο Κοεμτζής ηταν πολύ πολύ περισσοτερο εγκλωβισμένος απο το τραυμα αυτο – Κοινωνικο πολιτικό Τραυμα – απο οτι εσυ η εγω -. Με μια ευρυτερη εννοια ηταν πολύ περισσοτερο Ατυχος..
Σκοτωσε ,πληρωσε – πληρωσε περισσοτερο απο πολλους εμεινε 25-26 χρονια φυλακή και συνεχισε τον δρόμο τουυ.
- Σε οτι αφορά τον Νικο Κοεμτζή -, ασφαλώς και Δεν εγκρινω την Πραξη του Εγκληματος . Προσπαθησα να την εξηγησω .
Αλλο δικαιολογηση αλλο Κατανοηση. -εξηγηση
Ειναι δυο εντελώς διαφορετικά πραγματα .


-Παλι σε οτι αφορά τον Νικο Κοεμτζή.
Ειπαμε . Εκανε οτι εκανε και πληρωσε . Εγκληματησε .Αλλά δεν προδωσε . Δεν προδωσε το αδελφακι του . Δεν προδωσε την δική του ιστορια . δηλαδή δεν εκοψε τον εαυτο του στα δυο να απορριψει τα νιατα του και να παραστησει καποιον αλλον . Εμεινε ολοκληρος . Προσπαθησε να επεξεργαστει οτι του συνεβη , εγραψε ενα βιβλιο , σκεφτηκε .
Και αυτο το σεβομαι .
Καταλαβες ; Δεν σεβομαι αυτο που εκανε στην Παραγγελια,
οικτιρω και λυπαμαι αυτο που ηταν η αυτά που τραφηξε στα μετεμφυλιακά χρόνια
αλλά Σεβομαι αυτο που εκανε Μετα στα τελευταια χρόνια της Ζωής του .
. Προσπαθησε να ξανακολήσει τα κομματια του εαυτου του να εξηγησει οσο μπορουσε το τι συνεβη .
Και πεθανε με αξιοπρεπεια.
Σεβομαι Αυτο . Οχι τα αλλα .. Καταλαβες τωρα ; Δεν χρειαζεται και πολύ ..σημειολογια. Λιγο μυαλο και λίγη καρδια χρειαζονται

Σκεψου ποσοι το κανουν αυτο. Ποσοι δεν αποκυρησουν το αλλο μισο του εαυτου τους . Ποσοι δεν προδιδουν τα νιατα τους το Χωριο τους , τις” μασχαλες που βρωμάν”ε τους κοντοψωληδες ” -που λές κι εσυ – φιλους τους , τα αδελφακια τους .. Ποσοι που ενω καποτε νιαζονταν -πραγματικά η Δηθεν – για τους απελπισμένους ” για τους οποιους με τοση περιφρονηση μιλάς – δεν γυρισαν μετα την πλατη στα ιδια τους τα Νιατα για να παραστησουν στα Γεραματα τους καμποσους και τους Κυριλέ και τους Ετσι και τους Νεοφιλελευθεραντζες ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Amacord του Φελίνι ..Πέτρος Θεοδωρίδης

 Για την ταινια  Αmacord ------------------------------ Πετρος Θεοδωριδης Στο επίκεντρο της ταινίας Αmacord,  είναι ένας νεαρός έφηβος, και ...