Το εθνος ,ειναι η εννοια της πολιτισμικης πραγματωσης στην ιστορια, δηλαδη ειναι εννοια καθαρα πολιτιστικη . Η εννοια εθνος επιστημονικα νοειται μονο στο παρον . Το παρελθον δεν ειναι η ιστορια ενος εθνους , ειναι η ιστορια ενος λαου. Η λεξη εθνος ,προερχεται απ'την αρχαιοτερη λεξη εθος (συνηθεια). Στο ιδιο εθνος ανηκουν αυτοι που εχουν τις ιδιες συνηθειες , τα ιδια ηθη και εθιμα , οπως ονομαζουμε τις συλλογικες συνηθειες . Εμεις οι ελληνες ,εχουμε σαφεστατα τα δικα μας ηθη και εθιμα . Ομως ,ειναι ελληνικα η χριστιανικα ? Ειναι ελληνοχριστιανικα , λεν οι πονηροι, εν πληρει επιγνωση της απατης .Διοτι ξερουν πως τα χριστιανικα και τα (αρχαια)ελληνικα ηθη αποκλειονται αμοιβαια . Με εξαιρεση καποια πολιτιστικα δεδομενα, που απο παρα πολλους αιωνες τωρα ειναι κοινο κτημα ολοκληρης της πολιτισμενης ανθρωποτητας , δεν επιβιωνει τιποτα απολυτως απο τα αρχαια ελληνικα ηθη. (αυτο ειναι αποσπασμα απο το βιβλιο του βασιλη ραφαηλιδη "κωμικοτραγικη ιστορια του νεοελληνικου κρατους)
1 σχόλιο:
Το εθνος ,ειναι η εννοια της πολιτισμικης πραγματωσης στην ιστορια, δηλαδη ειναι εννοια καθαρα πολιτιστικη . Η εννοια εθνος επιστημονικα νοειται μονο στο παρον .
Το παρελθον δεν ειναι η ιστορια ενος εθνους , ειναι η ιστορια ενος λαου.
Η λεξη εθνος ,προερχεται απ'την αρχαιοτερη λεξη εθος (συνηθεια).
Στο ιδιο εθνος ανηκουν αυτοι που εχουν τις ιδιες συνηθειες , τα ιδια ηθη και εθιμα , οπως ονομαζουμε τις συλλογικες συνηθειες .
Εμεις οι ελληνες ,εχουμε σαφεστατα τα δικα μας ηθη και εθιμα . Ομως ,ειναι ελληνικα η χριστιανικα ? Ειναι ελληνοχριστιανικα , λεν οι πονηροι, εν πληρει επιγνωση της απατης .Διοτι ξερουν πως τα χριστιανικα και τα (αρχαια)ελληνικα ηθη αποκλειονται αμοιβαια . Με εξαιρεση καποια πολιτιστικα δεδομενα, που απο παρα πολλους αιωνες τωρα ειναι κοινο κτημα ολοκληρης της πολιτισμενης ανθρωποτητας , δεν επιβιωνει τιποτα απολυτως απο τα αρχαια ελληνικα ηθη. (αυτο ειναι αποσπασμα απο το βιβλιο του βασιλη ραφαηλιδη "κωμικοτραγικη ιστορια του νεοελληνικου κρατους)
Δημοσίευση σχολίου