Αναγνώστες

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

τους έχω ΒΑΡΕΘΕΙ

TΟυς Μασκαράδες τους Σοσιαλιστές


Μαζί με όλους τους άλλους Ληστές

Που πίνουν τώρα το αίμα του λαού

Τους πιάνεις στα πράσα και κοιτάνε αλλού

Τους έχω

Βαρεθεί..




Τους ποιητές και διανοουμένους

Τους θεωρώ όλως διόλου καημένους

Πάνε και υπογράφουνε δηλώσεις στην Άγρα

Ενώ ο Λαός είναι ντυμένος στα Μαύρα



τους έχω



ΒΑΡΕΘΕΙ









Κι ούτε θυμάμαι πια τον Καραμανλή
Ενώ  στην Ελλάδα λενε ολoι: ‘’Αλι’’



Που φούσκωνε όλος καμάρι

Και την πατρίδα έχει παίξει στο ζάρι

Την Δεξιά την έχω ήδη σιχαθεί



Και τι να πω για τους ρασοφόρους

Του μαύρου χρήματος τους αχθοφόρους

Που για την Φτώχεια δεν δίνουν δεκάρα καμιά

Αρκεί να έχουν γεμάτη τη κοιλιά

Τους έχω Βαρεθεί.......................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All that heaven allows

 ΜΕΛΟΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ Πηγή : SUSAN HAYWARD ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Ρίτα Κολαΐτη ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ Κατ...